Gå til innhold

Jeg har aldri blitt den samme igjen, etter "psykose" i 2001-2003


Worrisome Plenty

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 time siden, Grendel skrev:

Dere formulerer dere veldig bra skriftlig. Selv blant folk med høy utdanning er det mangelvare.

Hjernene deres kan ikke være veldig ødelagt.

Hvorfor skriver du dette ? Hva vil du fram til ? Kanskje du bør skaffe deg mer kunnskap før du utaler deg, du kan begynne med enkelt stoff ,se filmen A Beautiful Mind som handler om matematiker John Nash han hadde schizofreni.  Etter filmen kan du lese deg litt opp på fakta stoff om schizofreni og psykose lidelse , vis du har hjerne til det da.

Anonymkode: 5801b...65c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skriver du dette ? Hva vil du fram til ? Kanskje du bør skaffe deg mer kunnskap før du utaler deg, du kan begynne med enkelt stoff ,se filmen A Beautiful Mind som handler om matematiker John Nash han hadde schizofreni.  Etter filmen kan du lese deg litt opp på fakta stoff om schizofreni og psykose lidelse , vis du har hjerne til det da.

Anonymkode: 5801b...65c

Jeg er ikke ekspert på schizofreni eller psykose og har ikke tenkt å bli det heller.

Jeg mener man må tenke klart for å formulere seg klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Grendel skrev:

Jeg er ikke ekspert på schizofreni eller psykose og har ikke tenkt å bli det heller.

Jeg mener man må tenke klart for å formulere seg klart.

Hva er meningen med påstandene du kommer med ? Du er ingen ekspert sier du,men kommer med påstander om at " hjerne deres kan ikke være veldig ødelagt " Er det å dra andre sin diagnose i tvil du prøver på ? Hadde du hatt peiling på schizofreni hadde du ikke kommet med disse påstandene. 

Anonymkode: 5801b...65c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er meningen med påstandene du kommer med ? Du er ingen ekspert sier du,men kommer med påstander om at " hjerne deres kan ikke være veldig ødelagt " Er det å dra andre sin diagnose i tvil du prøver på ? Hadde du hatt peiling på schizofreni hadde du ikke kommet med disse påstandene. 

Anonymkode: 5801b...65c

Det falt meg ikke inn at det skulle tolkes sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 28.5.2020 den 7.14, Marye skrev:

Pappa ble et helt nytt menneske med risperdal. Endelig fikk jeg et godt forhold til han og oppdaget hvor flott han er

På hvilken måte ble han et nytt menneske?  Var det er negative symptomene som forsvant? (Ble han Minde apatisk, fikk mer motivasjon, glede, isolerte seg ikke lenger osv?)?

Anonymkode: cb90d...df0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På hvilken måte ble han et nytt menneske?  Var det er negative symptomene som forsvant? (Ble han Minde apatisk, fikk mer motivasjon, glede, isolerte seg ikke lenger osv?)?

Anonymkode: cb90d...df0

Nei han hadde ikke negative symptomer.han sluttet mane i vei om vrangforestillingene

Endret av Marye
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er meningen med påstandene du kommer med ? Du er ingen ekspert sier du,men kommer med påstander om at " hjerne deres kan ikke være veldig ødelagt " Er det å dra andre sin diagnose i tvil du prøver på ? Hadde du hatt peiling på schizofreni hadde du ikke kommet med disse påstandene. 

Anonymkode: 5801b...65c

Jeg forstår ikke hvorfor du kommer i forsvar.  Dere fikk en hyggelig kommentar at dere var klare og gode til å formulere dere.  Og det er jeg helt enig i.  For å kunne formulere seg klart må man ha tankene klare og det var det Grendel påpekte.  Det er ingen som bestrider noen diagnoser her.

Anonymkode: 0acfb...dbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår ikke hvorfor du kommer i forsvar.  Dere fikk en hyggelig kommentar at dere var klare og gode til å formulere dere.  Og det er jeg helt enig i.  For å kunne formulere seg klart må man ha tankene klare og det var det Grendel påpekte.  Det er ingen som bestrider noen diagnoser her.

Anonymkode: 0acfb...dbd

Jeg kommer ikke i forsvar, jeg har ingen ting å forsvare.  Det kan hende jeg tolket det Grendel feil,jeg har lest igjennom svaret hennes igjen og kan se at det kan tolkes på flere måter. Vis jeg har tolket det hun skrev feil, så beklager jeg det.

 

 

 

Anonymkode: 5801b...65c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...