Gå til innhold

Ang alkohol og piller.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Glitter skrev:

Har du sett "the stranger"? Ikke the stranger things, men the stranger. Ellers likte jeg "orphan black" the "blacklist" (gått lei nå den siste sesongen), "weeds" er veldig bra. Og "suits" var bra. Prøver å huske hva annet bra jeg har sett på Netflix, men har ikke den beste hukommelsen. 13 reasons why er ikke så verst den heller. Og selvsagt har du ikke sett Orange is the New Black så har du en god serie du kan binge. :)

The Stranger er bra..😄 og de andre også, gikk litt lei av orange etterhvert da. Arrested development er også bra .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • stjernestøv

    22

  • RamonaK

    12

  • Lillemus

    5

  • AnonymBruker

    2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

stjernestøv
1 minutt siden, Glitter skrev:

Har du sett "the stranger"? Ikke the stranger things, men the stranger. Ellers likte jeg "orphan black" the "blacklist" (gått lei nå den siste sesongen), "weeds" er veldig bra. Og "suits" var bra. Prøver å huske hva annet bra jeg har sett på Netflix, men har ikke den beste hukommelsen. 13 reasons why er ikke så verst den heller. Og selvsagt har du ikke sett Orange is the New Black så har du en god serie du kan binge. :)

Har sett the stranger og orrphan black, veldig bra :) Begynte å se på Orange is the New black, var litt kjedelig men mulig det tar seg opp. Weeds var litt falsk syns jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, stjernestøv skrev:

Har drukket en cider og et halvt glass Dooleys, kan man da ta piller? F.eks vival? Det er jo ikke mye jeg har drukket men det gikk rett til hode på meg, føler meg rar og prikkete i kroppen. 

Du bør ikke blande alkohol og benzo.

Du pleier vel å reagere sånn på alkohol så forstår ikke hvorfor du velger å drikke.

Anonymkode: 2723e...e16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du bør ikke blande alkohol og benzo.

Du pleier vel å reagere sånn på alkohol så forstår ikke hvorfor du velger å drikke.

Anonymkode: 2723e...e16

Kan vel ta en vival når jeg legger meg i kveld? Føler meg ikke beruset nå. 

Det er ikke alltid jeg reagerer sånn. Det gikk bare rett til hodet på meg i dag, drakk det fort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Kan vel ta en vival når jeg legger meg i kveld? Føler meg ikke beruset nå. 

Det er ikke alltid jeg reagerer sånn. Det gikk bare rett til hodet på meg i dag, drakk det fort. 

Det går nok bra, du drakk jo ikke mye. 

Det er lov å ta en cider en gang i blant 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Glitter skrev:

Har du sett "the stranger"? Ikke the stranger things, men the stranger. Ellers likte jeg "orphan black" the "blacklist" (gått lei nå den siste sesongen), "weeds" er veldig bra. Og "suits" var bra. Prøver å huske hva annet bra jeg har sett på Netflix, men har ikke den beste hukommelsen. 13 reasons why er ikke så verst den heller. Og selvsagt har du ikke sett Orange is the New Black så har du en god serie du kan binge. :)

Jeg ser ikke på så mye overnaturlig tror jeg, men kan gjøre det hvis det er veldig bra. Filmen the injuring (hvis det var det den het!) Er veldig bra. Og skummel. 

Husker visst ikke tittel på den filmen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
1 minutt siden, RamonaK skrev:

Det går nok bra, du drakk jo ikke mye. 

Det er lov å ta en cider en gang i blant 😄

Takk :) 

Nei jeg drakk ikke mye, så jeg tar vival når jeg legger meg. Ja det syns jeg må være lov. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Glitter skrev:

Husker visst ikke tittel på den filmen. 

conjuring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The excorsism og Emily rose skremte meg ganske bra hvis du liker overnaturlig skummelt. Men kanskje ikke så lurt med tanke på demoner ol. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
3 minutter siden, RamonaK skrev:

The excorsism og Emily rose skremte meg ganske bra hvis du liker overnaturlig skummelt. Men kanskje ikke så lurt med tanke på demoner ol. 

