Gå til innhold

Bare drittdager.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Om vaskemaskinen din hadde sluttet å virke, så hadde du skyldet på medisinene. 

Hva med å se på livsførselen din? Mye av det du plages med skyldes valgene du selv tar. 

Anonymkode: 8e369...f1c

Vaskemaskinen min sluttet og virke og det var ikke pga medisinene :) 

Men livsførselen jeg har er pga medisinene. Så jeg velger å ha migrene også da? Up Yours!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

42 minutter siden, stjernestøv skrev:

Så hyggelig med pyntet bord, må kose deg masse i morgen da :) Våkner vel til salutt her i morgen tidlig, jeg kvekker alltid sånn for det er ganske høye smell. 

Bor du også i nærheten av kanoner? Det er ganske høye smell ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, RamonaK skrev:

Bor du også i nærheten av kanoner? Det er ganske høye smell ja. 

Høres ut som fjellene skal ramle ned, er så høye fjell her jeg bor så det dundrer skikkelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Høres ut som fjellene skal ramle ned, er så høye fjell her jeg bor så det dundrer skikkelig. 

Kan forestille meg det. Ekkoet må jo være ganske ille... blir en rar 17mai i år. Men jeg må innrømme at jeg ikke har et veldig spesielt forhold til den dagen. Morro når man er barn da :) har du bunad? Prøvde min og jeg er ikke i nærheten av å få kneppet igjen vesten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, RamonaK skrev:

Kan forestille meg det. Ekkoet må jo være ganske ille... blir en rar 17mai i år. Men jeg må innrømme at jeg ikke har et veldig spesielt forhold til den dagen. Morro når man er barn da :) har du bunad? Prøvde min og jeg er ikke i nærheten av å få kneppet igjen vesten :)

Ja det er det. Er bare glad jeg slipper selskap og pynting i morgen,liker ikke å pynte meg når jeg er overvektig- Har bunad jeg oså,den er så langt fra passelig den kan komme hehe :D Ja syns 17 mai er barnas dag, så håper alle barn koser seg i morgen selv om det ikke blir tog på dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ja det er det. Er bare glad jeg slipper selskap og pynting i morgen,liker ikke å pynte meg når jeg er overvektig- Har bunad jeg oså,den er så langt fra passelig den kan komme hehe :D Ja syns 17 mai er barnas dag, så håper alle barn koser seg i morgen selv om det ikke blir tog på dem. 

Ja, det er ikke noe morro å pynte seg når man føler seg sånn. Jeg fant ut at bunaden får jeg nok aldri på meg igjen, så sparer den til dattera mi :) ja håper alle barn og voksne får en fin dag... husker jeg synes tivoliet var det beste :) må vel innrømme at jeg fortsatt synes tivoli er morro..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
1 minutt siden, RamonaK skrev:

Ja, det er ikke noe morro å pynte seg når man føler seg sånn. Jeg fant ut at bunaden får jeg nok aldri på meg igjen, så sparer den til dattera mi :) ja håper alle barn og voksne får en fin dag... husker jeg synes tivoliet var det beste :) må vel innrømme at jeg fortsatt synes tivoli er morro..

Er ikke det nei,man føler seg ikke vel med seg selv. Kan jo hende du får den på deg, du kan jo sikkert sy den ut også? Det har jeg tenkt å gjøre når jeg når trivselsvekten, det er jo fint med bunad da. Tivoli var gøy når en var liten,nå liker jeg ikke karuseller...blir bare uvel av det. Men det er jo kjekt for ungene dine om du er med da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Er ikke det nei,man føler seg ikke vel med seg selv. Kan jo hende du får den på deg, du kan jo sikkert sy den ut også? Det har jeg tenkt å gjøre når jeg når trivselsvekten, det er jo fint med bunad da. Tivoli var gøy når en var liten,nå liker jeg ikke karuseller...blir bare uvel av det. Men det er jo kjekt for ungene dine om du er med da :) 

Nei, det er ingenting igjen å sy ut :) :) arvet den etter moren min, som var kjempe tynn. Ja, sønnen min syntes det er morsomt å crashe med de radiobilene , må innrømme at det var jeg som lurte han det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...