Gå til innhold

Spesiell fetisj - tenning av klyster/tarmskylling


Melk1

Anbefalte innlegg

Jeg har en spesiell fetisj som jeg tenkte å skrive om her, utifra en nysgjerrighet på om andre deler den.

Jeg er en mann på 33, som helt siden jeg var 19-20 år har hatt en sterk tenning på klyster, også kalt tarmskylling. Dette er en hemmelighet jeg har vært skikkelig flau over, men aldri helt har klart å slutte med. For de som er ukjent med dette, er det en medisinsk behandling som handler om å sprøyte vann inn gjennom rumpa og til tarmen. Typisk brukes dette mot forstoppelse og for å skylle tarmen ren.

Når jeg i ettertid ser bakover i livet, forstår jeg bedre hvorfor jeg utviklet denne uvanlige fetisjen, men likevel har jeg alltid sett på det som en veldig merkelig ting. Som barn hadde jeg nemlig for vane å holde tilbake avføring. Dette medførte naturlig nok masse problemer og frustrasjon, og ikke minst forstoppelse. For å løse dette fikk jeg ofte avføringspiller i maten og stikkpiller inn i rumpa. Den gangen hadde jeg selvfølgelig ingen begreper om seksualitet, men likte følelsene dette ga meg (både bæsjetrangen og behandlingene jeg fikk). I tillegg spiste jeg mye i oppveksten og likte følelsen av å bli stappmett.

Jeg hadde aldri hørt om klyster-sex før jeg leste noen artikler om det på Cupido da jeg var rundt 19 år gammel. På det tidspunktet var jeg veldig eksperimenterende på det seksuelle området, og hadde prøvd ut ulike anale sexleketøy en stund for meg selv. Jeg fant en nettbutikk og bestilte et sett med klysterutstyr. Det inkluderte en klysterbag til væske som henges opp, en slange som leder vannet inn i rumpa og en oppblåsbar klysterplugg til å hindre at vannet lakk ut av rumpa mens jeg ble fylt.

De første gangene jeg prøvde det, synes jeg det var en helt utrolig opplevelse. Jeg følte meg intenst kåt og fikk et skikkelig kick. Det ble raskt en vane, og noe jeg gledet meg til å gjøre på kvelder og i helger.

Etterhvert som jeg ble mer vant til følelsen, gikk det forbausende lett å øke volumet med vann. Det var en merkelig og intens opplevelse å se magen ese ut av alt vannet, slik at jeg så helt gravid ut. Fullhetsfølelsen, smerten og nytelsen var helt utrolig. Orgasmene mine ble også kraftig forsterket og følted annerledes og dypere. Etterpå, når jeg hadde sittet på do og presset ut alt sammen, følte jeg som oftest en sterk avslapning og eufori.

Det var i 20-årene da jeg var student at jeg praktiserte klyster-sex mest, men har fortsatt med det innimellom til i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man bør stresse ned på forhånd, for eksempel ved å lytte til musikk, lese litt eller ta et glass vin. Man kan legge et håndkle på senga og ligge der, eller bruke en treningsmatte (eller lignende) og ligge på gulvet. Etter å ha gjort ferdig klysterbagen med væske henger man den opp. Den bør henge omtrent 1-1,5 meter over der du ligger. En kleshenger eller hylle kan fungere greit som opphengingspunkt.

Man kan stå på alle fire, ligge på siden eller ligge på ryggen mens man mottar klysteret. Det viktigste er at man føler seg avslappet, og det kan være lurt å bytte posisjon underveis. Når man føler seg klar, kan man føre inn klysterpluggen som slangen er festet i. Det finnes mange ulike typer, men det er vanlig med oppblåsbare plugger man blåser opp når de er satt inn i endetarmen. På denne måten hindres vannet i å renne ut. En klype festet i slangen stenger vannstrømmen. Når man åpner den begynner vannet å renne inn.

I starten føler man en kriblende følelse når vannet begynner å strømme inn, ganske deilig egentlig. Og man får lett ereksjon. Og så litt etterpå kommer det en snikende fullhetsfølelse og metthetsfølelse, slik den man får etter å ha spist masse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, Melk1 skrev:

Hvordan vet du det?

Du har ikke fått noen kommentarer/svar på  nesten et døgn.

Anonymkode: 15cc9...481

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du har ikke fått noen kommentarer/svar på  nesten et døgn.

