Gå til innhold

Kan du hjelpe meg litt til, Irene??

Anbefalte innlegg

Gjest Tvillingmamma2

Viser til svarene jeg fikk av deg i går, og ett par nye sp. dukket opp.Du skriver at jeg kan få gjennomsnitt av de 3 siste årene hvis jeg har deltidsjobb ved siden av dagpengene mine. Hvor mye/lite må jeg jobbe for å kunne kreve slik beregning? Er det nok å være f.eks ringehjelp eller må jeg ha kontrakt med stadfestet timer som vikar/deltidshjelp? Hvor lenge må jeg ha hatt denne formen for jobb for å kunne kreve gj.snitt av 3 siste år? (har ikke mer enn 10 uker før jeg blir sykemeldt automatisk) Bukker og skraper for all hjelp, Irene, hva skulle vi gjort uten deg!!?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/45599-kan-du-hjelpe-meg-litt-til-irene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Irene Grøneng

Trygderetten la i sin kjennelse til grunn at vedk hadde tjent opp fødselspenger av jobben uansett, og derfor skulle anses som arbeidstaker. Hva som er mulig å få til i andre tilfeller kan jeg ikke svare på - det er likevel absolutt verdt et forsøk så lenge du ikke "spiller hasard" med ditt eller barnets helse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...