Gå til innhold

Lysets rike? Noen ?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Nå er jeg ferdig med heksemesteren av Margit Sandemo,men ble litt skuffet for den var jo ikke avsluttende. Neste serie etter den er Lysets rike, men noen som vet hvor jeg kan få tak i den? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
9 minutter siden, RamonaK skrev:

Eller så pleier ark å bestille, men det kan bli veldig dyrt. 

Takk for linken, kan jo bestille derfra :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, stjernestøv skrev:

Takk for linken, kan jo bestille derfra :) 

Ser ikke ut som Ark har dem lengre, de er å få via Tanum nettbokhandel, men det blir dytt. Ta heller kontakt via den finn-lenken du. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
20 minutter siden, Lillemus skrev:

Ser ikke ut som Ark har dem lengre, de er å få via Tanum nettbokhandel, men det blir dytt. Ta heller kontakt via den finn-lenken du. 😊

Ja har tatt kontakt på finn nå :) Må bare ha den,håper det ikke er svindel da. Er litt redd for det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja har tatt kontakt på finn nå :) Må bare ha den,håper det ikke er svindel da. Er litt redd for det. 

Jeg har handlet masse på finn og aldri hatt noe problem. Det går nok bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, RamonaK skrev:

Jeg har handlet masse på finn og aldri hatt noe problem. Det går nok bra :)

Ok. Bra det da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, RamonaK skrev:

Satser på at du får de, det er jo veldig billig :)

Ja jeg bydde 500 kroner siden det sto over 400 kroner, håper jeg får de ja :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja jeg bydde 500 kroner siden det sto over 400 kroner, håper jeg får de ja :) 

Det er jo et bra bud :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
Akkurat nå, RamonaK skrev:

Det er jo et bra bud :)

Ja håper det :) Må bare se hvordan det går videre med "mine venner" i lysets rike nå :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ja håper det :) Må bare se hvordan det går videre med "mine venner" i lysets rike nå :) 

:) ja det blir sånn med gode bøker. Noen ganger etter jeg har lest siste side blir jeg nesten lei meg. 20 bøker er jo ganske mange da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, RamonaK skrev:

:) ja det blir sånn med gode bøker. Noen ganger etter jeg har lest siste side blir jeg nesten lei meg. 20 bøker er jo ganske mange da.

Ja har lest 15 bøker nå, ble så skuffet når det ikke var avsluttende. Det ble jo så spennende og, må bare få med meg resten av historien. Hver bok har vært spennende :) Hun var så flink å skrive bøker, for en fantasi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ja har lest 15 bøker nå, ble så skuffet når det ikke var avsluttende. Det ble jo så spennende og, må bare få med meg resten av historien. Hver bok har vært spennende :) Hun var så flink å skrive bøker, for en fantasi. 

Ja det skjønner jeg, er jo ganske mange bøker. Har aldri lest noe av henne, kanskje jeg skal prøve, høres jo spennende ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
3 minutter siden, RamonaK skrev:

Ja det skjønner jeg, er jo ganske mange bøker. Har aldri lest noe av henne, kanskje jeg skal prøve, høres jo spennende ut. 

Ja de er veldig spennende, eventyr for voksne kalte hun det. Og det er det til de grader, og de mennene der...heksemesteren for eksempel..dån ❤️

Og de enkelstående bøkene hennes er også bra, flotte menn der også ;) 

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ja de er veldig spennende, eventyr for voksne kalte hun det. Og det er det til de grader, og de mennene der...heksemesteren for eksempel..dån ❤️

Hehe :) biblioteket åpner igjen snart, skal definitivt se om de har dem. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
3 minutter siden, RamonaK skrev:

Hehe :) biblioteket åpner igjen snart, skal definitivt se om de har dem. :)

Ja syns alt hun skriver er bra, og det er så godt for fantasien å lese de bøkene :) Blir som et barn igjen jeg, mer eventyr hehe :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...