Anonymkode: 15cc9...481

Det er jo ikke lang tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Akkurat nå, Melk1 skrev:

Det er jo ikke lang tid. 

Vi får se hvor lang denne grisetråden blir da.

Anonymkode: 15cc9...481

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vi får se hvor lang denne grisetråden blir da.

Anonymkode: 15cc9...481

At du kaller den en grisetråd viser bare hvor dømmende du er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, Melk1 skrev:

At du kaller den en grisetråd viser bare hvor dømmende du er.

Det er bokstavlig talt grisete.

Anonymkode: 15cc9...481

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er bokstavlig talt grisete.

Anonymkode: 15cc9...481

Ikke nødvendigvis.

Uansett er det veldig nedlatende å omtale andre folks seksuelle behov som «griseprat». Hadde forventet et høyere nivå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er bokstavlig talt grisete.

Anonymkode: 15cc9...481

Jeg syns du skal holde deg unna sex-trådene til Melk1 om du blir så provosert. Sex, tenning og hjelpemidler er ikke grisete eller griseri, hvor har du det fra? Sex er normalt og noe de fleste liker i en eller annen preferert variant. 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, Kayia skrev:

Hvorfor blir du så provosert? Sex og tenning er ikke grisete, hvor har du fått den oppfatningen fra? Jeg syns du skal holde deg unna sex-trådene til Melk1 om du blir så provosert. Sex, tenning og hjelpemidler er ikke grisete eller griseri, hvor Hsr du det fra? Sex er normalt og noe de fleste liker i en eller annen preferert variant. 

Klyster/tarmskylling ER grisete.

 

Anonymkode: 15cc9...481

Lenke til kommentar
Del på andre sider

T

Akkurat nå, Kayia skrev:

Hvorfor blir du så provosert? Sex og tenning er ikke grisete, hvor har du fått den oppfatningen fra? Jeg syns du skal holde deg unna sex-trådene til Melk1 om du blir så provosert. Sex, tenning og hjelpemidler er ikke grisete eller griseri, hvor Hsr du det fra? Sex er normalt og noe de fleste liker i en eller annen preferert variant. 

Mange takk for et hyggelig og forståelsesfullt innlegg. Det frister lite å diskutere seksualitet når man straks blir angrepet på denne måten, men skjønner jo at enkelte blir provosert av det som er uvanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Klyster/tarmskylling ER grisete.

 

Anonymkode: 15cc9...481

Nei ikke dersom de gjennomføres på en god måte. Jeg har hatt behov for klyster både når jeg fødte og i forbindelse med sykdom, og alle har vært svært rene og hygienisk gjennomført. Har du en annen erfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Klyster/tarmskylling ER grisete.

 

Anonymkode: 15cc9...481

Hva er så fælt med det? Det finnes mange klinikker som driver med tarmskylling, på en hygienisk og god måte. Og det lar seg gjøre på en ganske ryddig og «ren» måte hjemme også, med det rette utstyret.

Uansett forstår jeg ikke hvorfor denne tråden tydeligvis provoserer deg så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kayia skrev:

Nei ikke dersom de gjennomføres på en god måte. Jeg har hatt behov for klyster både når jeg fødte og i forbindelse med sykdom, og alle har vært svært rene og hygienisk gjennomført. Har du en annen erfaring?

Takk for enda et støttende og opplysende innlegg 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Melk1 skrev:

Mange takk for et hyggelig og forståelsesfullt innlegg. Det frister lite å diskutere seksualitet når man straks blir angrepet på denne måten, men skjønner jo at enkelte blir provosert av det som er uvanlig.

Ikke bry deg om det. Det virker ikke som noen har lyst til å dele erfaringer akkurat nå, men det betyr ikke at ditt tenningsmønster og preferanser ikke er greie. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kayia skrev:

Ikke bry deg om det. Det virker ikke som noen har lyst til å dele erfaringer akkurat nå, men det betyr ikke at ditt tenningsmønster og preferanser ikke er greie. 

Mange takk for ditt svar. Jeg er tålmodig, og kan se om noen er interessert i en seriøs samtale en senere gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
37 minutter siden, Melk1 skrev:

Mange takk for ditt svar. Jeg er tålmodig, og kan se om noen er interessert i en seriøs samtale en senere gang. 

Det tviler jeg på.

Anonymkode: 15cc9...481

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det tviler jeg på.

Anonymkode: 15cc9...481

Tvil i vei. Jeg bryr meg ikke om negativitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...