Gå til innhold

Dropper avtaler!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har den siste tiden begynt å droppe avtaler.  Kan ligge å sove istedenfor å møte opp der jeg skal. 

Dette er ikke noe jeg har gjort veldig lenge, men noe som har skjedd den siste tiden. Skammer meg så mye. 

Skulle bli ringt opp av nav i dag, men jeg sov bort timen. Nå vet jeg ikke om jeg skal ringe og beklage eller hva jeg skal gjøre.

Stresser så mye. Kan fort sove 12 timer på en dag og vekkerklokka kan ringe uten at jeg hører den. Noen som har vært i en slik fase selv? 

Hvordan kommer man seg ut av det? Ønsker ikke å virke som en som gir blanken for jeg bryr meg om å holde avtaler. Det har jeg alltid gjort. 

Anonymkode: cfc9b...47a

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/455112-dropper-avtaler/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet du hvorfor det er slik? Kan du være deprimert? 

Hvis det bare er det at du sover tungt, hva med å kjøpe en slik høy gammeldags vekkerklokke som du setter på andre siden av rommet slik at du må fysisk stå opp for å slå den av? De er mye høyere enn mobil. 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/455112-dropper-avtaler/#findComment-3977951
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, Glitter skrev:

Vet du hvorfor det er slik? Kan du være deprimert? 

Hvis det bare er det at du sover tungt, hva med å kjøpe en slik høy gammeldags vekkerklokke som du setter på andre siden av rommet slik at du må fysisk stå opp for å slå den av? De er mye høyere enn mobil. 

Stresser mye. Mye stress i live mitt. Føler meg totalt utbrent, men vet at ting kommer til å bli bedre når jeg får tatt meg en sommerferie. Må bare holde ut og være tålmodig. Vanskelig å slappe av kjenner jeg, tenker mye på alt jeg må gjøre. Derfor sover jeg ekstra mye. Men skulle ønske jeg greide å sove mindre, da hadde jeg fått gjort litt mer. 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/455112-dropper-avtaler/#findComment-3977999
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Stresser mye. Mye stress i live mitt. Føler meg totalt utbrent, men vet at ting kommer til å bli bedre når jeg får tatt meg en sommerferie. Må bare holde ut og være tålmodig. Vanskelig å slappe av kjenner jeg, tenker mye på alt jeg må gjøre. Derfor sover jeg ekstra mye. Men skulle ønske jeg greide å sove mindre, da hadde jeg fått gjort litt mer. 

Det høres ut som om du kan ha nytte av å forsøke å sette av en time eller to hver dag hvor du bruker tiden på å tenke igjennom det som stresser og bekymrer deg. Forsøk å rydde litt opp i ditt eget hode. Se hva du kan gjøre noe med og hva du ikke kan gjøre noe med. Hva du ev. trenger hjelp til og hvem som ev. kan bistå deg. Legg en plan. Skriv det gjerne ned for å gjøre det mer konkret for deg selv. Kryss av etter hvert som du får ting gjort. Det kan virke motiverende å se fremgang.

Resten av døgnet forsøker du å legge disse tankene til sides. Du får uansett ikke mer ut av det selv om du går og kverner og kverner på det. Nå har du jobbet intensivt med det i kanskje to timer i dag, da har du vært flink og det får holde. Da fortjener du å fokusere på annet resten av døgnet. Forsøk å gjøre hyggelige ting for deg selv og de rundt deg. Kanskje du skal begrense tiden i sengen nedad? Dette er jeg usikker på.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/455112-dropper-avtaler/#findComment-3978038
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...