Gå til innhold

Ang alkohol og piller.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Har drukket en cider og et halvt glass Dooleys, kan man da ta piller? F.eks vival? Det er jo ikke mye jeg har drukket men det gikk rett til hode på meg, føler meg rar og prikkete i kroppen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • stjernestøv

    22

  • RamonaK

    12

  • Lillemus

    5

  • AnonymBruker

    2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

stjernestøv

Så på mitt egen FB bilde og et øyeblikk hadde jeg røde øyne, altså var jeg en demon 😮 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, stjernestøv skrev:

Så på mitt egen FB bilde og et øyeblikk hadde jeg røde øyne, altså var jeg en demon 😮 

Drikk vann😄 og du er ingen demon 😄 bare hjernen sin som spiller deg et puss. Går det bedre nå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
12 minutter siden, RamonaK skrev:

Drikk vann😄 og du er ingen demon 😄 bare hjernen sin som spiller deg et puss. Går det bedre nå? 

Føler meg ikke helt bra men da vet jeg jo det, at jeg ikke bør drikke alkohol. Det koker i hodet igjen og jeg tenker på alt jeg kommer over på FB om konspirasjonsteorier. Men får prøve å se på outlander å se om hode roer seg litt, det spinner litt på en måte. 

Vil ikke være en demon da selv om de har krefter folk flest ikke har. De er jo ikke gode og kommer fra Helvete. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lever som normalt selv om jeg tar medisiner. Har jeg lyst til å dra på en fest å drikke alkohol så gjør jeg det uavhengig om jeg har tatt medisinene eller ikke. Jeg merker ingen forskjell. 

Hvis du begynner å se deg selv som demon burde kanskje varselklokkene begynne å ringe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
39 minutter siden, stjernestøv skrev:

Har drukket en cider og et halvt glass Dooleys, kan man da ta piller? F.eks vival? Det er jo ikke mye jeg har drukket men det gikk rett til hode på meg, føler meg rar og prikkete i kroppen. 

du er sikkert litt mer sårbar for alkohol nå som du ikke tar medisiner, få i deg vann og hvil mye. reduser litt på inntrykk (tv, aviser, andre)

Anonymkode: 2e941...55b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

du er sikkert litt mer sårbar for alkohol nå som du ikke tar medisiner, få i deg vann og hvil mye. reduser litt på inntrykk (tv, aviser, andre)

Anonymkode: 2e941...55b

Takk, skal ta det med ro. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
35 minutter siden, Fionys skrev:

Jeg lever som normalt selv om jeg tar medisiner. Har jeg lyst til å dra på en fest å drikke alkohol så gjør jeg det uavhengig om jeg har tatt medisinene eller ikke. Jeg merker ingen forskjell. 

Hvis du begynner å se deg selv som demon burde kanskje varselklokkene begynne å ringe.

Ja akkurat. Man skal jo burde ta både medisiner å kunne drikke litt alkohol. Pulsen økte også, men kan være pga redsel. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
57 minutter siden, RamonaK skrev:

Drikk vann😄 og du er ingen demon 😄 bare hjernen sin som spiller deg et puss. Går det bedre nå? 

Nei det der outlander er noe kliss, mye romantikk og lite action jo. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Nei det der outlander er noe kliss, mye romantikk og lite action jo. 

Lite action i Outlander????? Jøjje meg.... Elsker serien! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, Lillemus skrev:

Lite action i Outlander????? Jøjje meg.... Elsker serien! 

Tar det seg opp da kanskje? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, Lillemus skrev:

Hvor langt har du kommet? 

Episode 8, litt har det jo skjedd da men klarte ikke følge med på det nå, rar i hodet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei det der outlander er noe kliss, mye romantikk og lite action jo. 

Jeg er heller ingen fan. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, stjernestøv skrev:

Episode 8, litt har det jo skjedd da men klarte ikke følge med på det nå, rar i hodet. 

Ble akkurat ferdig med the unbreakable kimmy Schmidt. Det var morsomt , men ganske snålt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
4 minutter siden, RamonaK skrev:

Ble akkurat ferdig med the unbreakable kimmy Schmidt. Det var morsomt , men ganske snålt. 

Ok. Kanskje det er noe å se på. Jeg må ha spenning eller blir det fort kjedelig. Liker grimm, supernatural, banshee, hemlock grove, glitc osv. For ikke å snakke om Dexter :) 

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ok. Kanskje det er noe å se på. Jeg må ha spenning eller blir det fort kjedelig. Liker grimm, supernatural, banshee, hemlock grove, glitc osv. 

Da kommer du ikke til å like kimmy Schmidt, det er en komedie. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, RamonaK skrev:

Da kommer du ikke til å like kimmy Schmidt, det er en komedie. 

Er det på netflix? Å ikke til å like :) 

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sett "the stranger"? Ikke the stranger things, men the stranger. Ellers likte jeg "orphan black" the "blacklist" (gått lei nå den siste sesongen), "weeds" er veldig bra. Og "suits" var bra. Prøver å huske hva annet bra jeg har sett på Netflix, men har ikke den beste hukommelsen. 13 reasons why er ikke så verst den heller. Og selvsagt har du ikke sett Orange is the New Black så har du en god serie du kan binge. :)

Jeg ser ikke på så mye overnaturlig tror jeg, men kan gjøre det hvis det er veldig bra. Filmen the injuring (hvis det var det den het!) Er veldig bra. Og skummel. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...