Gå til innhold

Er dette galt av meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har en fantastisk mann jeg har vært gift med i 2år, jeg kom inn i bildet og han hadde en sønn fra før. Han var voksen da jeg kom inn i bildet (20år) , han er 24 nå pg jeg er 31. Det skiller jo helt klart ikke mye. Jeg har aldri vært hans stemor, så kan ikke kalle meg det. Det rare er at han tiltrekker meg. Jeg vet at det høres veldig på tampen ut, men jeg klarer ikke slutte å tenke seksuelt på han. Merker han blir litt merkelig rundt meg og ikke unatarlig at han også syntes jeg er fin. Det må jo være rart for han at deg dukket opp ei søt ung dame for hans far. 

Igjen, her er det ingen morsfølelse for han og jeg har igrunnen ikke sett til han så ofte. Men skammer meg litt for den lille gladfølelsen når han kommer og de seksuelle tankene jeg får av han når jeg prater med han Kan noen være grei å relatere til dette? Jeg er ikke unormal, er oppegående og jobber i en 90% som sosionom. Men jeg er et menneske jeg også. Er dette lov å ha dette i tankene? ☺

Anonymkode: 467f7...158

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tankene dine er frie, du kan tenke hva du vil.

Anonymkode: f0a2a...a10

Ja og det finnes alvorligere tanker enn dette. Spesielt da jeg ikke har vært i bildet mens han var barn. Kan det være gjensidig? Eller blir han kanskje uvel av tanken? 

Føler meg nesten litt kriminell. Kun fordi disse tankene egentlig ikke skal dukke opp. Jeg får bedre sex av å tenke på han under sex med mannen. Deler helt klart ikke dette til noen, så forholder meg helt anonym. 

Anonymkode: 467f7...158

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Igjen, her er det ingen morsfølelse for han og jeg har igrunnen ikke sett til han så ofte. Men skammer meg litt for den lille gladfølelsen når han kommer og de seksuelle tankene jeg får av han når jeg prater med han Kan noen være grei å relatere til dette? Jeg er ikke unormal, er oppegående og jobber i en 90% som sosionom. Men jeg er et menneske jeg også. Er dette lov å ha dette i tankene? ☺

Anonymkode: 467f7...158

Dere er jo mer eller mindre jevngamle - ikke det minste rart at du kan tenne på en ung og stram herremann. ;) Men du trenger jo ikke akkurat gjøre noe mer utav det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
23 minutter siden, Lillemus skrev:

Dere er jo mer eller mindre jevngamle - ikke det minste rart at du kan tenne på en ung og stram herremann. ;) Men du trenger jo ikke akkurat gjøre noe mer utav det...

Nei, vet det. Kommer ikke til å gjøre noe heller :) Av og til føler jeg mannen min muligens begynner å bli gammel, ja allerede etter 3år som kjærester. Han er 45 og heller jo mot de 50. Jeg blir frustrertover tankene mine, føles som jeg er midt mellom dem aldersmessig. Selv om jeg er mer på sønnens alder, men jeg har aldri gått til helt unge menn. For meg må de være godt voksne og gjerne noe erfaring. 

På fredag var han på besøk. Han virker litt flau når han ser meg. Mulig han tenker samme? 🤔🙊

Anonymkode: 467f7...158

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Nå har ikke jeg sendt noen bilder av meg offentlig. Men skjønner tanken. Litt annerledes når jeg ikke har oppdratt sønnen og at det skiller oss mindre årsmessig;) 

Anonymkode: 467f7...158

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om det er galt av deg?. Ikke så uvanlig tror jeg at slike spenninger oppstår så det er ikke galt. Men  kanskje det er galt å dvele ved disse tankene og tillate de å få bli værende?. Leke med følelsen og spenningen det gir. Og i dagens samfunn vil du også få støtte for at det meste er greit og alt er lov så lenge man er voksen og det ikke skader noen. Men innerst inne tenker jeg at du selv vet at dette ikke er rett ovenfor han du har valgt å være sammen med? Så følg heller ditt « indre kompass» i stedet for å støtte deg på andres meninger i denne saken. 

