Gå til innhold

Har folk det så fælt hjemme at de blir helt desperate, og ikke kan vente på å få dratt bort på ferie?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er irriterende at den jævla kroppen trenger mat. Sult deg da. 
Hvorfor har du dårlig råd?

Anonymkode: 70a7e...505

Ikke mening å få deg til å føle deg sjikanert altså men jeg lurer på hvorfor du ikke har råd? Hvis du er for syk til å jobbe orker du kanskje ikke reise heller? Ikke for å mobbe da det ser slik ut ofte skriftlig. 
Ingenting du kan prioritere vekk?

Anonymkode: 70a7e...505

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi.....? Ikke si at du ikke har råd. Det handler om å prioritere. Har du familie og barn går det betydelig mer penger. 

Anonymkode: 70a7e...505

Noen har dårlig økonomi. Noen har for dårlig helse eller er for dårlig fungerende. Noen har ikke familie og venner som de kan dra sammen med.

Anonymkode: a4e66...76b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke mening å få deg til å føle deg sjikanert altså men jeg lurer på hvorfor du ikke har råd? Hvis du er for syk til å jobbe orker du kanskje ikke reise heller? Ikke for å mobbe da det ser slik ut ofte skriftlig. 
Ingenting du kan prioritere vekk?

Anonymkode: 70a7e...505

Jeg har ikke dårlig råd.  Jeg er i godt betalt jobb.  Jeg forstår ikke hvorfor du svarer slik du gjør.  Jeg har hatt dårlig råd før i tiden og da kjøpte jeg mat fremfor å dra på feriereiser.  Det er ikke så enkelt å si at det er bare å sulte seg.

Anonymkode: b727d...cdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...