Gå til innhold

Lørdag


påskelilje

Anbefalte innlegg

2 timer siden, påskelilje skrev:

Når det er såpass varmt som det er, tror jeg ikke det er nødvendig å vente 3-4 dager. Dattera mi sov hos min far i natt, og var innstilt på å male fra tidlig morgen i dag, men så hadde det jammen meg regnt i natt,  og da blir det ikke maling i dag. Jeg hadde også tenkt å ta litt etter jobb, men får vente til onsdag nå.

Jeg måtte le da du skrev at hundene blir like slitne av bursdager som deg 😁 Godt dere er like da!

Nå pøser det ned her, så da slapp jeg å male i dag ihvertfall 😅 Kjedelig å male fukta inne så det blir råte. Men enten skinner sola (og den står på fra ganske tidlig til ganske sent på den ene veggen) eller så regner det. Tror jeg må ordne en solskjerming av noe slag. Kan liksom ikke stå til sent på kvelden og male for jeg sliter nok med å få lagt meg og bruker veldig lang tid på å lande, så da blir det altfor lite søvn på meg. Men f.eks en sølvfarget presenning, kan jo fungere både mot sola og mot regn.

Haha, ja, sånne selskaper er slitsomt, syns vi 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...