Gå til innhold

Bruker du mobil for å lese/skrive på DOL?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nei bruker aldri mobilen til noe som helst, med mindre jeg er ute og farter, som er meget sjeldent, og da leser jeg bare skriver aldri.

At folk bruker mobilen til internett i eget hjem er helt uforståelig for meg (og at folk bruker bærbar pc i sitt eget hjem for den saks skyld, går i samme bås det)

Anonymkode: 35584...113

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei bruker aldri mobilen til noe som helst, med mindre jeg er ute og farter, som er meget sjeldent, og da leser jeg bare skriver aldri.

At folk bruker mobilen til internett i eget hjem er helt uforståelig for meg (og at folk bruker bærbar pc i sitt eget hjem for den saks skyld, går i samme bås det)

Anonymkode: 35584...113

Jeg bruker bare bærbar og mobil, går helt fint det. Også i eget hjem ☺️. Å dole på mobil går helt fint, selv om det selvsagt er best å skrive på PC. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis jeg sitter, så bruker jeg nettbrett.  Når jeg ligger på sofaen/senga, så bruker jeg mobilen.  Det er så tungvint å ligge og samtidig holde og å skrive på nettbrettet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser fint lite på mobilen. Har fått syn som en olding, så nettbrettskjermen er den minste jeg kan bruke når jeg skal inn hit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Jeg har aldri vært på dol med mobilen. Jeg bruker en bærbar pc, eller slepbar da, da den er stor og tung (gaming bærbar). Stasjonær pc har jeg ikke hatt på mange år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker pc. 

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bruker ekte PC, med stor 27" 4K skjerm, vel.

Anonymkode: ac070...670

Trenger ikke 4k skjerm eller det aller beste grafikkortet for å være på DOL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
2 minutter siden, Grendel skrev:

Nesten bare mobil, og det vises. Det blir litt skrivefeil. 

Her også. Blir en del skrivefeil fordi mobilen henter opp et ord automatisk i det jeg skriver. 

Anonymkode: 18979...420

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

At folk bruker mobilen til internett i eget hjem er helt uforståelig for meg (og at folk bruker bærbar pc i sitt eget hjem for den saks skyld, går i samme bås det)

Anonymkode: 35584...113

Akkurat nå bruker jeg mobilen for jeg har ikke stått opp ennå. Hva skulle jeg bruke i stedet for laptopen ellers? Stasjonær pc har jeg ikke hatt på 10 år, er det ikke mest gamere som har det nå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
7 timer siden, Worrisome Plenty skrev:

Jeg har aldri vært på dol med mobilen. Jeg bruker en bærbar pc, eller slepbar da, da den er stor og tung (gaming bærbar). Stasjonær pc har jeg ikke hatt på mange år.

Slepbar 😁😁😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Bruker nesten bare mobil.

Bruker pc stort sett bare til jobb, 8g får litt dårlig samvittighet hvis jeg doler fra den 😅😮😁 Men det hender jeg smugleser litt på den, og til og med en sjelden gang skriver på dol fra den 😊

Nå har jeg akkurat våknet og ligger i senga med mobilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker nesten bare mobil til alt på nett, også DOL, men synes DOL kan bli litt smått ja. Det hender seg jeg bruker nettbrett eller jobb-laptop. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei bruker aldri mobilen til noe som helst, med mindre jeg er ute og farter, som er meget sjeldent, og da leser jeg bare skriver aldri.

At folk bruker mobilen til internett i eget hjem er helt uforståelig for meg (og at folk bruker bærbar pc i sitt eget hjem for den saks skyld, går i samme bås det)

Anonymkode: 35584...113

Sitter du da alltid på en stasjonær PC på ett bestemt sted når du er online hjemme? Det fremstår for meg som kjemperart! Fordelen med mobil/nettbrett/bærbar er nettopp å kunne være online akkurat der man helst vil være i hjemmet, uten hensyn til å være på det faste stedet for en bestemt maskin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...