Gå til innhold

Har du noen gang vært uærlig/løyet i terapi?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, Elektronet skrev:

Mener du Villanda ikke gjorde det? Tullet ditt er ikke overbevisende.

 

 

 

Det må du ta opp med Villanda. Jeg påpeker at du glemte en bindestrekt etter "lese". Sånn er det.

Anonymkode: ee934...c84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det må du ta opp med Villanda. Jeg påpeker at du glemte en bindestrekt etter "lese". Sånn er det.

Anonymkode: ee934...c84

Du siterte mitt svar som siterte Villanda sitt innlegg der han bare nevnte bindestrek i forhold til skrivevansker. Til din informasjon heter det bindestrek og ikke 'bindestrekt'. Du bør kunne stoffet selv før du prøver å lære andre. Har du ikke skjønt det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Elektronet skrev:

Du siterte mitt svar som siterte Villanda sitt innlegg der han bare nevnte bindestrek i forhold til skrivevansker. Til din informasjon heter det bindestrek og ikke 'bindestrekt'. Du bør kunne stoffet selv før du prøver å lære andre. Har du ikke skjønt det?

Kverulant, ass! 😂

Anonymkode: a3075...932

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Elektronet skrev:

Du siterte mitt svar som siterte Villanda sitt innlegg der han bare nevnte bindestrek i forhold til skrivevansker. Til din informasjon heter det bindestrek og ikke 'bindestrekt'.

Det var en typo. Nekter du for at det skal være bindestrek etter "lese"?

Anonymkode: ee934...c84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kverulant, ass! 😂

Anonymkode: a3075...932

Typisk for scientologer.

Anonymkode: ee934...c84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, dolmio skrev:

Hva er vitsen med terapi om en pynter på sannheten eller ikke er ærllig? Da kan en like gjerne snakke med en venn - eller?

Det er dessverre slik at noen ganger må man lyve (pynte på sannheten) for å forsvare seg. Jeg hater det, men det er realiteten. Du har tydeligvis veldig stor tro på terapi og psykiatri. Fint for deg. Selv går jeg til oppfølging mest av økonomiske grunner. Jeg tror ikke psykiatrien kan hjelpe med mine grunnleggende problemer. Målet bør alltid være å holde psykiatrien på behørig avstand, og frigjøre seg fra dens klamme grep.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Atium skrev:

Det er dessverre slik at noen ganger må man lyve (pynte på sannheten) for å forsvare seg. Jeg hater det, men det er realiteten. Du har tydeligvis veldig stor tro på terapi og psykiatri. Fint for deg. Selv går jeg til oppfølging mest av økonomiske grunner. Jeg tror ikke psykiatrien kan hjelpe med mine grunnleggende problemer. Målet bør alltid være å holde psykiatrien på behørig avstand, og frigjøre seg fra dens klamme grep.

Det blir jo litt vanskelig å få hjelp av behandling når man ser på psykiatrien som fienden. Mulig du har hatt dårlige opplevelser med de, at det er derfor du skriver det, men det er mulig å få hjelp med det meste. Enten det gjelder å bli frisk, bedre, lære å leve med det eller lære om det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Elektronet skrev:

Det er ingen bindestrek i skrivevansker. 

Nei, men lesevansker skrives også i et ord, så når det deles opp slik, skal det være bindestrek med mindre en skriver "lesevansker og skrivevansker". Kommenterte det kun fordi det ble spurt en annen om han har lese- og skrivevansker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Villanda skrev:

Ikke glem bindestrek når du skriver om skrivevansker.

Mente ikke bindestrek i skrivevansker. Mente:  Ikke glem bindestrek når du skriver om andres skrivevansker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Eva Sofie skrev:

Ja, var inne på tanken :)

Føler ikke noe uro. Ikke hyperaktiv eller rusa. Snakker ikke mye. Men ja, et av tegna er vel at jeg skriver mer. Og var inne på tanken å gå Vidden etter inaktive uker, men skjønner jo at det ville bli vel stabasiøst. Ikke skrevet til personer jeg ikke burde skrive til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Villanda skrev:

Nei, men lesevansker skrives også i et ord, så når det deles opp slik, skal det være bindestrek med mindre en skriver "lesevansker og skrivevansker". Kommenterte det kun fordi det ble spurt en annen om han har lese- og skrivevansker.

