Gå til innhold

jeg føler meg så flau. jeg tror jeg skal la vær å gå til legevakt mer..


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

jeg fikk rød stripe fra et sår, som bevegde seg litt oppover foten. da jeg kom til legevakten var det en gebrokken asiatisk (inder/pakistanerish) mann som ikke forstod en dritt av hva jeg mente, og han fant ut at såret var helt fint og han dreit låddrett i den rlde stripa. men heldigvis traff jeg fastlegen min som jobbet ekstravakt på legevakten. hun forstod meg men hun sa også at den streken bare var en reaksjon og ikke blodforgifting. da fikk jeg føleksen av å bli stemplet som heksesnylter og jeg måtte også betale 350 fuckins kroner for ingenting... bør jeg da la være å gå til legevakt om jeg får røde streker fra sår, og hovne øyne som skjedde en annen gang jeg var innom, (som bare var normal allergi) siden det hver gang (to ganger på 3 år) jeg er innom legevakta, er helt ufarlige tilstander? da snylter jeg vel staten om jeg går til legevakta og tar opp deres tid? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
2 minutter siden, Blomsterfluen skrev: