Gå til innhold

Skammer meg over ord..


Gjest dolmio

Anbefalte innlegg

Gjest dolmio

Jeg har vært så dum som valgte å ta opp dette temaet med behandler. Jeg tålte det ikke. Skammer meg bare enda mer, og det har også gjort ting bare enda verre for meg :( Kommer ikke til å åpne meg for noen mer. 

Endret av dolmio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

27 minutter siden, dolmio skrev:

Jeg har vært så dum som valgte å ta opp dette temaet med behandler. Jeg tålte det ikke. Skammer meg bare enda mer, og det har også gjort ting bare enda verre for meg :( Kommer ikke til å åpne meg for noen mer. 

Jeg synes det var veldig modig av deg å ta opp. Det er jo noe du virkelig sliter med og da er det jo riktig å ta det opp med behandler. Kanskje du føler at det gikk så dårlig fordi du var så langt utenfor komfort sonen din? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dolmio
1 minutt siden, RamonaK skrev:

Jeg synes det var veldig modig av deg å ta opp. Det er jo noe du virkelig sliter med og da er det jo riktig å ta det opp med behandler. Kanskje du føler at det gikk så dårlig fordi du var så langt utenfor komfort sonen din? 

Ja, det gikk dårlig pga det også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, dolmio skrev:

Jeg ønsker ikke å si det her. 

Fair enough.😀 Men jeg synes ihvertfall du var modig som tok det opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest dolmio
5 minutter siden, RamonaK skrev:

Fair enough.😀 Men jeg synes ihvertfall du var modig som tok det opp.

Takk ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...