Gå til innhold

Korona - teste oss og være hjemme fra jobb?


Gjest dolmio

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, Drømmeautomat skrev:

Hvorfor i alle dager lar du sjefen din avgjøre om du skal testes eller ikke? 

Fordi det er på jobb vi skal testes. Vi skal si fra til sjefen, og så bestiller hun test. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror at hvis alle barn og voksne hadde holdt seg hjemme ved minste tegn til symptomer, så ville man kommet veldig langt i å bekjempe korona.

Du kommer til å se veldig dum ut hvis du har gått på jobb med symptomer og smittet andre. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Grendel skrev:

Jeg tror at hvis alle barn og voksne hadde holdt seg hjemme ved minste tegn til symptomer, så ville man kommet veldig langt i å bekjempe korona.

Du kommer til å se veldig dum ut hvis du har gått på jobb med symptomer og smittet andre. 

 

Jeg har ikke gjort det. Og jeg har snakket med sjefen min om det. 
Jeg føler meg verre igjen i kveld. Jeg føler meg varm og sår i halsen men har ikke feber. Det har vært så vagt, derfor har det vært vanskeig. Hos sønnen min er det annerledes, da sa jeg «du må testes».

Men jeg forholder meg til min sjef nå. Så får vi se hva som skjer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, dolmio skrev:

Sjefen ringte meg omsider. Hun var usikker på de nye reglene, men vi ble enige om at jeg blir hjemme i morgen for sikkerhets skyld. Hun ringer meg i morgen når hun kjenner reglene. Hun sa også at jeg ikke skal testes slik jeg er nå og at jeg bare må se det an utover dagen i morgen. Blir jeg ikke verre skal jeg ikke testes. 

Dette bestemmer ikke hun. Bli hjemme en dag til -eller mer - hvis du fortsatt føler deg dårlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er sønnen testet. Det var vondt sa han, de stakk langt opp i nesen. Men det kan være det var vondt fordi han ble operert i nesa før sommeren. Så er det bare å avvente svar, som ville foreligge innen 4 dager. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, dolmio skrev:

Da er sønnen testet. Det var vondt sa han, de stakk langt opp i nesen. Men det kan være det var vondt fordi han ble operert i nesa før sommeren. Så er det bare å avvente svar, som ville foreligge innen 4 dager. 

Det er ganske ubehagelig, men ikke egentlig vondt. Og raskt over - ingenting å grue seg til 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...