Gå til innhold

Spesiell fetisj - tenning av klyster/tarmskylling


Melk1

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
5 minutter siden, Melk1 skrev:

Tvil i vei. Jeg bryr meg ikke om negativitet.

Den begynner å bli lang nå, denne tråden.

Anonymkode: 15cc9...481

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den begynner å bli lang nå, denne tråden.

Anonymkode: 15cc9...481

Greit nok, men den består kun av kritikk fra anonyme brukere. Ikke akkurat nyttig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
24 minutter siden, Melk1 skrev:

Greit nok, men den består kun av kritikk fra anonyme brukere. Ikke akkurat nyttig.

Nyttig og nytttig, fru blom.

Anonymkode: 15cc9...481

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nyttig og nytttig, fru blom.

Anonymkode: 15cc9...481

Hva er dette for et negativt innlegg?

Jeg håper på seriøse svar. Nettroll og sure folk behøver ikke svare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg må bare prøve å slutte med å forsøke ovenfra og ned tømming for ofte så har jeg ikke rette stoffer og det tar for lang tid og jeg gir opp og ofte bryter jeg når jeg har blitt seksuelt tilfredstilt. Da er det ikke vits lenger liksom. Jeg må enten slutte med det eller fullføre samme hva for ellers blir jeg jo bare gående med dårlig mage i dager etterpå. Skal jeg prøve igjen må jeg ha middel ferdig tilberedt til å bare blande i vann beregna for operasjon. Aller størst nytelse gir tanken på å først tømmes nedenfra og når alt fra tarmen er ute ta det ovenfra for da vet jeg at når jeg begynner ovenfra er det ikke bare det fra tykktarmen kommer ut.. og ikke spise før det har kommet resultat fra det ovenfra og så holde det tomt en dag ved å bare innta væsker. Så deilig å kjenne at magen er tom og myk. Men jeg må ha ekte saker. Har greid det en gang før med movicol. Da tok jeg to poser for hvert fast føde og jeg tror da også talte frukt og yoghurt som fast. Etter en uke slik med minst mulig fast mat, mest juice fikk jeg den uttømminga jeg lengta etter men det er en altfor uforutsigbar metode om en ikke skal være hjemme hele tiden. Handlelisten er klystersett med lang tube, klyster som brukes før operasjon og moviprep. Vanlig leketøy har jeg.

Anonymkode: 75299...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 timer siden, Melk1 skrev:

Hva er dette for et negativt innlegg?

Jeg håper på seriøse svar. Nettroll og sure folk behøver ikke svare.

Vi skulle blitt et par 😜

Anonymkode: 75299...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi skulle blitt et par 😜

Anonymkode: 75299...a28

Kanskje det? 😅 Hadde vært gøy å holdt litt kontakt med tanke på vår felles interesse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må bare prøve å slutte med å forsøke ovenfra og ned tømming for ofte så har jeg ikke rette stoffer og det tar for lang tid og jeg gir opp og ofte bryter jeg når jeg har blitt seksuelt tilfredstilt. Da er det ikke vits lenger liksom. Jeg må enten slutte med det eller fullføre samme hva for ellers blir jeg jo bare gående med dårlig mage i dager etterpå. Skal jeg prøve igjen må jeg ha middel ferdig tilberedt til å bare blande i vann beregna for operasjon. Aller størst nytelse gir tanken på å først tømmes nedenfra og når alt fra tarmen er ute ta det ovenfra for da vet jeg at når jeg begynner ovenfra er det ikke bare det fra tykktarmen kommer ut.. og ikke spise før det har kommet resultat fra det ovenfra og så holde det tomt en dag ved å bare innta væsker. Så deilig å kjenne at magen er tom og myk. Men jeg må ha ekte saker. Har greid det en gang før med movicol. Da tok jeg to poser for hvert fast føde og jeg tror da også talte frukt og yoghurt som fast. Etter en uke slik med minst mulig fast mat, mest juice fikk jeg den uttømminga jeg lengta etter men det er en altfor uforutsigbar metode om en ikke skal være hjemme hele tiden. Handlelisten er klystersett med lang tube, klyster som brukes før operasjon og moviprep. Vanlig leketøy har jeg.

Anonymkode: 75299...a28

Det virker som du har imponerende mye erfaring og kunnskap om dette, dette må vi diskutere mer 😊

Hvordan begynte din interesse for dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, Melk1 skrev:

Det virker som du har imponerende mye erfaring og kunnskap om dette, dette må vi diskutere mer 😊

Hvordan begynte din interesse for dette?

Jeg visste ikke at en kunne få tak i slikt utstyr på sexshoper. Jeg trodde man måtte kjøpe det på apotek. 

Å bruke tømmingsmiddel beregnet for før operasjon er kanskje ikke så bra men det kan ikke skade en gang i blant. Det skikkelige klysteret jeg har prøvd førte til en del smerter men det var veldig effektivt 

Interessen for analsex begynte en gang for lenge siden jeg skulle sjekke tempen og det med klyster er jeg litt usikker på. 

Det er jo ikke gris. En blir jo tvert i mot ren inni seg.

Anonymkode: 75299...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg visste ikke at en kunne få tak i slikt utstyr på sexshoper. Jeg trodde man måtte kjøpe det på apotek. 

