Gå til innhold

Dps - er det virkelig så forskjellig fra by til by?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

17 minutter siden, cathlin skrev:

Kommentaren omhandlet ikke deg. 

Jeg er enig. Ble feilbehandlet i veldig mange år men trodde det skulle hjelpe meg. Nå er jeg godt voksen og skal begynne i ny terapi. De skal rydde opp i mine 100 diagnoser og medisiner. Mange år tapt. 

Anonymkode: c4326...703

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, cathlin skrev:

Det er helt riktig at det er store forskjeller. Jeg vil tro det er snakk om kapasitet og tilgjengelige tildelte ressurser. Det er også flere steder innført pakkeforløp hvor man får 10-15 (husker ikke nøyaktig) timer. 

Det er det jeg har hørt også. At mange på flere dps rundt om kun får et visst antall timer før en må avslutte og heller gå over til langvarig kommunal hjelp om man trenger langvarig oppfølging. 

Anonymkode: a70c4...d63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...