Gå til innhold

jeg føler meg så flau. jeg tror jeg skal la vær å gå til legevakt mer..


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
5 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

jo det gjør hun, så slutt å gå mot meg. 

Hun håner deg ikke. Vær glad du slipper å betale tusenvis av kroner som du hadde måtte gjort hvis du bodde i USA.

Anonymkode: 3572c...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blomsterfluen
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun håner deg ikke. Vær glad du slipper å betale tusenvis av kroner som du hadde måtte gjort hvis du bodde i USA.

Anonymkode: 3572c...f40

hun håner meg jo og jeg syns du begynner også. jeg har aldri nevnt at jeg ikke er glad å bo i Norge. det var ikke Betalinga for undersøkelsens pris, som var pienget mitt, men poenger var at jeg betaler meg "blakk" på å gå til leger når jeg ikke trengte det. det er ikke betalingsorisen som var pienget, for svarten! 

Endret av Blomsterfluen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

hun håner meg jo og jeg syns du begynner også. jeg har aldri nevnt at jeg ikke er glad å bo i Norge. det var ikke Betalinga for undersøkelsens pris, som var pienget mitt, men poenger var at jeg betaler meg "blakk" på å gå til leger når jeg ikke trengte det. det er ikke betalingsorisen som var pienget, for svarten! 

Hvis det du mener er at du er sint på deg selv fordi du dro unødvendig på legevakta og måtte betale 350,- så skjønner jeg det, da beklager jeg for da misforsto jeg deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
22 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

hun håner meg jo og jeg syns du begynner også. jeg har aldri nevnt at jeg ikke er glad å bo i Norge. det var ikke Betalinga for undersøkelsens pris, som var pienget mitt, men poenger var at jeg betaler meg "blakk" på å gå til leger når jeg ikke trengte det. det er ikke betalingsorisen som var pienget, for svarten! 

Det var jo bare en misforståelse :) Ha en fin dag videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
34 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

hun håner meg jo og jeg syns du begynner også. jeg har aldri nevnt at jeg ikke er glad å bo i Norge. det var ikke Betalinga for undersøkelsens pris, som var pienget mitt, men poenger var at jeg betaler meg "blakk" på å gå til leger når jeg ikke trengte det. det er ikke betalingsorisen som var pienget, for svarten! 

Ingen som håner deg. Ta det pent nå.

Anonymkode: 3572c...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blomsterfluen
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen som håner deg. Ta det pent nå.

Anonymkode: 3572c...f40

ta det pent dere også da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
31 minutter siden, Lillemus skrev:

Hvis det du mener er at du er sint på deg selv fordi du dro unødvendig på legevakta og måtte betale 350,- så skjønner jeg det, da beklager jeg for da misforsto jeg deg. :)

ok ja det var det jeg mente. takk for beklagelsen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Blomsterfluen skrev:

jeg fikk rød stripe fra et sår, som bevegde seg litt oppover foten. da jeg kom til legevakten var det en gebrokken asiatisk (inder/pakistanerish) mann som ikke forstod en dritt av hva jeg mente, og han fant ut at såret var helt fint og han dreit låddrett i den rlde stripa. men heldigvis traff jeg fastlegen min som jobbet ekstravakt på legevakten. hun forstod meg men hun sa også at den streken bare var en reaksjon og ikke blodforgifting. da fikk jeg føleksen av å bli stemplet som heksesnylter og jeg måtte også betale 350 fuckins kroner for ingenting... bør jeg da la være å gå til legevakt om jeg får røde streker fra sår, og hovne øyne som skjedde en annen gang jeg var innom, (som bare var normal allergi) siden det hver gang (to ganger på 3 år) jeg er innom legevakta, er helt ufarlige tilstander? da snylter jeg vel staten om jeg går til legevakta og tar opp deres tid? 

Jeg kan ikke se at det er noe galt i at du har oppsøkt legevakten for et symptom du tolket som mulig farlig. Heldigvis var det ikke noe som var farlig, men du har ikke gjort noe feil etter min oppfatning. 

Fint at fastlegen din hadde vakt den dagen, sånn at du kan være trygg på at de gjorde en ordentlig vurdering. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
55 minutter siden, frosken skrev:

Jeg kan ikke se at det er noe galt i at du har oppsøkt legevakten for et symptom du tolket som mulig farlig. Heldigvis var det ikke noe som var farlig, men du har ikke gjort noe feil etter min oppfatning. 

Fint at fastlegen din hadde vakt den dagen, sånn at du kan være trygg på at de gjorde en ordentlig vurdering. 

😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...