Uansett ingen bindestrek i skrivevansker.

 

2 timer siden, Villanda skrev:

Mente ikke bindestrek i skrivevansker. Mente:  Ikke glem bindestrek når du skriver om andres skrivevansker. 

Hvorfor skriver du ikke bare det du mener? Er det vanskelig for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Elektronet skrev:

Uansett ingen bindestrek i skrivevansker.

 

Hvorfor skriver du ikke bare det du mener? Er det vanskelig for deg?

Tenkte ikke på at det var uforståelig. Skrev ikke bindestrek "I skrivevansker" . Skriver "når du skriver OM".  "Om" som når du skriver "noe som handler om" skrivevansker 

jajja. Beklager. Det var nå bare det at du skrev feil selv i akkurat samme setning som du påpekte andres feil.

Men mulig jeg kaster stein i glasshus. Mest sannsynlig gjør jeg det. Har ikke kontroll på kommaregler og ikke alle ord. F.e. "Skjelden" eller "sjelden"? Og (Jeg har egentlig lært at en ikke skal starte en setning med "Og" eller "Men", så her synder jeg) når er det "T" på slutten av det ordet? Hva skal etter sitat stå først av hermetegn og punktum, utropstegn og spørretegn? I hvilke forkortelser skal det være punktum etter hver og når etter siste bokstav? Når skal det ikke være punktum? 

Håper på flere episoder av "Eides språksjov (ja, trur tittelen staves slik)" 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Villanda skrev:

Tenkte ikke på at det var uforståelig. Skrev ikke bindestrek "I skrivevansker" . Skriver "når du skriver OM".  "Om" som når du skriver "noe som handler om" skrivevansker 

jajja. Beklager. Det var nå bare det at du skrev feil selv i akkurat samme setning som du påpekte andres feil.

Men mulig jeg kaster stein i glasshus. Mest sannsynlig gjør jeg det. Har ikke kontroll på kommaregler og ikke alle ord. F.e. "Skjelden" eller "sjelden"? Og (Jeg har egentlig lært at en ikke skal starte en setning med "Og" eller "Men", så her synder jeg) når er det "T" på slutten av det ordet? Hva skal etter sitat stå først av hermetegn og punktum, utropstegn og spørretegn? I hvilke forkortelser skal det være punktum etter hver og når etter siste bokstav? Når skal det ikke være punktum? 

Håper på flere episoder av "Eides språksjov (ja, trur tittelen staves slik)" 

Uansett hva du sier så er det er ingen bindestrek i skrivevansker. Du kan prøve så hardt du bare vil, men du kommer ingen vei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Elektronet skrev:

Uansett hva du sier så er det er ingen bindestrek i skrivevansker. Du kan prøve så hardt du bare vil, men du kommer ingen vei. 

Er du seriøs nå???

Jeg har aldri påstått at det er bindestrek i ordet "skrivevansker". Jeg påstår at det er bindestrek i dette: "lese- og skrivevansker" 

Endret av Villanda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Villanda skrev:

Er du seriøs nå???

Jeg har aldri påstått at det er bindestrek i ordet skrivevansker". Jeg påstår at det er bindestrek i dette: "lese- og skrivevansker" 

Ja elektronet tar feil. 

Anonymkode: 227a3...e62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Villanda skrev:

Er du seriøs nå???

Jeg har aldri påstått at det er bindestrek i ordet "skrivevansker". Jeg påstår at det er bindestrek i dette: "lese- og skrivevansker" 

  Du skrev det sitert under. 

19 timer siden, Villanda skrev:

Ikke glem bindestrek når du skriver om skrivevansker.

Man kan fint skrive om skrivevansker uten bindestrek. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja elektronet tar feil. 

Anonymkode: 227a3...e62

Han er alltid så negativ.

Anonymkode: ee934...c84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...