Gå til innhold

Hva syns dere om dette?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
6 minutter siden, stjernestøv skrev:

 

Sykelig overvekt er da ikke noe å trakte etter.

Anonymkode: af4b1...22f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sykelig overvekt er da ikke noe å trakte etter.

Anonymkode: af4b1...22f

Nei det er ikke det men sånne folk eksisterer, og det må de vel få lov til? Å leve sitt liv som andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutter siden, stjernestøv skrev:

 

Etter bare å ha sett denne videoen begynner jeg å lure på om vettet hennes minker i takt med antall kilo hun legger på seg. Jo, flere kg, desto mindre vett/forstand. Blir hjernecellene fortrengt til fordel for fettet? 

Anonymkode: 6b1a2...c16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Nei det er ikke det men sånne folk eksisterer, og det må de vel få lov til? Å leve sitt liv som andre?

Selvfølgelig. Men det det blir satt søkelys på er forsøket på å forherlige det å være dødelig overvektig. Hun burde prøve å finne sitt eget selvverd på annen måte enn å glorifisere dødelig overvekt. 

Anonymkode: 6b1a2...c16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Etter bare å ha sett denne videoen begynner jeg å lure på om vettet hennes minker i takt med antall kilo hun legger på seg. Jo, flere kg, desto mindre vett/forstand. Blir hjernecellene fortrengt til fordel for fettet? 

Anonymkode: 6b1a2...c16

Egentlig tror jeg hun ikke har det så godt, ingen vil være så store men det er ikke så lett å gå ned i kilo. Da hadde jo alle vært sylfider. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei det er ikke det men sånne folk eksisterer, og det må de vel få lov til? Å leve sitt liv som andre?

De må tåle kritikk når de forherliger overvekten.

Anonymkode: af4b1...22f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Egentlig tror jeg hun ikke har det så godt, ingen vil være så store men det er ikke så lett å gå ned i kilo. Da hadde jo alle vært sylfider. 

De fleste trives nok med normaltvekt.

Anonymkode: af4b1...22f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig. Men det det blir satt søkelys på er forsøket på å forherlige det å være dødelig overvektig. Hun burde prøve å finne sitt eget selvverd på annen måte enn å glorifisere dødelig overvekt. 

Anonymkode: 6b1a2...c16

Men hun er jo som hun er og vil være sånn, det må vel være lov? Egentlig tror jeg ikke hun vil det, men det er det hun sier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De må tåle kritikk når de forherliger overvekten.

Anonymkode: af4b1...22f

Ja er enig i det, akkurat som noen forherliger skadelig undervekt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De fleste trives nok med normaltvekt.

Anonymkode: af4b1...22f

Ja det er mulig. Men det er ikke så lett det heller...å komme dit for folk som er så store. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ja det er mulig. Men det er ikke så lett det heller...å komme dit for folk som er så store. 

Det hjelper å ta noen forholdsregler, som ikke å ha snop og fetevarer i huset.

Anonymkode: af4b1...22f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det hjelper å ta noen forholdsregler, som ikke å ha snop og fetevarer i huset.

Anonymkode: af4b1...22f

Ja jeg må ta meg sammen, ellers ender jeg opp som disse damene. Har ikke noe ønske om det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja jeg må ta meg sammen, ellers ender jeg opp som disse damene. Har ikke noe ønske om det. 

Noen ganger tenker jeg at de som blir såpass overvektige må lide av en eller annen sykdom som f. eks at det meste av maten de spiser bare lagrer seg som fett. Det er vel svært få som klarer å bli så store. Jeg har sett på TLC på de programmene som heter "Ny 600lb lide", og man kan jo begynne å lure. Jeg tror jeg har en kropp som er forhåndsprogrammert til å ikke overstige en viss grense. Samme hvor mye og hva jeg spiser så blir jeg ikke tykkere enn jeg er nå. Jeg greier ikke å komme over den grensa, hvis du skjønner. 

Anonymkode: 6b1a2...c16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Noen ganger tenker jeg at de som blir såpass overvektige må lide av en eller annen sykdom som f. eks at det meste av maten de spiser bare lagrer seg som fett. Det er vel svært få som klarer å bli så store. Jeg har sett på TLC på de programmene som heter "Ny 600lb lide", og man kan jo begynne å lure. Jeg tror jeg har en kropp som er forhåndsprogrammert til å ikke overstige en viss grense. Samme hvor mye og hva jeg spiser så blir jeg ikke tykkere enn jeg er nå. Jeg greier ikke å komme over den grensa, hvis du skjønner. 

Anonymkode: 6b1a2...c16

Å det visste jeg ikke? Det meste jeg har veid er 110 kilo, da tok jeg meg kraftig sammen men det var tøft. Sist jeg gikk ned 25 kilo var det lett, forstår ikke hvorfor jeg sliter sånn nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
42 minutter siden, stjernestøv skrev:

Å det visste jeg ikke? Det meste jeg har veid er 110 kilo, da tok jeg meg kraftig sammen men det var tøft. Sist jeg gikk ned 25 kilo var det lett, forstår ikke hvorfor jeg sliter sånn nå. 

Merk at jeg ikke sier at det er sånn, men at jeg tenker at det er sånn. Altså en ytterst subjektiv mening. 

Anonymkode: 6b1a2...c16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Merk at jeg ikke sier at det er sånn, men at jeg tenker at det er sånn. Altså en ytterst subjektiv mening. 

Anonymkode: 6b1a2...c16

Ok. Men det kan jo hende det stemmer det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen ganger tenker jeg at de som blir såpass overvektige må lide av en eller annen sykdom som f. eks at det meste av maten de spiser bare lagrer seg som fett. Det er vel svært få som klarer å bli så store. Jeg har sett på TLC på de programmene som heter "Ny 600lb lide", og man kan jo begynne å lure. Jeg tror jeg har en kropp som er forhåndsprogrammert til å ikke overstige en viss grense. Samme hvor mye og hva jeg spiser så blir jeg ikke tykkere enn jeg er nå. Jeg greier ikke å komme over den grensa, hvis du skjønner. 

Anonymkode: 6b1a2...c16

Nei det tror jeg ikke, og det finnes vel ikke noen forskning som støtter det. Jeg har også sett den serien og de spiser jo hele ukens kaloribudsjett på én dag omtrent. Ikke rart de blir store da. Men de har nok en spiseforstyrrelse. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, Glitter skrev:

Nei det tror jeg ikke, og det finnes vel ikke noen forskning som støtter det. Jeg har også sett den serien og de spiser jo hele ukens kaloribudsjett på én dag omtrent. Ikke rart de blir store da. 

Sant nok. Da er det jo interessant å nøste opp i hvorfor noen ikke klarer å begrense seg. Det å utvide magesekken er jo vondt. Kjenner jo det selv hvis jeg har spist et større måltid. Er nok en form for selvskading. 

Anonymkode: 6b1a2...c16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...