Gå til innhold

Lysets rike? Noen ?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

52 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja har tatt kontakt på finn nå :) Må bare ha den,håper det ikke er svindel da. Er litt redd for det. 

Det går nok helt fint, svindlerne handler nok mest med klær, elektronikk og biler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Lillemus skrev:

Det går nok helt fint, svindlerne handler nok mest med klær, elektronikk og biler. 

Ok, det er bra :) Håper jeg får svar da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok, det er bra :) Håper jeg får svar da. 

Jeg ga 400,- porto for Isfolket komplett på finn. 😊 Har kjøpt en del annet også, aldri hatt problemer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Lillemus skrev:

Jeg ga 400,- porto for Isfolket komplett på finn. 😊 Har kjøpt en del annet også, aldri hatt problemer. 

Ok. Jeg er ikke så flink å finne fram på finn i grunn, men fant pepita der som jeg bestilte de andre bøkene fra. Ååå isfolket er nok bra, har lurt på å lese den og. Men en ting om gangen hehe :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ok. Jeg er ikke så flink å finne fram på finn i grunn, men fant pepita der som jeg bestilte de andre bøkene fra. Ååå isfolket er nok bra, har lurt på å lese den og. Men en ting om gangen hehe :D 

Hvis det er bøker og annet ting og tang så klikker du bare på Torget og der skriver du hva du leter etter og det finnes utrolig mye der inne! 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
4 minutter siden, Lillemus skrev:

Hvis det er bøker og annet ting og tang så klikker du bare på Torget og der skriver du hva du leter etter og det finnes utrolig mye der inne! 😁

Ok. Får prøve meg :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, stjernestøv skrev:

Ok. Jeg er ikke så flink å finne fram på finn i grunn, men fant pepita der som jeg bestilte de andre bøkene fra. Ååå isfolket er nok bra, har lurt på å lese den og. Men en ting om gangen hehe :D 

Har du ikke lest Isfolket?! Den er et must om du liker Margit Sandemo! Det er mange år siden jeg leste dem (da jeg gikk på vgs for over 30 år siden) og jeg syntes den var kjempespennende, alle bøkene var ikke like spennende da. Kjøpte den på finn i fjor eller året før, en stund etter at hun døde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
3 minutter siden, Lillemus skrev:

Har du ikke lest Isfolket?! Den er et must om du liker Margit Sandemo! Det er mange år siden jeg leste dem (da jeg gikk på vgs for over 30 år siden) og jeg syntes den var kjempespennende, alle bøkene var ikke like spennende da. Kjøpte den på finn i fjor eller året før, en stund etter at hun døde.

Nei har ikke lest den,men vil det så gjerne :) Kommer nok til å lese den også etter hvert :) Har hørt mennene der er spesielle også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei har ikke lest den,men vil det så gjerne :) Kommer nok til å lese den også etter hvert :) Har hørt mennene der er spesielle også. 

De fleste er spesielle i Isfolket! Nå fikk jeg sannelig lyst til å lese den selv... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 time siden, Lillemus skrev:

De fleste er spesielle i Isfolket! Nå fikk jeg sannelig lyst til å lese den selv... :D

Ja det er de jo for så vidt i de andre bøkene også, fine karakterer :) Ja du får lese den igjen, er jo kjempebra bøker :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Joho, jeg skulle få kjøpe lysets rike, nå er jeg så glad :D Bare det ordner seg, må ha kontonummer jeg, har ikke vipps! Kan det bli et problem eller går det greit? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Joho, jeg skulle få kjøpe lysets rike, nå er jeg så glad :D Bare det ordner seg, må ha kontonummer jeg, har ikke vipps! Kan det bli et problem eller går det greit? 

Selger har jo kontonummer så det er ikke noe problem. :) Men det er kjekt med vipps altså! Det er jo bare å laste ned en app. Jeg kjøper en del småting i forbindelse med en hobby jeg har og det er veldig greit å vippse og slippe å gå inn i nettbanken (jeg bruker ikke mobilbank), dessuten kan jeg da betale med en gang når som helst også om jeg er på hytta f.eks. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
1 minutt siden, Lillemus skrev:

Selger har jo kontonummer så det er ikke noe problem. :) Men det er kjekt med vipps altså! Det er jo bare å laste ned en app. Jeg kjøper en del småting i forbindelse med en hobby jeg har og det er veldig greit å vippse og slippe å gå inn i nettbanken (jeg bruker ikke mobilbank), dessuten kan jeg da betale med en gang når som helst også om jeg er på hytta f.eks. :) 

Ok, håper det går greit da :D 

Er litt skeptisk til vipps jeg, sikkert litt gammeldags. Syns det er greiest å betale i nettbanken jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok, håper det går greit da :D 

Er litt skeptisk til vipps jeg, sikkert litt gammeldags. Syns det er greiest å betale i nettbanken jeg. 

Jeg var også skeptisk til vipps, nå skjønner jeg ikke hvorfor - det er jo genialt! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
9 minutter siden, Lillemus skrev:

Jeg var også skeptisk til vipps, nå skjønner jeg ikke hvorfor - det er jo genialt! :) 

Ok. Hvis jeg må betale med vipps får jeg meg det tror jeg :) Må bare ha de bøkene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
15 minutter siden, Dorthe skrev:

Men du må jo lese bøkene i rekkefølge og da er Isfolket først og jeg synes de klart er de beste.

Henger de sammen da? Det visste jeg ikke, men isfolket var jo med i heksemesteren da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes jo det.  Det er jo Isfolket som er begynnelsen og hvor man får forklaringen og blir kjent med de forskjellige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
19 minutter siden, Dorthe skrev:

Jeg synes jo det.  Det er jo Isfolket som er begynnelsen og hvor man får forklaringen og blir kjent med de forskjellige.

Ja men i heksemesteren så var det helt andre folk. Isfolket bare steppet inn for å hjelpe av og til, fikk sammenhengen med meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...