Gå til innhold

Var Emily besatt eller psykotisk?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Det er jo en sann historie, exorsismen av Emily Rose? betyr jo at mange kan være besatt, så en an tråd her om stemmer fra Djevelen og demoner? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Det er jo en sann historie, exorsismen av Emily Rose? betyr jo at mange kan være besatt, så en an tråd her om stemmer fra Djevelen og demoner? 

Hun hadde schizofreni og epilepsi.

Anonymkode: e6af4...4ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Det er jo en sann historie, exorsismen av Emily Rose? betyr jo at mange kan være besatt, så en an tråd her om stemmer fra Djevelen og demoner? 

Jeg vet ikke. Presten og en til (husker ikke hvem) opplevde jo også mye rart. Jeg er litt 50/50 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er jo en film? 

Anonymkode: c2218...e84

Mener å huske den er basert på en sann historie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, RamonaK skrev:

Mener å huske den er basert på en sann historie

Hovedpoenget her her "basert på".

Anonymkode: e6af4...4ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hovedpoenget her her "basert på".

Anonymkode: e6af4...4ee

Ja du har et poeng der 😂😂😂 vet jo ikke hvor nærme sannheten de var i filmen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
8 minutter siden, RamonaK skrev:

Jeg vet ikke. Presten og en til (husker ikke hvem) opplevde jo også mye rart. Jeg er litt 50/50 

Ja jeg lurer på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hun var besatt. Mange "kloke hoder" i psykiatrien benekter at djevelen og demoner finnes. Men de gjør det og de kan besette fikk, ingen tvil om det hvis man har litt kjennskap til sånt. 

Anonymkode: d71ad...d6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ja jeg lurer på det. 

Men det kan jo hende filmen var litt kreativ da, å ikke holdt seg helt til sannheten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, RamonaK skrev:

Men det kan jo hende filmen var litt kreativ da, å ikke holdt seg helt til sannheten. 

De overdriver jo alltid på film da, så jeg tror ikke det er helt virkeligheten. Trist at hun døde i hvert fall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

De overdriver jo alltid på film da, så jeg tror ikke det er helt virkeligheten. Trist at hun døde i hvert fall. 

Ja. Også var filmen skikkelig skummel. Hadde masse mareritt etter å ha sett den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
4 minutter siden, RamonaK skrev:

Ja. Også var filmen skikkelig skummel. Hadde masse mareritt etter å ha sett den. 

Syns du den var skummel? Jeg syns den var kjedelig, hadde ikke sett den før i dag. Måtte hoppe litt fram, men jeg er vant til sterkere lut da hehe :D Virkeligheten f.eks, den kan være skummel til tider :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Syns du den var skummel? Jeg syns den var kjedelig, hadde ikke sett den før i dag. Måtte hoppe litt fram, men jeg er vant til sterkere lut da hehe :D Virkeligheten f.eks, den kan være skummel til tider :) 

Det var etter eller annet ved den filmen som skremte meg skikkelig. Og jeg pleier ikke bli redd. Ja, virkeligheten kan være ganske skummel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har opplevd på akuttpsykiatrisk avd at noen har kommet knurrende og hvesende inn døra mens de har hengt mellom to pleiere for å bli eskortert til rommet sitt. I tillegg var de helt ville i øynene og spyttet og sa stygge ord og kommentarer til de som ble forbipassert. Det kaller jeg demonbesettelse. 

Anonymkode: d71ad...d6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, RamonaK skrev:

Det var etter eller annet ved den filmen som skremte meg skikkelig. Og jeg pleier ikke bli redd. Ja, virkeligheten kan være ganske skummel

Ok. Ja ble du skremt så ble du skremt, kanskje ikke lurt å se sånne filmer da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har opplevd på akuttpsykiatrisk avd at noen har kommet knurrende og hvesende inn døra mens de har hengt mellom to pleiere for å bli eskortert til rommet sitt. I tillegg var de helt ville i øynene og spyttet og sa stygge ord og kommentarer til de som ble forbipassert. Det kaller jeg demonbesettelse. 

Anonymkode: d71ad...d6a

Eller psykotiske

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ok. Ja ble du skremt så ble du skremt, kanskje ikke lurt å se sånne filmer da? 

Er jo litt moro å bli skremt da.😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har opplevd på akuttpsykiatrisk avd at noen har kommet knurrende og hvesende inn døra mens de har hengt mellom to pleiere for å bli eskortert til rommet sitt. I tillegg var de helt ville i øynene og spyttet og sa stygge ord og kommentarer til de som ble forbipassert. Det kaller jeg demonbesettelse. 

Anonymkode: d71ad...d6a

Ja det er jo det da vil jeg tro, og AP hjelper på demonbesettelse? Ja det stenger jo igjen for alt sånt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ja det er jo det da vil jeg tro, og AP hjelper på demonbesettelse? Ja det stenger jo igjen for alt sånt. 

AP hjelper nok mot sånt ja. Det er vel ikke lov med exorsisme her til lands?

Anonymkode: d71ad...d6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...