Gå til innhold

Ang evner eller ikke evner.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Har bestemt meg for å slutte å snakke om mine evner til psykiatrien, de tolker det som sykdom og det slukker mitt lys. Det får meg til å tenke at noe er galt når det ikke er det, kommer ikke til å skrive om det mer her inne heller. De som ikke tror meg tapper meg for energi. Ha en fin dag og Peace out 👽

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror på deg... er litt uheldig med de du har i psykiatrien, mine har null problem med når jeg snakker om det. De mener jeg er eksentrisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, RamonaK skrev:

Jeg tror på deg... er litt uheldig med de du har i psykiatrien, mine har null problem med når jeg snakker om det. De mener jeg er eksentrisk :)

Takker så mye :) 

De her kaller det vrangforestillinger og psykose symptomer, det blir bare helt feil for meg...inni meg. Men de er klar på at de respekterer det jeg tror på og at det er min sak, vil bare ikke at det skal stå skrevet at det er sykdom lengre. Da kan jeg ikke snakke om det, det er et valg jeg har tatt etter at jeg fikk en nyttig Reading i dag :) Ja det har de skrevet om meg og før at jeg var eksentrisk, da hadde jeg schizotyp. Har hatt så mange diagnoser, kan ikke stemme det der mener jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags evner er dette? Kan de brukes til noe nyttig?

Anonymkode: f407e...973

Det er snakk om slike evner en healer ha, slike evner et medium kan ha. Ja litt av hvert i grunn, trenger ikke utdype mer tenker jeg :) Og ja de kan brukes til noe nyttig, det er meningen jeg skal bruke dem. Jeg har dem jo. 

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Takker så mye :) 

De her kaller det vrangforestillinger og psykose symptomer, det blir bare helt feil for meg...inni meg. Men de er klar på at de respekterer det jeg tror på og at det er min sak, vil bare ikke at det skal stå skrevet at det er sykdom lengre. Da kan jeg ikke snakke om det, det er et valg jeg har tatt etter at jeg fikk en nyttig Reading i dag :) Ja det har de skrevet om meg og før at jeg var eksentrisk, da hadde jeg schizotyp. Har hatt så mange diagnoser, kan ikke stemme det der mener jeg. 

Ja, det skjønner jeg , hvis du ikke ser på det som sykdom så vil du jo ikke at det skal stå det. Ja, det diagnose greiene er bo styr. Begynner å bli lei, vil bare finne ut hva som er i veien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Men hvis du mener at evnene dine ikke er psykotiske eller kommer av psykiske problemer hvorfor snakker du om de til psykiatrien da? Jeg skjømmer ikke... hvis du ønsker å snakke om åndelige ting, demoner og stjerner og støv hvorfor ikke dra til en healer du kan snakke med eller melde deg inn i "spiritual forum" på nett og kanskje du finner noen likesinnede der?

Psykiatrien er jo til bruk for psykiske og psykotiske ting, tross alt.

Anonymkode: 9261e...9f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, RamonaK skrev:

Ja, det skjønner jeg , hvis du ikke ser på det som sykdom så vil du jo ikke at det skal stå det. Ja, det diagnose greiene er bo styr. Begynner å bli lei, vil bare finne ut hva som er i veien. 

Ja håper du får en skikkelig utreding nå som du skal privat, selv har jeg slitt mye med angst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja håper du får en skikkelig utreding nå som du skal privat, selv har jeg slitt mye med angst. 

Angst er no herk. Noe spesiell angst? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvis du mener at evnene dine ikke er psykotiske eller kommer av psykiske problemer hvorfor snakker du om de til psykiatrien da? Jeg skjømmer ikke... hvis du ønsker å snakke om åndelige ting, demoner og stjerner og støv hvorfor ikke dra til en healer du kan snakke med eller melde deg inn i "spiritual forum" på nett og kanskje du finner noen likesinnede der?

Psykiatrien er jo til bruk for psykiske og psykotiske ting, tross alt.

