Gå til innhold

Hva synes du om at det er store demonstrasjoner i vestlige land, under korona epidemien !


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Forstår ikke hvem du sikter til her? 

Anonymkode: c7c13...b09

Demonstrantene?

Anonymkode: b7461...5cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt håpløst ugjennomtenkt.
 

Jeg tror dessuten mange kastet seg med i dette uten egentlig inneha det største engasjementet for saken - men for å  kunne vise fram deltakelsen på alle «influenser»-kanaler. Snakk om å ikke tenker lenger enn egen nese. Det er flaut å ha deltatt i dette!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forstår ikke hvem du sikter til her? 

Anonymkode: c7c13...b09

Demonstrantene så klart. Vi avlyste17. mai toget for noen uker siden og mange har mistet jobben i dugnaden. Derfor mener jeg det er usolidarisk å samle tusenvis før Norge er åpnet igjenm

Det kan ikke haste så veldig å komme med et budskap nesten alle er enige om fra før. Til og med Trump fordømmer drapet på Floyd. Det blir bare for å posere på sosiale media og si at "Se: Jeg mer antirasist enn deg. Jeg bryter loven fordi dette er så viktig for meg!". 

Jeg skjønner at det ikke bare handler om Floyd, men hvis det handler om rasisme i Norge burde de valgt en annen sak og et annet tidspunkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 timer siden, kupton skrev:

Det er helt forkastelig å sabotere smittebekjempelsen på denne måten.

Helt enig. Tenker på så mange som har mistet livet, mistet pårørende , kjempet seg gjennom sykdommen, mistet jobbene sine , blitt permitert , ikke har kunne besøke familie og venner, sittet i karantene osv. 

Anonymkode: d131f...8c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Grendel skrev:

Demonstrantene så klart. Vi avlyste17. mai toget for noen uker siden og mange har mistet jobben i dugnaden. Derfor mener jeg det er usolidarisk å samle tusenvis før Norge er åpnet igjenm

Det kan ikke haste så veldig å komme med et budskap nesten alle er enige om fra før. Til og med Trump fordømmer drapet på Floyd. Det blir bare for å posere på sosiale media og si at "Se: Jeg mer antirasist enn deg. Jeg bryter loven fordi dette er så viktig for meg!". 

Jeg skjønner at det ikke bare handler om Floyd, men hvis det handler om rasisme i Norge burde de valgt en annen sak og et annet tidspunkt.

Enig. De bryter en lov. Og skal alle begynne å bryte lover fordi visse emner er viktig for dem? Nei! . 

Anonymkode: d131f...8c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...