Gå til innhold

Hvorfor trenger folk sex?


Folablakken

Anbefalte innlegg

Folablakken

Er ikke det et behov som er skapt av en selv, det er ikke et behov folk er født med vel?

Jeg har hatt sex noen få ganger og det var ikke godt. Jeg tror jeg er født uten det behovet, hvis folk blir født med det behovet da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
24 minutter siden, Folablakken skrev:

Er ikke det et behov som er skapt av en selv, det er ikke et behov folk er født med vel?

 

Det er medfødt.

Anonymkode: f9ad7...0cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folablakken
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er medfødt.

Anonymkode: f9ad7...0cf

Hvorfor er ikke alle født med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er medfødt. Biologisk sett er sexdriften like basal som trangen puste, spise og drikke. Det vil si: En forutsetning for at en art skal overleve. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hos folk med normale drifter er sex det beste som finnes. Det er det som driver mange folk, mange kan ikke leve uten.

Anonymkode: b169b...b3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Folablakken skrev:

Er ikke det et behov som er skapt av en selv, det er ikke et behov folk er født med vel?

Jeg har hatt sex noen få ganger og det var ikke godt. Jeg tror jeg er født uten det behovet, hvis folk blir født med det behovet da. 

Med den rette er det fint og godt. :) Tidligere i livet har jeg ikke hatt den helt store sexlysten, men etter at jeg fikk ny partner for 15 år siden (og ble sterilisert et par år før slik at kroppen ikke er påvirket av kunstige hormoner) så har det eksplodert for min del. :) Selv om vi er over 50 begge to så har vi det flott også på den fronten. Heldigvis.

Endret av Lillemus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folablakken
12 minutter siden, Lillemus skrev:

Med den rette er det fint og godt. :) Tidligere i livet har jeg ikke hatt den helt store sexlysten, men etter at jeg fikk ny partner for 15 år siden (og ble sterilisert et par år før slik at kroppen ikke er påvirket av kunstige hormoner) så har det eksplodert for min del. :) Selv om vi er over 50 begge to så har vi det flott også på den fronten. Heldigvis.

Nærmer meg 40, men kanskje jeg er heldig senere i livet. Hvem vet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Folablakken skrev:

Nærmer meg 40, men kanskje jeg er heldig senere i livet. Hvem vet. 

Jeg var 37 da jeg møtte mannen min så løpet er slett ikke kjørt for din del. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Folablakken skrev:

Hvorfor er ikke alle født med det?

Det er akkurat som smarthet:Ikke alle er født med det heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, stjernestøv skrev:

Tror man må ha det godt sammen for å ha et godt sexliv, det henger jo sammen. 

Nåja, de som kjøper sex tenker nok ikke slik.

Anonymkode: f9ad7...0cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest dolmio
47 minutter siden, kupton skrev:

Det er akkurat som smarthet:Ikke alle er født med det heller. 

Det er jeg et godt eksempel på ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har på mange måter mistet lysten på sex. Den har blitt ødelagt av andre. Da jeg var yngre var jeg som alle andre på den fronten. Sperrene jeg har fått forsvant da jeg ruset meg, men nykter har jeg ikke hatt sex på over 4 år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dolmio
19 minutter siden, Glitter skrev:

Jeg har på mange måter mistet lysten på sex. Den har blitt ødelagt av andre. Da jeg var yngre var jeg som alle andre på den fronten. Sperrene jeg har fått forsvant da jeg ruset meg, men nykter har jeg ikke hatt sex på over 4 år. 

Jeg håper du får hjelp til å få den tilbake, for det er mulig.. 

Jeg fikk ikke lyst før jeg var over 40 år... jeg har bearbeidet incest og jobbet med skadene den ga meg, i terapien.

For meg var sex noe veldig skittent, og jeg følte t o m at alle andre som hadde sex var skitne - kun de som ikke hadde hatt sex var rene, som feks barn. 

Først da jeg fikk hjelp med alt dette fikk jeg lyst, og jeg har det veldig fint nå :) Men jeg sliter fortsatt med å bruke ordene, så det at jeg bruker dem (og deltar) i denne tråden er positivt for min del. 

Endret av dolmio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folablakken
1 time siden, kupton skrev:

Det er akkurat som smarthet:Ikke alle er født med det heller. 

Bare kalde fakta det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Folablakken skrev:

Hvorfor er ikke alle født med det?

Det er litt rart, men noen sulter seg ihjel fordi de synes mat er ekkelt. Det finnes nok en forklaring, men ingen mening bak. 

Når det gjelder sex er det nok en del som mister lysten på grunn av overgrep eller fordi de har dårlige følelser for partneren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, stjernestøv skrev:

Tror man må ha det godt sammen for å ha et godt sexliv, det henger jo sammen. 

Personlig synes sex med noen jeg ikke kjenner så godt er best. Det er nytt og spennende , og man kan slippe alle hemninger for man trenger ikke se personen igjen.

Anonymkode: 28b2f...5ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folablakken
56 minutter siden, Grendel skrev:

Det er litt rart, men noen sulter seg ihjel fordi de synes mat er ekkelt. Det finnes nok en forklaring, men ingen mening bak. 

Når det gjelder sex er det nok en del som mister lysten på grunn av overgrep eller fordi de har dårlige følelser for partneren.

Vet ikke hvor lenge du har vært her, men kanskje du husker en som fortalte at hun var blitt gjengvoldtatt av noen innvandrere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...