Gå til innhold

Har du noen gang vært uærlig/løyet i terapi?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Elektronet skrev:

Hva jeg løy om vet du ikke, men det hjalp. 

Ja det er jo mange som tar "selvmordsforsøk" der dem "tilfeldigvis" forteller om overdosen til vennene sine eller steller seg på bruer for å bli sett og få hjelp.

Men det er ikke nødvendigvis de som skriker høyest og som er villig til å gå lengst som er de som faktosk ender opp med å ta livet sitt til slutt. 

Anonymkode: 227a3...e62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er jo mange som tar "selvmordsforsøk" der dem "tilfeldigvis" forteller om overdosen til vennene sine eller steller seg på bruer for å bli sett og få hjelp.

Men det er ikke nødvendigvis de som skriker høyest og som er villig til å gå lengst som er de som faktosk ender opp med å ta livet sitt til slutt. 

Anonymkode: 227a3...e62

Ingen som forteller om selvmord er suicidale, det bør du vite. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Elektronet skrev:

Ingen som forteller om selvmord er suicidale, det bør du vite. 

Jeg vet selvmord suicidal har bra veldig. Jeg kommet tid alltid.

Anonymkode: 227a3...e62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg vet selvmord suicidal har bra veldig. Jeg kommet tid alltid.

Anonymkode: 227a3...e62

Den historien der var godt funnet på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Elektronet skrev:

Den historien der var godt funnet på. 

Er du utlending siden du skriver så gebrokkent?

Anonymkode: 227a3...e62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er du utlending siden du skriver så gebrokkent?

Anonymkode: 227a3...e62

Er det lese og skrivevansker du har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, Elektronet skrev:

Ingen som forteller om selvmord er suicidale, det bør du vite. 

Det er tøv.

Anonymkode: ee934...c84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du utlending siden du skriver så gebrokkent?

Anonymkode: 227a3...e62

Alt blir jo gebrokkent for sånne dyslektikere som deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare lurer. Da tenker jeg ikke på for å få deg til og høres bedre ut, men sagt noe for å få mer sympati.

Anonymkode: 27f55...a77

Åja.., det gikk meg visst hus forbi. Nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

nei!

jeg var så fortvilt over meg selv Og over min egen tilkortkommerhet, på så mange arenaer i livet, at når fortvilelsen er så stor/dyp/desperat, da har jeg ingen lur strategi.

da « skrek» jeg om hjelp, ga mitt hjerte, mine tanker, min fortvilelse, alt.

og hjelp fikk jeg, i så stor at jeg takler livet og utfordringene videre selv. Men i ettertid har jeg forstått at jeg har vært uvanlig heldig. Kom liksom rett inn, riktig disgnose, og kjempegod oppfølging i etterkant.

jeg trodde alle fikk dette, men jeg har vært heldig, såklart får mange god hjelp, men mange opplever dessverre også det motsatte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Villanda skrev:

Har også hatt en tendens til å underdrive, vet ikke om bevisst. Har slutta med det nå trur jeg. Men.., kanskje det ble underdrevet likevel siden der ikke var plass til så mye detaljer i meldingen. Det stod jo riktignok  i det  notat jeg viste til. Men nå skal jeg til fastlege i morgen. Og behandler neste uke. Det skal gå greit. Fotballskule . Fotballskule i helga. Det blir avslappende.

Hvordan går det med deg for tiden, egentlig, @Villanda ? Jeg spør av omtanke og ikke nysgjerrighet. Jeg synes du bare har skrevet litt "underlig" på forumet i dag... Litt annerledes enn du har pleid å gjøre de siste ukene. Jeg håper det går bedre med deg i hvert fall.

Endret av Eva Sofie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Eva Sofie skrev:

Hvordan går det med deg for tiden, egentlig, @Villanda ? Jeg spør av omtanke og ikke nysgjerrighet. Jeg synes du bare har skrevet litt "underlig" på forumet i dag... Litt annerledes enn du har pleid å gjøre de siste ukene. Jeg håper det går bedre med deg i hvert fall.

Takk for omtanke! Jeg synes det går bedre. Orker mer. Hm.. Så selv at noe jeg skrev i går eller for et par dager siden, husker ikke, kanskje jeg kommenterte meg selv i dag, kanskje var litt rart.  

Husker ikke helt hva jeg har skrevet i dag 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Eva Sofie skrev:

Hvordan går det med deg for tiden, egentlig, @Villanda ? Jeg spør av omtanke og ikke nysgjerrighet. Jeg synes du bare har skrevet litt "underlig" på forumet i dag... Litt annerledes enn du har pleid å gjøre de siste ukene. Jeg håper det går bedre med deg i hvert fall.

Kom på en sak: Mitt mønster er omvendt: Etter den sure svie, kommer den søte kløe. Føler meg ikke oppstemt trur jeg, men jeg vet at mine depresjoner kan ganske brått gå over i hypomani.. Det som skjer? Derfor jeg har skrevet merkelig? Tida vil vise.

Endret av Villanda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Villanda skrev:

Kom på en sak: Mitt mønster er omvendt: Etter den sure svie, kommer den søte kløe. Føler meg ikke oppstemt trur jeg, men jeg vet at mine depresjoner kan ganske brått gå over i hypomani.. Det som skjer? Derfor jeg har skrevet merkelig? Tida vil vise.

Ja, var inne på tanken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Villanda skrev:

Ikke glem bindestrek når du skriver om skrivevansker.

Det er ikke bindestrek i skrivevansker. Ikke glem selve betydningen i en setning når du prøver å lære noen noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Elektronet skrev:

Det er ikke bindestrek i skrivevansker. Ikke glem selve betydningen i en setning når du prøver å lære noen noe. 

Det skrives "lese- og skrivevansker".

Dette til orientering.

Anonymkode: ee934...c84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det skrives "lese- og skrivevansker".

Dette til orientering.

Anonymkode: ee934...c84

Det er ingen bindestrek i skrivevansker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Elektronet skrev:

Det er ingen bindestrek i skrivevansker. 

Ingen har påstått det.

Anonymkode: ee934...c84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ingen har påstått det.

Anonymkode: ee934...c84

Mener du Villanda ikke gjorde det? Tullet ditt er ikke overbevisende.

 

 

1 time siden, Villanda skrev:

Ikke glem bindestrek når du skriver om skrivevansker.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...