Gå til innhold

Vet dere hva jeg hadde synes var interessant?


girlinyellow

Anbefalte innlegg

girlinyellow

Hvordan det hadde gått om alle på DOL møttes. Samtidig. I et stort selskap, eller noe. Lurer på hvordan det hadde vært ☺️🦄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, girlinyellow skrev:

Hvordan det hadde gått om alle på DOL møttes. Samtidig. I et stort selskap, eller noe. Lurer på hvordan det hadde vært ☺️🦄

Det vet jeg ikke om jeg hadde turt😆 men jeg er ganske nysgjerrig på hvordan folk ser ut og sånn i virkeligheten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, girlinyellow skrev:

Hvordan det hadde gått om alle på DOL møttes. Samtidig. I et stort selskap, eller noe. Lurer på hvordan det hadde vært ☺️🦄

Tipper hyggelige dolere hadde møtt opp, slik at det hadde blitt hyggelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, girlinyellow skrev:

Hvordan det hadde gått om alle på DOL møttes. Samtidig. I et stort selskap, eller noe. Lurer på hvordan det hadde vært ☺️🦄

For 20-21 år siden hadde vi DOL-treff flere steder i landet, møttes på et enkelt utested og spiste middag og skravlet. Det var koselig. :) Men det var helt andre tider den gangen, det var andre fora her inne som var de mest populære og folk var opptatte av å hjelpe hverandre, ikke av å rakke ned på og være ekle mot som det dessverre er en del av i dag.

Vi hadde også en kort periode egne hjemmesider for brukerne her inne, men jeg kan ikke huske at det var vanlig å legge ut bilder på dem. En annen ting vi hadde, var vel en eller flere dol'ere som hadde gått sammen og startet Dol-galleriet, en nettside hvor man for å få tilgang måtte sende inn et bilde av seg selv (vanlig passbilde f.eks., ikke noe dirty greier!) og da fikk man se bildene av de andre også. Var morsomt! Men jeg tror ikke noe slikt hadde fungert i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutes ago, Lillemus said:

For 20-21 år siden hadde vi DOL-treff flere steder i landet, møttes på et enkelt utested og spiste middag og skravlet. Det var koselig. :) Men det var helt andre tider den gangen, det var andre fora her inne som var de mest populære og folk var opptatte av å hjelpe hverandre, ikke av å rakke ned på og være ekle mot som det dessverre er en del av i dag.

Vi hadde også en kort periode egne hjemmesider for brukerne her inne, men jeg kan ikke huske at det var vanlig å legge ut bilder på dem. En annen ting vi hadde, var vel en eller flere dol'ere som hadde gått sammen og startet Dol-galleriet, en nettside hvor man for å få tilgang måtte sende inn et bilde av seg selv (vanlig passbilde f.eks., ikke noe dirty greier!) og da fikk man se bildene av de andre også. Var morsomt! Men jeg tror ikke noe slikt hadde fungert i dag.

Husker du Mollis famøse bikinibilder? :) Tror de lå på Dol-hjemmesiden hennes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FjellOgDalar

Sånne treff kan være både hyggelige og lærerike, men jeg tror ikke jeg ville dratt på noe slikt nå. Den dårlige stemningen noen som ønsker å lage kvalm setter, kan få forbli på nett.  

Samtidig kan det jo hende at trollene helst holder seg hjemme, selv om det ikke er noen garanti. Jeg har vært på treff igjennom et par andre fora jeg var medlem av. Dette var utelukkende positive opplevelser. Vi sto i mange felles utfordringer, så det var fint for alle å få utveksle erfaringer over en middag ute. Ingen oppførte seg dårlig. Det skal dog sies at mange av de som møttes hadde vært i kontakt med hverandre igjennom kanaler som pm, mail eller chat.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 timer siden, Lillemus skrev:

For 20-21 år siden hadde vi DOL-treff flere steder i landet, møttes på et enkelt utested og spiste middag og skravlet. Det var koselig. :) Men det var helt andre tider den gangen, det var andre fora her inne som var de mest populære og folk var opptatte av å hjelpe hverandre, ikke av å rakke ned på og være ekle mot som det dessverre er en del av i dag.

Vi hadde også en kort periode egne hjemmesider for brukerne her inne, men jeg kan ikke huske at det var vanlig å legge ut bilder på dem. En annen ting vi hadde, var vel en eller flere dol'ere som hadde gått sammen og startet Dol-galleriet, en nettside hvor man for å få tilgang måtte sende inn et bilde av seg selv (vanlig passbilde f.eks., ikke noe dirty greier!) og da fikk man se bildene av de andre også. Var morsomt! Men jeg tror ikke noe slikt hadde fungert i dag.

Og ikke minst så hadde vi Ranglerchatten - på godt og vondt. 
 

Tror heller ikke disse tingene hadde fungert særlig bra i dag dessverre. Det var en annen tid den gang.

Anonymkode: 6d995...0c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Lillemus skrev:

For 20-21 år siden hadde vi DOL-treff flere steder i landet, møttes på et enkelt utested og spiste middag og skravlet. Det var koselig. :) Men det var helt andre tider den gangen, det var andre fora her inne som var de mest populære og folk var opptatte av å hjelpe hverandre, ikke av å rakke ned på og være ekle mot som det dessverre er en del av i dag.