Å bruke tømmingsmiddel beregnet for før operasjon er kanskje ikke så bra men det kan ikke skade en gang i blant. Det skikkelige klysteret jeg har prøvd førte til en del smerter men det var veldig effektivt 

Interessen for analsex begynte en gang for lenge siden jeg skulle sjekke tempen og det med klyster er jeg litt usikker på. 

Det er jo ikke gris. En blir jo tvert i mot ren inni seg.

Anonymkode: 75299...a28

Men er det sunt å sette kyster hver uke?

Anonymkode: 15cc9...481

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men er det sunt å sette kyster hver uke?

Anonymkode: 15cc9...481

Det er jeg litt usikker på. Man skal ikke overdrive, men har ikke opplevd noe negativt som følge av det.

I noen perioder har jeg tatt 3-5 klyster i uka, gikk helt fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men er det sunt å sette kyster hver uke?

Anonymkode: 15cc9...481

Neppe men en trenger ikke hver uke

Anonymkode: 75299...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bruk aldri engelsk salt i mengder! Det er til bruk ovenfra og ned men ikke bruk i doser som står i detox kurer. Det er helt jævlig. Lurer på om det lager giftig gass. Den er kvalmende i alle fall.

Anonymkode: 75299...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bruk aldri engelsk salt i mengder! Det er til bruk ovenfra og ned men ikke bruk i doser som står i detox kurer. Det er helt jævlig. Lurer på om det lager giftig gass. Den er kvalmende i alle fall.

Anonymkode: 75299...a28

Hva er engelsk salt? Aldri hørt om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, Melk1 skrev:

Hva er engelsk salt? Aldri hørt om.

Magnesium og sulfat men ikke prøv mer enn 1 ts. 

Jeg angrer alltid etter tømminger jeg utfører halvveis og synes det bare er dumt men likevel får jeg den lysten tilbake så sterkt. Det er nok bedre med bare klyster.

https://balanseihverdagen.no/epsom-salt-helsefordeler/

Jeg tror ikke på spesielle helsefordeler. Kanskje det er bra som fotbad men type detox har jeg ingen tro på er spesielt bra for jeg tror ikke kroppen trenger renses. Det er bare tanken om nytelse som får meg til å prøve det. Jeg glemmer hvor dumt jeg synes det er etterpå. Også rett etter orgasmene kan jeg tenke det er dumt. Venter jo ikke til tømmingen ferdig før jeg koser meg. 

Anonymkode: 75299...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, Melk1 skrev:

Hva er engelsk salt? Aldri hørt om.

Epson salt og bitter salt kalles det også men du må kjøpe riktig hvis du har tenkt å prøve det selv om jeg fraråder det. Tror ikke alle typer kan man drikke. Noen er kun til å bruke på huden tror jeg. Akkurat nå har jeg lyst å kaste resten men det blir brukt mer penger hvis jeg igjen skulle tro at det er en god ide. Jeg gidder ikke ta fotbad. 

Anonymkode: 75299...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Epson salt og bitter salt kalles det også men du må kjøpe riktig hvis du har tenkt å prøve det selv om jeg fraråder det. Tror ikke alle typer kan man drikke. Noen er kun til å bruke på huden tror jeg. Akkurat nå har jeg lyst å kaste resten men det blir brukt mer penger hvis jeg igjen skulle tro at det er en god ide. Jeg gidder ikke ta fotbad. 

Anonymkode: 75299...a28

Jeg tror ikke det er noe for meg, men takk for din informasjon. Hvor lang tid tar en full behandling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Magnesium og sulfat men ikke prøv mer enn 1 ts. 

Jeg angrer alltid etter tømminger jeg utfører halvveis og synes det bare er dumt men likevel får jeg den lysten tilbake så sterkt. Det er nok bedre med bare klyster.

https://balanseihverdagen.no/epsom-salt-helsefordeler/

Jeg tror ikke på spesielle helsefordeler. Kanskje det er bra som fotbad men type detox har jeg ingen tro på er spesielt bra for jeg tror ikke kroppen trenger renses. Det er bare tanken om nytelse som får meg til å prøve det. Jeg glemmer hvor dumt jeg synes det er etterpå. Også rett etter orgasmene kan jeg tenke det er dumt. Venter jo ikke til tømmingen ferdig før jeg koser meg. 

Anonymkode: 75299...a28

Du bør ikke synes det er dumt, det er noe du tenner på og slik er det. Men jeg vil anbefale deg å teste et bra klystersett for å oppleve samme følelse av renselse og tomhet, på kortere tid, og med mindre bryderi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
18 timer siden, Melk1 skrev:

Jeg tror ikke det er noe for meg, men takk for din informasjon. Hvor lang tid tar en full behandling?

Husker ikke siden jeg har avbrutt

Anonymkode: 75299...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
18 timer siden, Melk1 skrev:

Du bør ikke synes det er dumt, det er noe du tenner på og slik er det. Men jeg vil anbefale deg å teste et bra klystersett for å oppleve samme følelse av renselse og tomhet, på kortere tid, og med mindre bryderi.

Ja det er vel det bryderiet i etterkant som får meg til å tenke at det er dumt. Det holder jo ofte for meg å bare planlegge det men jeg må planlegge på ekte eller holde på for at det skal gi meg nytelse. Hvilket sett anbefalte du sa du og hva er prisen på norsk?

Anonymkode: 75299...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...