Gå til innhold

Hjelp etter overdose


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Gjøres ventrikkelskylling alltid i narkose? 

Anonymkode: 99065...8e4

Har aldri hørt om at de er så snille med deg... Den som er med på leika, må også tåle steika, som vi sa som små.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjøres ventrikkelskylling alltid i narkose? 

Anonymkode: 99065...8e4

Nei, så godt som aldri. Jeg har aldri hørt om et eneste tilfelle. 

Ventrikkelskylling er ikke vondt, kun ubehagelig. 

Endret av kupton
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, kupton skrev:

Nei, så godt som aldri. Jeg har aldri hørt om et eneste tilfelle. 

Ventrikkelskylling er ikke vondt, kun ubehagelig. 

Så hva om en motsetter seg? Blir en satt i håndjern av politiet da eller? 

Anonymkode: 99065...8e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så hva om en motsetter seg? Blir en satt i håndjern av politiet da eller? 

Anonymkode: 99065...8e4

Nei, en blir holdt fast av helsepersonell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så hva om en motsetter seg? Blir en satt i håndjern av politiet da eller? 

Anonymkode: 99065...8e4

Da de måtte hasteoperere meg en gang drog jeg opp slangen da de skulle tømme magen, da holdt de meg fast med makt. Trodde ikke det var lov heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så hva om en motsetter seg? Blir en satt i håndjern av politiet da eller? 

Anonymkode: 99065...8e4

Hvorfor er du så interessert i dette, lurer jeg på. 

Du må nok regne med å bli holdt fast av helsepersonell ja. Etter skyllingen blir du grisebundet med nylontråd og buntet sammen før de presser deg ned i en striesekk. Hvis du vil vite hva som skjer etter det, får du sende meg en pm. 

Anonymkode: 09920...cf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, kupton skrev:

Nei, en blir holdt fast av helsepersonell.

Ikke noe å trakte etter. Du føler deg utrolig liten og jeg har hatt en følelse av å dummet meg ut for halve verden. Jeg har opplevd "omsorgen" på legevakt eller akuttmottak som kald og lite menneskelig - men hvordan skal man egentlig forholde seg i en slik situasjon? Ingen skal ønske seg tilbake i den situasjonen. Det bør ikke oppfattes som omsorg. Alle er preget av alvoret. De er opptatt av å få giften ut av kroppen og få deg videre sendt opp på en avdeling. Bli ferdig med deg. Få deg stabilisert. Vær glad du overlevde og finn andre mestringsstrategier for livet ditt til senere. Lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er du så interessert i dette, lurer jeg på. 

Du må nok regne med å bli holdt fast av helsepersonell ja. Etter skyllingen blir du grisebundet med nylontråd og buntet sammen før de presser deg ned i en striesekk. Hvis du vil vite hva som skjer etter det, får du sende meg en pm. 

Anonymkode: 09920...cf7

Er du klar over at du har spurt om dette 3 ganger i denne tråden? Har det enda ikke slått deg at jeg ikke er interessert i å svare deg? Du får nå bare fortsette å lure tenker jeg 🙂

Anonymkode: 99065...8e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er du så interessert i dette, lurer jeg på. 

Du må nok regne med å bli holdt fast av helsepersonell ja. Etter skyllingen blir du grisebundet med nylontråd og buntet sammen før de presser deg ned i en striesekk. Hvis du vil vite hva som skjer etter det, får du sende meg en pm. 

Anonymkode: 09920...cf7

Er du klar over at du har spurt om dette 3 ganger i denne tråden? Har det enda ikke slått deg at jeg ikke er interessert i å svare deg? Du får nå bare fortsette å lure tenker jeg 🙂

Anonymkode: 99065...8e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

girlinyellow

Ja, de tvinger på deg nødvendig helsehjelp. Du ses ikke på som tilregnelig hvis du er suicidal og har tatt en overdose.

Har opplevd dette selv.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

girlinyellow
På 5.8.2020 den 18.24, AnonymBruker skrev:

Har de virkelig lov til å tvinge noen til å ta f. Eks mageskylling? 

Anonymkode: 99065...8e4

Ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 minutter siden, girlinyellow skrev:

Ja.

Men man kan jo bare nekte for å ha tatt noen tabletter da? 

Anonymkode: 99065...8e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

girlinyellow
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men man kan jo bare nekte for å ha tatt noen tabletter da? 

Anonymkode: 99065...8e4

Joa. - Men det kommer an på situasjonen. Kommer du på sykehus, så er det jo en årsak til det. Enten at en har delt med noen at en har tatt tabletter, eller fordi man har blitt bevisstløs, eller noe annet. I mitt tilfelle, f.eks, skjønte de det, og jeg var lammet i munnen og kunne ikke prate, og dermed ikke nekte for noe som helst. Tar man overdose, vil det jo synes etter hvert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg har blitt ventrikkelskyllet. Jeg anbefaler det ikke. Det var jævlig. Og sykepleieren var veldig spydig (no pun intended). Så ........ ....... ville ha litt oppmerksomhet i dag da, sa han, samt en masse mer ukoselig snakk. Så fikk jeg beskjed om å ikke dra i slangen. Så brakk jeg meg kontinuerlig i en 10 minutters tid mens slangen var nede i magen. Veldig koselig var det ikke. Jeg gjør det ikke flere ganger.

Jeg gjorde det for å slippe ut av ett sykehjem, ikke fordi jeg ville dø. Så jeg sa jeg hadde svelget en boks fluanxol og det hadde jeg da også gjort før jeg hoppet ut vinduet og la på sprang. Det ble akjsjæn da kan du tro. Veldig glamorøst. 

Anonymkode: 6a41a...54f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...