Vi hadde også en kort periode egne hjemmesider for brukerne her inne, men jeg kan ikke huske at det var vanlig å legge ut bilder på dem. En annen ting vi hadde, var vel en eller flere dol'ere som hadde gått sammen og startet Dol-galleriet, en nettside hvor man for å få tilgang måtte sende inn et bilde av seg selv (vanlig passbilde f.eks., ikke noe dirty greier!) og da fikk man se bildene av de andre også. Var morsomt! Men jeg tror ikke noe slikt hadde fungert i dag.

Husker de treffene! 
turte aldri å gå dit selv 😇 men gikk engang forbi møtestedet og kikket inn på de som var der!

Endret av usikker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri turt. Vil ikke møte de AB-brukerne som er så glad i å angripe, og det hadde jo vært umulig for meg å vite hvem av de det var. 

Hadde vært artig å møte enkelte, men. Tror ikke jeg hadde turt uten de hetsende AB heller da jeg har blottlagt meg veldig. Hadde følt jeg måtte prestere skikkelig bra for å rette opp i inntrykket jeg har laget av meg selv. 

For øvrig så har jeg vært i to KG-barselgrupper, men da handlet jo alt om baby. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, tonie skrev:

Husker du Mollis famøse bikinibilder? :) Tror de lå på Dol-hjemmesiden hennes. 

Jeg tror ikke jeg fikk sett dem - de lå jo ute i bare noen minutter (eller var det en halvtime?), men jeg husker utmerket godt alt oppstyret rundt dem ja! Husker du hun som stjal bilder fra en av hjemmesidene og brukte dem på sin egen hjemmeside utenfor dol og diktet opp en hel familie og greier? Lurer på om det var noe av det som gjorde at sidene ble fjernet igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og ikke minst så hadde vi Ranglerchatten - på godt og vondt. 
 

Tror heller ikke disse tingene hadde fungert særlig bra i dag dessverre. Det var en annen tid den gang.

Anonymkode: 6d995...0c8

Ranglerchatten var jeg aldri på, men Småprat derimot... Mistet mang en buss hjem fra jobb på grunn av den! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det hadde det vært gøy, men litt av poenget med DOL er at det er halvveis anonymt og at folk slipper å tenke på hvordan de ser ut og opptrer.

Asperger, sosial angst, aldersforksjeller etc blir filtrert bort på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, Lillemus said:

Jeg tror ikke jeg fikk sett dem - de lå jo ute i bare noen minutter (eller var det en halvtime?), men jeg husker utmerket godt alt oppstyret rundt dem ja! Husker du hun som stjal bilder fra en av hjemmesidene og brukte dem på sin egen hjemmeside utenfor dol og diktet opp en hel familie og greier? Lurer på om det var noe av det som gjorde at sidene ble fjernet igjen.

Ja, jeg husker henne også. Det var ganske spesielt. Det var en del spesielle folk her før i tida, på godt og vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
25 minutter siden, tonie skrev:

 Det var en del spesielle folk her før i tida, på godt og vondt.

Akkurat som i dag. En del spesielle folk her nå også.

Anonymkode: 8881b...c81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.8.2020 den 23.28, FjellOgDalar skrev:

Sånne treff kan være både hyggelige og lærerike, men jeg tror ikke jeg ville dratt på noe slikt nå. Den dårlige stemningen noen som ønsker å lage kvalm setter, kan få forbli på nett.  

Samtidig kan det jo hende at trollene helst holder seg hjemme, selv om det ikke er noen garanti. Jeg har vært på treff igjennom et par andre fora jeg var medlem av. Dette var utelukkende positive opplevelser. Vi sto i mange felles utfordringer, så det var fint for alle å få utveksle erfaringer over en middag ute. Ingen oppførte seg dårlig. Det skal dog sies at mange av de som møttes hadde vært i kontakt med hverandre igjennom kanaler som pm, mail eller chat.  

Jeg er ganske sikker på at dersom trollene hadde dukket opp, hadde de ikke turt å trolle uansett. Lett å være tøff hjemme i sofaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 3.8.2020 den 23.28, FjellOgDalar skrev:

Sånne treff kan være både hyggelige og lærerike, men jeg tror ikke jeg ville dratt på noe slikt nå. Den dårlige stemningen noen som ønsker å lage kvalm setter, kan få forbli på nett.  

Samtidig kan det jo hende at trollene helst holder seg hjemme, selv om det ikke er noen garanti. Jeg har vært på treff igjennom et par andre fora jeg var medlem av. Dette var utelukkende positive opplevelser. Vi sto i mange felles utfordringer, så det var fint for alle å få utveksle erfaringer over en middag ute. Ingen oppførte seg dårlig. Det skal dog sies at mange av de som møttes hadde vært i kontakt med hverandre igjennom kanaler som pm, mail eller chat.  

Er det troll på dol? Hvem definerer hvem som er et troll?

Anonymkode: 1178d...39c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Aldri om jeg hadde giddet å treffe folk fra psykiatriforumet ihvertfall. Her er det kun psykotiske og gale mennesker ispedd en håndfull idioter og lystløgnere. 

Anonymkode: 8881b...c81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...