Gå til innhold

25. innleggelse


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor er du så opptatt av den diagnosen? Hva prøver du å oppnå med å skrive de kommentarene?

Anonymkode: e9ce8...229

Så du har borderline ja..? 😆

Anonymkode: 8429c...a5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hjelper det å bli innlagt da? Eller er det bare for å få en "pause" for å si det sånn? 

Anonymkode: 72c46...c0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De jeg kjenner med borderline har høyt funksjonsnivå. Fullført utdannelse og barn og hele pakka. Så et så veldig høyt lidelsestrykket kan de umulig ha da. 

Anonymkode: 8429c...a5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du har borderline ja..? 😆

Anonymkode: 8429c...a5c

Nå synes jeg at du bør ta deg sammen litt. Du er rett og slett ufin mot andre! 

Anonymkode: 7517a...218

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De jeg kjenner med borderline har høyt funksjonsnivå. Fullført utdannelse og barn og hele pakka. Så et så veldig høyt lidelsestrykket kan de umulig ha da. 

Anonymkode: 8429c...a5c

Det er jo forskjellige alvorlighetsgrader av det også som det er med alle psykiske lidelser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De jeg kjenner med borderline har høyt funksjonsnivå. Fullført utdannelse og barn og hele pakka. Så et så veldig høyt lidelsestrykket kan de umulig ha da. 

Anonymkode: 8429c...a5c

Emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse, med undergruppene impulsiv og borderline type regnes som en alvorlig personlighetsforstyrrelse og det er en diagnose som medfører høyt lidelsestrykk. Også er det slik at noen er hardere rammet enn andre. Noen finner en måte å fungere på i hverdagen, men hvis de plutselig ble alene for eksempel så kan det snu dramatisk. Det er også mulig å bli bedre fra diagnosen, slik at selv om de kanskje fortsatt har diagnosen, så fungerer de bedre enn tidligere. Hos mange brenner mye av symptomene ut etter hvert som en blir eldre og gjerne har gått i terapi. 

Du kan ikke generalisere basert på at du kjenner noen stk med diagnosen. 

Blir som å si at du kjenner fire gamle menn som alle kjører Toyota, og derfor kjører alle gamle menn Toyota. Noe som selvfølgelig ikke stemmer. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hjelper det å bli innlagt da? Eller er det bare for å få en "pause" for å si det sånn? 

Anonymkode: 72c46...c0c

Innleggelsene er ment som stabiliseringsopphold, jobben gjøres hjemme. Oppholdet oppleves for meg som en måte å komme opp å puste. Det hjelper meg å tenke gode tanker og planer for neste hjemmeperiode. Samtidig så jobber jeg med å komme inn i rutiner igjen og møte noen av mine demoner...

Anonymkode: e9ce8...229

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor er du så opptatt av den diagnosen? Hva prøver du å oppnå med å skrive de kommentarene?

Anonymkode: e9ce8...229

Lurer jeg også på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok bare for å lage kvalm. Det er en eller flere troll her på siden. Den ene er selvutnevnt psykiatrieskpert som utdeler tvil om du har den og den diagnosen. Og om hvorvidt du egentlig er syk osv. Og hvorfor gidder du gå på medisnier om du ikke har vært psykotisk på mange år osv.

 

Så er det denne som drar frem borderline hele tiden. Jeg vet ikke om det er samme person, men det er i så fall noen som mangler folkeskikk og empati.

Anonymkode: 85bf0...f8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok bare for å lage kvalm. Det er en eller flere troll her på siden.

Anonymkode: 85bf0...f8d

Kan være folk som selv er (ganske) syke?

Anonymkode: ce296...0bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...