Anonymkode: 9261e...9f2

Ja det stemmer, psykiatrien er der for de syke og jeg har følt meg mye syk men det er ikke sykdom. Det er naturlig, og har hatt mye angst pga mine opplevelser. Den angsten må jeg møte for å komme meg styrket ut av det. Det er jo pga angsten jeg får de anbefaler medisiner, men det må jo gå an å overvinne angst. Psykiatrien liker å høre om min virkelighetsoppfatning,men nå er det slutt på det. De sier de kaller det schizoaffektiv, vi har delte meninger forstår du. Men jeg vet jeg har vært mye dårlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, RamonaK skrev:

Angst er no herk. Noe spesiell angst? 

Angst for alt mulig i grunn, den har vært lammende til tider og derfor har jeg med psykiatrien å gjøre. Men det går jo an å overvinne angst :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Angst for alt mulig i grunn, den har vært lammende til tider og derfor har jeg med psykiatrien å gjøre. Men det går jo an å overvinne angst :) 

Det går det. :) jeg har nesten blitt kvitt min, med noen mentale øvelser og mindfullness. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det stemmer, psykiatrien er der for de syke og jeg har følt meg mye syk men det er ikke sykdom. Det er naturlig, og har hatt mye angst pga mine opplevelser. Den angsten må jeg møte for å komme meg styrket ut av det. Det er jo pga angsten jeg får de anbefaler medisiner, men det må jo gå an å overvinne angst. Psykiatrien liker å høre om min virkelighetsoppfatning,men nå er det slutt på det. De sier de kaller det schizoaffektiv, vi har delte meninger forstår du. Men jeg vet jeg har vært mye dårlig. 

Si ifra deg hele den såkalte hjelpen da. Hvorfor går du i psykiatrien når du ikke trenger det? Gi heller plassen din til noen andre er mitt råd til deg

Anonymkode: 4ff2d...2f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
1 minutt siden, RamonaK skrev:

Det går det. :) jeg har nesten blitt kvitt min, med noen mentale øvelser og mindfullness. 

Så bra :) Ja man må bruke noen teknikker som passer for seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Så bra :) Ja man må bruke noen teknikker som passer for seg.

Ja, man må finne sin ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Si ifra deg hele den såkalte hjelpen da. Hvorfor går du i psykiatrien når du ikke trenger det? Gi heller plassen din til noen andre er mitt råd til deg

Anonymkode: 4ff2d...2f0

Ja du må tro jeg har tenkt på det, kan godt gi plassen min til noen andre jeg. Gledelig til og med :) Skal ta det opp denne uken,men det stod jo i journalen at jeg ville ha ny medisinvurdering. Det har jeg aldri sagt, så de finner på ting også i psykiatrien. Og jeg er ganske lei av det som ikke stemmer som står der. Så ja, jeg tenker mye på å slutte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Si ifra deg hele den såkalte hjelpen da. Hvorfor går du i psykiatrien når du ikke trenger det? Gi heller plassen din til noen andre er mitt råd til deg

Anonymkode: 4ff2d...2f0

Det er et godt råd, takk :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ja du må tro jeg har tenkt på det, kan godt gi plassen min til noen andre jeg. Gledelig til og med :) Skal ta det opp denne uken,men det stod jo i journalen at jeg ville ha ny medisinvurdering. Det har jeg aldri sagt, så de finner på ting også i psykiatrien. Og jeg er ganske lei av det som ikke stemmer som står der. Så ja, jeg tenker mye på å slutte. 

Når du så åpenbart er psyk, vil selvfølgelig helsevesenet omtale deg som psyk i sine papirer. Det sier seg selv. 

Anonymkode: 1e66a...fc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når du så åpenbart er psyk, vil selvfølgelig helsevesenet omtale deg som psyk i sine papirer. Det sier seg selv. 

Anonymkode: 1e66a...fc4

Det er nå deres tro,det er ulike oppfatninger om ting. Men vi trenger ikke diskutere det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Når du så åpenbart er psyk, vil selvfølgelig helsevesenet omtale deg som psyk i sine papirer. Det sier seg selv. 

Anonymkode: 1e66a...fc4

Man trenger ikke være psyk bare fordi man tror på ånder, demoner, stjerner og støv.. er alle healere syke da eller? Er Lilli Bendriss psyk?

Nei psyk det er man hvis man typ spiser sin egen avføring, isolerer seg i et mørkt rom, ikke har noen venner og ikke tør å gå ut døra fordi du er redd CIA skal kidnappe deg.

Anonymkode: 9261e...9f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...