Anonymkode: 5f6b3...371

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Om det er galt av deg?. Ikke så uvanlig tror jeg at slike spenninger oppstår så det er ikke galt. Men  kanskje det er galt å dvele ved disse tankene og tillate de å få bli værende?. Leke med følelsen og spenningen det gir. Og i dagens samfunn vil du også få støtte for at det meste er greit og alt er lov så lenge man er voksen og det ikke skader noen. Men innerst inne tenker jeg at du selv vet at dette ikke er rett ovenfor han du har valgt å være sammen med? Så følg heller ditt « indre kompass» i stedet for å støtte deg på andres meninger i denne saken. 

Anonymkode: 5f6b3...371

Takk for svar. Jeg følte det ikke slik i begynnelsen. Men når han har vært her de to siste gangene, har jeg nesten blitt litt fjortis igjen. Håndterer det fint og blir ikke forelsket , men føler meg litt små ekkel og litt ulovlig. Håper han har litt samme tanker, det ville sikkert vært irriterende kjipt for han også. 😂 

Uansett så havner vi alltid der i livet at vi blir fascinert av andre i et forhold. Men det er liksom han da, litt småkipt. 

Anonymkode: 467f7...158

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, vet det. Kommer ikke til å gjøre noe heller :) Av og til føler jeg mannen min muligens begynner å bli gammel, ja allerede etter 3år som kjærester. Han er 45 og heller jo mot de 50. Jeg blir frustrertover tankene mine, føles som jeg er midt mellom dem aldersmessig. Selv om jeg er mer på sønnens alder, men jeg har aldri gått til helt unge menn. For meg må de være godt voksne og gjerne noe erfaring. 

På fredag var han på besøk. Han virker litt flau når han ser meg. Mulig han tenker samme? 🤔🙊

Anonymkode: 467f7...158

Høres ut som om du driver med mye ønsketenkning og selvhenføring. Kan være at sønnen synes det er kleint at du er overdrevent opptatt av ham - for ham er du mest sannsynlig den halvgamle kona til faren. 

Anonymkode: b2a43...677

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som om du driver med mye ønsketenkning og selvhenføring. Kan være at sønnen synes det er kleint at du er overdrevent opptatt av ham - for ham er du mest sannsynlig den halvgamle kona til faren. 

Anonymkode: b2a43...677

Ønsketenkning og ønsketenkning. 😆

Anonymkode: 467f7...158

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan være at sønnen synes det er kleint at du er overdrevent opptatt av ham - for ham er du mest sannsynlig den halvgamle kona til faren. 

Nei, merker på han at jeg ikke forstyrrende for han. Må ikke tro jeg bemerkelig vis ser på han, dette er noe som ikke vises så han kan umulig vite det. 

Anonymkode: 467f7...158

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, skal jeg være motvekten til det frie samfunnet der alt er lov jeg da. Jeg mener nemlig at ikke alt er tillat når du har bundet deg til en annen. Samme om du er gift, samboer eller bare er kjærester. Et løfte til en annen er likevel et tillitsbånd til en annen.

Du spør i emnet om: "Er dette galt av meg?" og her må du vel selv kjenne etter dine egne normer og og din egen moralfølelse. Jeg tenker at det er jo en pekepinn på om det er riktig eller galt at du må holde tankene for deg selv. Selv vet jeg at jeg ikke hadde akseptert noe lignende av meg selv. Jeg er sammen med en mann som er mer enn 10 år eldre enn meg, men ser ikke noe galt i det. Jeg har parkert meg selv som opptatt for andre mannfolk og jeg er ikke interessert i å lete etter agnet hos andre. I mine øyne ville det være umoralsk overfor meg selv og min partner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, Eva Sofie skrev:

OK, skal jeg være motvekten til det frie samfunnet der alt er lov jeg da. Jeg mener nemlig at ikke alt er tillat når du har bundet deg til en annen. Samme om du er gift, samboer eller bare er kjærester. Et løfte til en annen er likevel et tillitsbånd til en annen.

