Gå til innhold

Bruker du mobil for å lese/skrive på DOL?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Lillemus skrev:

Akkurat nå bruker jeg mobilen for jeg har ikke stått opp ennå. Hva skulle jeg bruke i stedet for laptopen ellers? Stasjonær pc har jeg ikke hatt på 10 år, er det ikke mest gamere som har det nå? 

Gamere bruker stasjonær pc fordi man ikke kan få en like bra bærbar pc. Med stasjonær pc får du også en bedre arbeidsstilling og det er lurt å ha hvis man sitter mye foran skjermen.

1 time siden, morsan skrev:

Sitter du da alltid på en stasjonær PC på ett bestemt sted når du er online hjemme? Det fremstår for meg som kjemperart! Fordelen med mobil/nettbrett/bærbar er nettopp å kunne være online akkurat der man helst vil være i hjemmet, uten hensyn til å være på det faste stedet for en bestemt maskin. 

Det er ikke kjempe rart! Tror det kan være ganske bra å bare ha en stasjonær PC slik at du ikke ta den med deg overalt rundt i huset. For meg fremstår det som kjempe smart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her også. Blir en del skrivefeil fordi mobilen henter opp et ord automatisk i det jeg skriver. 

Anonymkode: 18979...420

Samme her!

Anonymkode: 4fc90...038

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blir ikke det veldig smått og pludrete?

Anonymkode: 20382...409

Plundrete, kanskje? Det blir vel heller mindre pludring hvis det er mer plunder 😛

Jeg bruker mobil eller PC, men ikke autokorrektur på mobilen. Hater det. Foretrekker PC hvis jeg skal skrive mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...