Gå til innhold

Litt rart det der med at man blir født normal og plutselig blir autistisk som 3-åring


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
26 minutter siden, Trine skrev:

Haha, det skal litt mer til før jeg syns noe er sårt altså. Hadde jeg hatt en hjerneskade, så hadde jeg hatt det. Og det måtte jeg levd med. Men jeg har ikke en hjerneskade. Vet ikke om utviklingsforstyrrelse høres så veldig mye bedre ut, men jeg har det, og det er ikke sårt, det er bare sånn det er. Ingenting jeg får gjort med det. Så nei, det er ingenting sårt med hjerneskade. Men du avslørte deg selv skikkelig nå!

Er du med på at autisme kommer av avvik i hjernen? 

Anonymkode: 694a1...696

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
51 minutter siden, Trine skrev:

Haha, det skal litt mer til før jeg syns noe er sårt altså. Hadde jeg hatt en hjerneskade, så hadde jeg hatt det. Og det måtte jeg levd med. Men jeg har ikke en hjerneskade. Vet ikke om utviklingsforstyrrelse høres så veldig mye bedre ut, men jeg har det, og det er ikke sårt, det er bare sånn det er. Ingenting jeg får gjort med det. Så nei, det er ingenting sårt med hjerneskade. Men du avslørte deg selv skikkelig nå!

Dont Feed Troll Sign Stock Vector (Royalty Free) 548074756

Anonymkode: c26f6...923

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du med på at autisme kommer av avvik i hjernen? 

Anonymkode: 694a1...696

Ja, selvfølgelig. Men avvik og skade er jo virkelig ikke samme ting. I mitt tilfelle er avvikene gjennomgripende utviklingsforstyrrelse og hyperkinetisk forstyrrelse. Ingen skade, men flere forstyrrelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dont Feed Troll Sign Stock Vector (Royalty Free) 548074756

Anonymkode: c26f6...923

Det er mer tilfredsstillende å få dem til å holde kjeft enn å overse dem. Og erfaringen sier at de holder kjeft til slutt. Så jeg mater på jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Autister har sosiale problemer, men hva skal man si om de som bruker fritiden til å kverulere og tråkke på autister?

Mye rart man skal komme borti. Men, men 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, Grendel skrev:

Autister har sosiale problemer, men hva skal man si om de som bruker fritiden til å kverulere og tråkke på autister?

Mye rart man skal komme borti. Men, men 😛

Vi har alle vårt, vel.

Anonymkode: c26f6...923

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vi har alle vårt, vel.

Anonymkode: c26f6...923

Det er en skade ja,

Så sånn er det.

 

Anonymkode: 94a95...a23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men tilbake til hva tråden handler om... 

Jeg synes det er utrolig skremmende hvordan tilsynelatende friske barn plutselig mister ferdigheter. Jeg var på et foredrag med en far som opplevde at sin seksåring begynte å se dårligere, det var riktignok ikke autisme, men gutten gikk fra å være en frisk seksåring til å bli blind, uten språk og veldig dårlig fungerende. Er mange år siden jeg var på det, så husker ikke hvilken sykdom, men det gjorde inntrykk å se bilder av en helt frisk gutt og se hvordan han gradvis ble veldig dårlig fungerende. 

Anonymkode: 47a41...bff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...