Gå til innhold

Ang evner eller ikke evner.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man trenger ikke være psyk bare fordi man tror på ånder, demoner, stjerner og støv.. er alle healere syke da eller? Er Lilli Bendriss psyk?

Nei psyk det er man hvis man typ spiser sin egen avføring, isolerer seg i et mørkt rom, ikke har noen venner og ikke tør å gå ut døra fordi du er redd CIA skal kidnappe deg.

Anonymkode: 9261e...9f2

Akkurat! Dette er noe helt annet, og derfor skal jeg ikke skrive om mine åndelige ting her heller lenger. Det er ikke psykiatri. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man trenger ikke være psyk bare fordi man tror på ånder, demoner, stjerner og støv.. er alle healere syke da eller? Er Lilli Bendriss psyk?

 

Nei, men hun tjener da egne penger og er ikke i kontakt med helsevesenet.

Anonymkode: f407e...973

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man trenger ikke være psyk bare fordi man tror på ånder, demoner, stjerner og støv.. er alle healere syke da eller? Er Lilli Bendriss psyk?

Anonymkode: 9261e...9f2

Nå er det en viss forskjell på hvordan Lilli Bendriss og Stjernestøv fungerer i hverdagen... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Akkurat! Dette er noe helt annet, og derfor skal jeg ikke skrive om mine åndelige ting her heller lenger. Det er ikke psykiatri. 

 

Anonymkode: f407e...973

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, Lillemus skrev:

Nå er det en viss forskjell på hvordan Lilli Bendriss og Stjernestøv fungerer i hverdagen... 

Hvordan fungerer stjernestøv i hverdagen? Jeg har alltid tenkt på henne som velfungerende.. hun har da mann og barn blant annet. Som sagt man skal ikke sykeligjøre folk bare fordi en liker ånder.

Anonymkode: 9261e...9f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan fungerer stjernestøv i hverdagen? Jeg har alltid tenkt på henne som velfungerende.. hun har da mann og barn blant annet. Som sagt man skal ikke sykeligjøre folk bare fordi en liker ånder.

Anonymkode: 9261e...9f2

Jeg oppfatter henne ikke som veldig velfungerende. Hun tilbringer veldig mye tid på sofaen, orker knapt nok å gå en tur på 10 min, klarer nesten ikke å gjøre husarbeide, hun har trengt hjelp til å skifte på sengen sin, i sine dårlige perioder har hun ligget med kniv under hodeputa fordi hun har trodd samboeren ville drepe henne eller hun har stått over de andre i huset med lommelykt for å sjekke at de puster og lever om natten... Synes du dette høres velfungerende ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Akkurat nå, Lillemus skrev:

Jeg oppfatter henne ikke som veldig velfungerende. Hun tilbringer veldig mye tid på sofaen, orker knapt nok å gå en tur på 10 min, klarer nesten ikke å gjøre husarbeide, hun har trengt hjelp til å skifte på sengen sin, i sine dårlige perioder har hun ligget med kniv under hodeputa fordi hun har trodd samboeren ville drepe henne eller hun har stått over de andre i huset med lommelykt for å sjekke at de puster og lever om natten... Synes du dette høres velfungerende ut?

Nei, men jeg visste ikke at hun hadde det sånn. Hvor har du egentlig hørt omdet?

Anonymkode: 9261e...9f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Anonymkode: f407e...973

Ja jeg er en empat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men jeg visste ikke at hun hadde det sånn. Hvor har du egentlig hørt omdet?

Anonymkode: 9261e...9f2

Hun har selv skrevet detaljert om seg selv gjennom mange år her på forumet så vi som har vært her en stund har fulgt henne gjennom et utall opp- og nedturer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
12 minutter siden, Lillemus skrev:

Jeg oppfatter henne ikke som veldig velfungerende. Hun tilbringer veldig mye tid på sofaen, orker knapt nok å gå en tur på 10 min, klarer nesten ikke å gjøre husarbeide, hun har trengt hjelp til å skifte på sengen sin, i sine dårlige perioder har hun ligget med kniv under hodeputa fordi hun har trodd samboeren ville drepe henne eller hun har stått over de andre i huset med lommelykt for å sjekke at de puster og lever om natten... Synes du dette høres velfungerende ut?

Synes det var unødvendig å dra frem slike ting i denne tråden, har aldri nektet på at jeg har angst heller og angst kan få deg til å gjøre mye irrasjonelle ting. Er ikke sånn nå lenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Synes det var unødvendig å dra frem slike ting i denne tråden, har aldri nektet på at jeg har angst heller og angst kan få deg til å gjøre mye irrasjonelle ting. Er ikke sånn nå lenger. 

Jeg beklager, Stjernestøv, og jeg var usikker på om jeg skulle skrive det jeg skrev, men følte ikke at det ble riktig når den anonyme fremstilte deg som godt velfungerende heller. Dessverre. Ønsker deg alt godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
5 minutter siden, Lillemus skrev:

Jeg beklager, Stjernestøv, og jeg var usikker på om jeg skulle skrive det jeg skrev, men følte ikke at det ble riktig når den anonyme fremstilte deg som godt velfungerende heller. Dessverre. Ønsker deg alt godt.

Takk for det. Jeg er eldre nå og tror jeg kommer til å takle ting bedre, føler meg sterkere enn tidligere da jeg gjorde så mye rart. For ja, det var rart kan jeg innrømme. Men folk forandrer seg med årene. Dessuten har mye med tidligere liv å gjøre,men skulle jo ikke skrive om sånt mer. 

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man trenger ikke være psyk bare fordi man tror på ånder, demoner, stjerner og støv.. er alle healere syke da eller? Er Lilli Bendriss psyk?

Nei psyk det er man hvis man typ spiser sin egen avføring, isolerer seg i et mørkt rom, ikke har noen venner og ikke tør å gå ut døra fordi du er redd CIA skal kidnappe deg.

Anonymkode: 9261e...9f2

Hva skal man med et helsevesen når vi har deg ? Du allmektige med svaret på alt.( dette er ironi ,må skrive det ,for du er så høy på deg selv at du ikke forstår. )

Anonymkode: 088ce...e54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, stjernestøv skrev:

Har bestemt meg for å slutte å snakke om mine evner til psykiatrien, de tolker det som sykdom og det slukker mitt lys. Det får meg til å tenke at noe er galt når det ikke er det, kommer ikke til å skrive om det mer her inne heller. De som ikke tror meg tapper meg for energi. Ha en fin dag og Peace out 👽

Jeg synes det er en god idè, men tror ikke det holder så lenge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
20 timer siden, stjernestøv skrev:

Angst for alt mulig i grunn, den har vært lammende til tider og derfor har jeg med psykiatrien å gjøre. Men det går jo an å overvinne angst :) 

hos meg hjalp ikke akkurat psykiatrien, for de spurte meg "aksepterer du at du skal dø en dag?". jeg som er så redd for døden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Blomsterfluen skrev:

hos meg hjalp ikke akkurat psykiatrien, for de spurte meg "aksepterer du at du skal dø en dag?". jeg som er så redd for døden.

Ja hva ant kan de si i grunn? Vi skal alle dø en dag, det er i hvert fall sikkert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
15 timer siden, Fionys skrev:

Jeg synes det er en god idè, men tror ikke det holder så lenge. 

Vi får se da :) Føler jeg har skrevet nok her inne om det i løpet av de årene jeg har vært her, føler meg ganske ferdig med det i grunn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...