Gå til innhold

Sinne utbrudd


RamonaK

Anbefalte innlegg

3 timer siden, RamonaK skrev:

Ok. Men er det ikke litt voldsomt å reagere så mye på en så liten ting? Ikke en gang sønnen min blir sånn. Hvorfor klarer ikke noen kontrollere sinnet? 

Det er ikke gitt at dette handler om å ikke _klare_ å kontrollere sinnet det kan like gjerne handle om å ikke anse det som nødvendig å kontrollere sinne. Av og til gjør folk ting fordi de kan gjøre det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, dolmio skrev:

Jeg tenkte også det før. Men nå vet jeg at noen andre også reagerer negativt på meg, derfor har jeg sånne tanker. Jeg tror jeg ubevisst utstråler mye negativt og at det fører til slike handlinger. 

Jeg tror du vet bedre enn dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, frosken skrev:

Det er ikke gitt at dette handler om å ikke _klare_ å kontrollere sinnet det kan like gjerne handle om å ikke anse det som nødvendig å kontrollere sinne. Av og til gjør folk ting fordi de kan gjøre det. 

Jeg har prøvd å få bukt med dette i flere år. Ingenting hjelper. I det siste har jeg  gitt opp og prøve. I følge søstrene hans har han verdt sånn siden han var tenåring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, RamonaK skrev:

Jeg har prøvd å få bukt med dette i flere år. Ingenting hjelper. I det siste har jeg  gitt opp og prøve. I følge søstrene hans har han verdt sånn siden han var tenåring. 

Det er ikke du som kan få ham til å ta seg sammen, det må han gjøre selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, frosken skrev:

Det er ikke du som kan få ham til å ta seg sammen, det må han gjøre selv. 

Ja du har nok rett i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...