Gå til innhold

Hva syns dere om dette?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sant nok. Da er det jo interessant å nøste opp i hvorfor noen ikke klarer å begrense seg. Det å utvide magesekken er jo vondt. Kjenner jo det selv hvis jeg har spist et større måltid. Er nok en form for selvskading. 

Anonymkode: 6b1a2...c16

Ja det må være en form for selvskading, ingen vil jo være sånn. Det nekter jeg å tro, de trenger hjelp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sant nok. Da er det jo interessant å nøste opp i hvorfor noen ikke klarer å begrense seg. Det å utvide magesekken er jo vondt. Kjenner jo det selv hvis jeg har spist et større måltid. Er nok en form for selvskading. 

Anonymkode: 6b1a2...c16

Jeg vet ikke, men når jeg overspiser så går jeg inn i en helt rar modus utenfor meg selv hvor jeg bare spiser og spiser. Jeg overspiser bare i perioder da og slanker det av meg etterpå, men det er helt villt hvor mye jeg kan spise hvis jeg er i skikkelig overspisingsmodus. Klarer ikke spise for en hel uke på en dag da, men. 😛 For meg handler det både om regulering av å følelser å gjøre, men også som reaksjon hvis jeg har vært i en sulteperiode og gått ned i vekt. Da blir kroppen plutselig helt gal etter mat og jeg kan ikke få nok liksom. 

Jeg tror de som lider av alvorlig overspisingslidelse går inn i en slags transe. Litt som jeg gjør når jeg selvskader. Jeg forsvinner på en måte. Så kommer jeg til meg selv igjen og da kommer skammen over å ha gjort det igjen, og jeg må skamme meg hele veien til legevakten og tre ganger har jeg måttet operere. Jeg ser for meg det er litt samme mekanisme som ligger bak? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...