Ah ja, har sett den. Så den første gang som liten og da kan du tenke deg at jeg så demoner og var livredd Djevelen. Så mange skrekkfilmer da jeg var liten, det har nok påvirket meg. Sikkert der all ondskapen kom fra. Men jeg liker en god skrekkfilm. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ah ja, har sett den. Så den første gang som liten og da kan du tenke deg at jeg så demoner og var livredd Djevelen. Så mange skrekkfilmer da jeg var liten, det har nok påvirket meg. Sikkert der all ondskapen kom fra. Men jeg liker en god skrekkfilm. 

Ja det kan jeg se for meg. Ja, det er noe man tar med seg det. Jeg liker også skrekkfilmer, 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ah ja, har sett den. Så den første gang som liten og da kan du tenke deg at jeg så demoner og var livredd Djevelen. Så mange skrekkfilmer da jeg var liten, det har nok påvirket meg. Sikkert der all ondskapen kom fra. Men jeg liker en god skrekkfilm. 

Tenker du på eksorsisten forresten? I så fall er det en annen film. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, RamonaK skrev:

Ja det kan jeg se for meg. Ja, det er noe man tar med seg det. Jeg liker også skrekkfilmer, 

Ja det er kjekt å se på :) Så en heksefil og når jeg var liten, elsker heksefilmer. Da så jeg hekser for meg, litt av en fantasi. Er vel derfor jeg liker bøkene til Margit Sandemo også, spennende :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
1 minutt siden, RamonaK skrev:

Tenker du på eksorsisten forresten? I så fall er det en annen film. 

Det var eksorsisten jeg så som liten, den andre så jeg på netflix. Du skulle sett supernatural, det er en skikkelig spennende serie med masse demoner og engler. Super spennende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, stjernestøv skrev:

Episode 8, litt har det jo skjedd da men klarte ikke følge med på det nå, rar i hodet. 

Vi har sett til og med sesong 4,sesong 3 var den dårligste, men vi digger serien! Men det høres ut som du liker litt andre serier enn den. Selv kan jeg se på halvnakne Jamie i timesvis... 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det er kjekt å se på :) Så en heksefil og når jeg var liten, elsker heksefilmer. Da så jeg hekser for meg, litt av en fantasi. Er vel derfor jeg liker bøkene til Margit Sandemo også, spennende :) 

Jeg lånte første boka i serien, har ikke fått begynt å lese den enda. Men du fikk de til å høres spennende ut.

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det var eksorsisten jeg så som liten, den andre så jeg på netflix. Du skulle sett supernatural, det er en skikkelig spennende serie med masse demoner og engler. Super spennende. 

Jeg har sett noe av Supernatural, var spennende det. Excorsism of er , er en av de filmene som virkelig har skremt meg, jeg var skvetten i flere uker etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Lillemus skrev:

Vi har sett til og med sesong 4,sesong 3 var den dårligste, men vi digger serien! Men det høres ut som du liker litt andre serier enn den. Selv kan jeg se på halvnakne Jamie i timesvis... 😉

Ok. Ja jeg liker nok litt andre typer serier. Har du sett vikings? Rollo der er jo bare så mandig og herlig :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, stjernestøv skrev:

Har sett the stranger og orrphan black, veldig bra :) Begynte å se på Orange is the New black, var litt kjedelig men mulig det tar seg opp. Weeds var litt falsk syns jeg. 

Orange gikk vi lei av etter noen sesonger. Orphan Black ble jo en sånn serie som ble bare rot syntes vi, virket som manusforfatterne skrev seg inn i et hjørne gang på gang og den ble dårligere og dårligere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ok. Ja jeg liker nok litt andre typer serier. Har du sett vikings? Rollo der er jo bare så mandig og herlig :) 

Nei, den har vi ikke sett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, RamonaK skrev:

Jeg lånte første boka i serien, har ikke fått begynt å lese den enda. Men du fikk de til å høres spennende ut.

Jeg har sett noe av Supernatural, var spennende det. Excorsism of er , er en av de filmene som virkelig har skremt meg, jeg var skvetten i flere uker etterpå.

I heksemesteren? Mori er jo bare så mystisk og herlig :) Jeg holder på med lysets rike nå, serien som kom etter heksemesteren. Mane nye eventyr. 

Ja supernatural er topp, venter på siste sesong nå. Ja jeg ble livredd av exorsismen, redd for å bli besatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...