Gå til innhold

Er dette galt av meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
3 timer siden, Lillemus skrev:

Legger du aldri merke til en kjekk mann på gata? Jeg titter mer enn gjerne på andre menn (diskret!) og regner så absolutt med at min kjære titter på andre flotte kvinner også - hovedsaken er at vi selvfølgelig ikke gjør noe mer! Det tror jeg ingen av oss har noe behov for heller, men jeg håper at jeg aldri blir så gammel at jeg ikke kan nyte synet av en flott mann!

Takk som forstår. Jeg mener ikke at jeg vil være utro, og vil da selfølgelig ikke ødelegge et far og sønn forhold her. Men det er lov å syntes menn er kjekke? Jeg har vært guttegal så lenge jeg kan huske, og mannen min er en ordentlig dame titter, så han er ikke stort bedre. Han er en slik mann som gjerne flørter og er ungdommelig av seg, men jeg stoler jo på han. 

Tenk så kjedelig å ikke kunne bli fascinert av andre? Så firkantet for jeg ikke verden er. 😙

Anonymkode: 467f7...158

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva i alle dager får deg til å tro at muslimske kvinner ikke har sexuelle fantasier??

Anonymkode: e696d...a6d

Selvsagt har de seksuelle fantasier. Det var sagt med en smiley bak og var ment som en nettopp fleip, så jeg mente det neppe alvorlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En konklusjon på hele greia her. Jeg er verken forelsket, betatt eller ute etter denne sønnen. Som jeg ikke kaller stesønn. Jeg er den nye kona til pappaen hans. Jeg har bare merket litt den siste tiden til hans måte å være på, kjekk, snill ung herremann (viktig at de er voksne), men alikavel litt ung for meg. For meg er det kun en liten herlig tanke i hverdagen som kanskje får meg til å smile litt ekstra. 

Det er kanskje også litt med at det ikke er lov. Og da blir hjernen rar, man blir gjerne nyskjerrig på det man ikke kan få. Ikke et uvanlig fenomen.  

Jeg kunne aldri endt opp med han. Da måtte mannen min vært utro mot meg isåfall, for da hadde jeg ikke hatt mye hjerte for mannen lengre. (Regner såklart ikke med det skjer) Alt i alt, bare en merkelig fantasi. 😛

Anonymkode: 467f7...158

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 25.5.2020 den 13.14, AnonymBruker skrev:

Tankene dine er frie, du kan tenke hva du vil.

Anonymkode: f0a2a...a10

🙏🙏

Anonymkode: 467f7...158

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 26.5.2020 den 13.17, Eva Sofie skrev:

Selvsagt har de seksuelle fantasier. Det var sagt med en smiley bak og var ment som en nettopp fleip, så jeg mente det neppe alvorlig?

Jeg forstår ikke humoren i denne fleipen.  Hvorfor muslimske?  Du kunne ha skrevet kinesiske, amerikanske, bergenske eller trønderske og jeg hadde lurt på hva du mente.

Anonymkode: e696d...a6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...