Gå til innhold

Hva er det dyreste du eier?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
9 timer siden, slabbedask skrev:

Det må være en PRS gitar til et par og tyve K.

Kan du spille gitar? En av mine små sorger i livet, er att jeg "FåRDETFAEn ikke til".

Anonymkode: 1b7a0...8ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Mine dyreste ting er ett par klokker. De ligger rundt 50000 pr stk. Også har jeg mange andre klokker av varierende verdi. Jeg elsker mikromekanikk. Det er den eneste måten mannen kan pynte seg på med ett smykke (bortsett fra å være gift). Ett mekanisk verk med komplikasjoner så små og geniale att det er vakkert.

Anonymkode: 1b7a0...8ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Smykkene mine.  Ikke rådyre, nei, men jeg liker gull og diamanter.  Veldig teit, ikke sant?  Har ikke kjøpt noe selv på flere år, men fikk et smykkesett til 35 000 i presang for noen år siden og jeg elsker det og bruker det.  Men er nesten flau sjøl over det, jeg sier jeg er arvelig belastet for faren min var gullsmed.  Virkelig bortkastede penger 😡

Anonymkode: 820ed...4a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Smykkene mine.  Ikke rådyre, nei, men jeg liker gull og diamanter.  Veldig teit, ikke sant?  Har ikke kjøpt noe selv på flere år, men fikk et smykkesett til 35 000 i presang for noen år siden og jeg elsker det og bruker det.  Men er nesten flau sjøl over det, jeg sier jeg er arvelig belastet for faren min var gullsmed.  Virkelig bortkastede penger 😡

Anonymkode: 820ed...4a1

Vet ikke med smykker, men gull har blitt veldig dyrt i det siste. Pga korona krisen. Markedet faller, og gullprisen går rett til værs. Nå er vel smykker annerledes enn gull-bullions men, uansett så har smykkene dine i gull blitt mer verdt. Selv om gull solgt hos gullsmed ofte er overpriset, så har nå uansett smykkene dine blitt mer verdt.

Anonymkode: 1b7a0...8ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jensen sengen til 20.000kr. 

Syntes det var verdt det siden man tilbringer halve(?) Livet i senga

Anonymkode: 97f66...1da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har enkelte dyre møbler, men hagen er nok det dyreste jeg eier - og det som betyr mest for meg, selv om det ikke er en gjenstand i den forstand. Det har gått med flere titalls tusen til blomster ++ de siste par årene, men så har det også blitt fantastisk vakkert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jensen sengen til 20.000kr. 

Syntes det var verdt det siden man tilbringer halve(?) Livet i senga

Anonymkode: 97f66...1da

Jeg er enig. Senga var kostet mye, jeg ligger mye pga sykdom, men mannen min som er frisk oppdaget at han var mer uthvilt og trengte førre timer søvn.

Den begynner å bli noen år, når vi nå bytte så blir det prioritert å legge penger i skikkelig seng. (og størrelse, jeg må ha space 😄)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det må være en av bunadene mine, usikker på hvilken som har høyest verdi.

Eller kanskje sofaen, vi brukte åresvis før vi fant den rette, ikke at vi aktivt leitet etter ny, men hadde en veldig liten en. Husker ikke prisen, men det var mye. Fantastisk å både sitte i og ligge på, samtidig plass til mange ved behov.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Smykkene mine.  Ikke rådyre, nei, men jeg liker gull og diamanter.  Veldig teit, ikke sant?  Har ikke kjøpt noe selv på flere år, men fikk et smykkesett til 35 000 i presang for noen år siden og jeg elsker det og bruker det.  Men er nesten flau sjøl over det, jeg sier jeg er arvelig belastet for faren min var gullsmed.  Virkelig bortkastede penger 😡

Anonymkode: 820ed...4a1

Er det bortkastet penger når det gir deg glede? Jeg synes ikke det (før noen sier noe, selvsagt må en ha råd til det 😅)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jensen sengen til 20.000kr. 

Syntes det var verdt det siden man tilbringer halve(?) Livet i senga

Anonymkode: 97f66...1da

Senga glemte jeg helt. Har også en Jensen seng som kan regulere ryggen og å heve beina med en fjernkontroll.  Veldig kjekt når jeg trenger det. Den kostet 20000, men kjøpte den på tilbud til 16000.

En god seng er utrolig viktig for å få god og nok søvn. Særlig hvis en har en litt kranglete kropp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykken hos meg er nok ‘ei gammel bukse fra Fretex’☺️ Har passe dyrt hus og bil sammen med fantastisk samboer og barn. Men når det gjelder materialistiske dubbeditter av større og mindre slag, så har jeg vel egentlig ingenting av betydelig verdi. Det dyreste jeg kan komme på er iPad’en min jeg kjøpte på salg 3450 kr ☺️

Jeg er stort sett veldig fan av gjenbruk🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...