Gå til innhold

Vet dere hva jeg hadde synes var interessant?


girlinyellow

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aldri om jeg hadde giddet å treffe folk fra psykiatriforumet ihvertfall. Her er det kun psykotiske og gale mennesker ispedd en håndfull idioter og lystløgnere. 

Anonymkode: 8881b...c81

Da hadde vi andre sluppet å møte deg i hvert fall😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aldri om jeg hadde giddet å treffe folk fra psykiatriforumet ihvertfall. Her er det kun psykotiske og gale mennesker ispedd en håndfull idioter og lystløgnere. 

Anonymkode: 8881b...c81

Hvor i denne kategorien plasserer du deg selv da, som skriver på psykiatriforumet?

Psykotisk?

Gal?

Idiot?

Lystløgner? 
 

All of the above?

Endret av ISW
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aldri om jeg hadde giddet å treffe folk fra psykiatriforumet ihvertfall. Her er det kun psykotiske og gale mennesker ispedd en håndfull idioter og lystløgnere. 

Anonymkode: 8881b...c81

Så fint, da slipper vi ekle folk som deg.

Anonymkode: 1178d...39c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det troll på dol? Hvem definerer hvem som er et troll?

Anonymkode: 1178d...39c

Lurer jeg også på. Antar de definerer troll som dem som er uenige med dem selv.. 

Anonymkode: 2a6f8...043

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lurer jeg også på. Antar de definerer troll som dem som er uenige med dem selv.. 

Anonymkode: 2a6f8...043

Det har kanskje med måten uenighet blir uttrykt på. Mistenksom. Krenkende. Kvervulerende. Nedlatende. Frekk. Skulle ønske de eller den som stadig kommer med slike kommentarer ble utestengt. 

Anonymkode: 1eec0...574

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 hours ago, AnonymBruker said:

Akkurat som i dag. En del spesielle folk her nå også.

Anonymkode: 8881b...c81

Da er alt som det pleier. Bare nye spesielle folk, i alle fall for meg som har vært borte lenge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

girlinyellow
På 5.8.2020 den 14.54, ISW skrev:

Hvor i denne kategorien plasserer du deg selv da, som skriver på psykiatriforumet?

Psykotisk?

Gal?

Idiot?

Lystløgner? 
 

All of the above?

😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg tenkt på mange ganger. Jeg er 1-gangs sosial (før jeg får panikk) så jeg hadde muligens møtt opp. Faktisk har jeg møtt flere av brukerne på kvinneguidens forum, noen har jeg litt kontakt med ennå via fb. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...