Legger du aldri merke til en kjekk mann på gata? Jeg titter mer enn gjerne på andre menn (diskret!) og regner så absolutt med at min kjære titter på andre flotte kvinner også - hovedsaken er at vi selvfølgelig ikke gjør noe mer! Det tror jeg ingen av oss har noe behov for heller, men jeg håper at jeg aldri blir så gammel at jeg ikke kan nyte synet av en flott mann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lillemus skrev:

Legger du aldri merke til en kjekk mann på gata? Jeg titter mer enn gjerne på andre menn (diskret!) og regner så absolutt med at min kjære titter på andre flotte kvinner også - hovedsaken er at vi selvfølgelig ikke gjør noe mer! Det tror jeg ingen av oss har noe behov for heller, men jeg håper at jeg aldri blir så gammel at jeg ikke kan nyte synet av en flott mann!

Jo, jeg er ikke muslimsk riktig enda :) Det er to forskjellige ting vi snakker om her. Jeg har da ikke seksuelle fantasier om mannen på gata og tenker på ham senere for ev. å få bedre seksuell opplevelse med min egen partner... Jeg er fokusert på partneren min jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Eva Sofie skrev:

Jo, jeg er ikke muslimsk riktig enda :) Det er to forskjellige ting vi snakker om her. Jeg har da ikke seksuelle fantasier om mannen på gata og tenker på ham senere for ev. å få bedre seksuell opplevelse med min egen partner... Jeg er fokusert på partneren min jeg :)

Joda, jeg ser den. Jeg kan godt tenke syndige tanker om en kar jeg ser på gata, men når jeg er i seng med min kjære er det ikke plass til andre i mitt hode heller. :) Men om hun nå gjør det så er det jo kun hun selv som vet om det og de begge to får glede av det - da ser jeg egentlig ikke noe problem med det. Så lenge mannen hennes ikke får vite det selvfølgelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lillemus skrev:

Joda, jeg ser den. Jeg kan godt tenke syndige tanker om en kar jeg ser på gata, men når jeg er i seng med min kjære er det ikke plass til andre i mitt hode heller. :) Men om hun nå gjør det så er det jo kun hun selv som vet om det og de begge to får glede av det - da ser jeg egentlig ikke noe problem med det. Så lenge mannen hennes ikke får vite det selvfølgelig!

Ja, men her trekker TS tråden et hakk lenger siden hun mener å registrere at sønnen endrer adferd når de er i samme rom. Jeg tenker nok mer i retning av at man ser det man gjerne vil se i denne saken fremfor det mer realistiske som er at det er lite trolig at sønnen i huset legger seg etter farens nye dame som sikkert i sønnens øyne er "gammel".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Eva Sofie skrev:

Ja, men her trekker TS tråden et hakk lenger siden hun mener å registrere at sønnen endrer adferd når de er i samme rom. Jeg tenker nok mer i retning av at man ser det man gjerne vil se i denne saken fremfor det mer realistiske som er at det er lite trolig at sønnen i huset legger seg etter farens nye dame som sikkert i sønnens øyne er "gammel".

En veldreid dame på 31 (?) er nok ikke utgammel i en 24-årings øyne. ;) Men det er klart at det godt kan være ønsketenking fra hennes side også. Umulig å si for andre enn de to faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Lillemus skrev:

En veldreid dame på 31 (?) er nok ikke utgammel i en 24-årings øyne. ;) Men det er klart at det godt kan være ønsketenking fra hennes side også. Umulig å si for andre enn de to faktisk.

Nei, en dame på 31 år kan godt være interessant for en mann på 24 år - jeg har selv vært i et forhold med den aldersforskjellen -, men med tanke på at hun er farens kone, tenkte jeg på... Men dette får være opp til de. Jeg delte nå bare mitt syn på saken og det står jeg fortsatt ved :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
48 minutter siden, Eva Sofie skrev:

Jo, jeg er ikke muslimsk riktig enda :)

Hva i alle dager får deg til å tro at muslimske kvinner ikke har sexuelle fantasier??

Anonymkode: e696d...a6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...