Gå til innhold

Koronavaksine! Kanskje ikke den tråden du tror det er?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Angående vaksiner mot "koronaviruset" så har jeg noen tanker... Og ønsker å åpne for diskusjon... Hva mener du? Hva tror du?  

Mitt forord vil være: Jeg er normalt sett ikke motstander av vaksiner. Men! Jeg kjenner jeg er motstander av koronavaksina. Her er hvorfor: 

1. det brukes ofte fostre i vaksiner. Det vil si døde babyer. Jeg er imot abort og imot å drepe babyer så det sier seg selv at jeg ikke vil støtte slikt.
2. det er ofte allergener i vaksiner, eggehviteproteiner, eller peanøtter f.eks. Tålerikke.
3. vaksinen vil utvikles for fort til at den kan være trygg (med mindre noen hadde den i bakhånd før viruset kom på markedet!?). 
4. hele opplegget er mistenkelig. Jeg lukter muffens. Jeg er ingen typisk konspirasjonsteoretiker, eller hyperskeptiker for den saks skyld, tror verken jorda er flat eller at det finnes øglemenn og chemtrails, men akkurat dette med viruset synes jeg har en bismak. Det er ikke naturlig, det sier forskere seg også enig i, og jeg tror neppe at det kom ut i verdensbefolkningen ved en tilfeldighet...  
5. Norge har mulighet til å tvinge folk til å vaksinere seg; det vil si, de som ikke ønsker vaksinen av forskjellige årsaker kan bli nektet å handle i matbutikken, nektet å gå på jobb, i skole og barnehage og nektet å ta toget. Sykt, ikke sant? (Hva med de som er allergiske mot vaksinen liksom). Det vil si at de blir utstøtt av samfunnet og må greie seg selv, eller eventuelt få panikk og la seg tvangsvaksineres.
6. Bill Gates har hatt en finger med i spillet og har investert i alle bedriftene som forsøker å utvikle en koronavaksine. Han har også sittet, foran kamera, og ledd av folk som er syke og har mistet jobben. Mistenkelig much? 
 

Tror du Norge kommer med et vaksinasjonspåbud? 

Anonymkode: 92a17...f4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Angående vaksiner mot "koronaviruset" så har jeg noen tanker... Og ønsker å åpne for diskusjon... Hva mener du? Hva tror du?  

Mitt forord vil være: Jeg er normalt sett ikke motstander av vaksiner. Men! Jeg kjenner jeg er motstander av koronavaksina. Her er hvorfor: 

1. det brukes ofte fostre i vaksiner. Det vil si døde babyer. Jeg er imot abort og imot å drepe babyer så det sier seg selv at jeg ikke vil støtte slikt.
2. det er ofte allergener i vaksiner, eggehviteproteiner, eller peanøtter f.eks. Tålerikke.
3. vaksinen vil utvikles for fort til at den kan være trygg (med mindre noen hadde den i bakhånd før viruset kom på markedet!?). 
4. hele opplegget er mistenkelig. Jeg lukter muffens. Jeg er ingen typisk konspirasjonsteoretiker, eller hyperskeptiker for den saks skyld, tror verken jorda er flat eller at det finnes øglemenn og chemtrails, men akkurat dette med viruset synes jeg har en bismak. Det er ikke naturlig, det sier forskere seg også enig i, og jeg tror neppe at det kom ut i verdensbefolkningen ved en tilfeldighet...  
5. Norge har mulighet til å tvinge folk til å vaksinere seg; det vil si, de som ikke ønsker vaksinen av forskjellige årsaker kan bli nektet å handle i matbutikken, nektet å gå på jobb, i skole og barnehage og nektet å ta toget. Sykt, ikke sant? (Hva med de som er allergiske mot vaksinen liksom). Det vil si at de blir utstøtt av samfunnet og må greie seg selv, eller eventuelt få panikk og la seg tvangsvaksineres.
6. Bill Gates har hatt en finger med i spillet og har investert i alle bedriftene som forsøker å utvikle en koronavaksine. Han har også sittet, foran kamera, og ledd av folk som er syke og har mistet jobben. Mistenkelig much? 
 

Tror du Norge kommer med et vaksinasjonspåbud? 

Anonymkode: 92a17...f4b

Her lukter det tin foil hat lang vei....

Anonymkode: ab245...042

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du Norge kommer med et vaksinasjonspåbud? 

Nei.

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

det brukes ofte fostre i vaksiner. Det vil si døde babyer.

Fostre er ikke døde babyer, og fostervev brukes ikke ofte i vaksiner lenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Angående vaksiner mot "koronaviruset" så har jeg noen tanker... Og ønsker å åpne for diskusjon... Hva mener du?

Anonymkode: 92a17...f4b

Tror ikke på noen av konspirasjonsteoriene dine, ut over nr 5. potensielt, men jeg personlig er noe mer redd for å ta denne vaksinen enn andre vaksiner. Andre vaksiner bare tar jeg uten å tenke over det engang, men noen av disse ledende corona vaksinene bruker helt ny teknologi som ikke har blitt brukt i vaksiner før, og alle vaksinene vil vi mange informasjon om langtidsvirkninger før de deles ut til alle grunnet at det er litt hast, derfor vil jeg si det er logisk å være litt mer bekymret/skeptisk til denne vaksinen, men vi bør nok ta den uansett ;) 

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du Norge kommer med et vaksinasjonspåbud? 

Anonymkode: 92a17...f4b

Vanligvis, for noen måneder siden ville jeg sagt nei aldri. Men, når selv USA begynner å gnåle om påbud (for unger om de skal på skolen ihvertfall), da tror jeg ikke vi kan se helt bort ifra det her i landet også, enten for grupper eller alle.

Det vil være en meget trist utvikling i så fall, og et tegn på at samfunnet er på vei i dass, som jeg forøvrig tror det er ;) 

 

Men vi får se hva som skjer. Vi får se

Anonymkode: cae86...81f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 17.8.2020 den 12.34, AnonymBruker skrev:

Her lukter det tin foil hat lang vei....

Anonymkode: ab245...042

Eneste sølvfolien jeg eier bruker jeg til innpakning av mat.

Anonymkode: 92a17...f4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.8.2020 den 13.04, laban skrev:

Nei.

Fostre er ikke døde babyer, og fostervev brukes ikke ofte i vaksiner lenger. 

Jo, det er døde babyer. Er du så kunnskapsløs du, da? Uff

Anonymkode: 92a17...f4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Eneste sølvfolien jeg eier bruker jeg til innpakning av mat.

Anonymkode: 92a17...f4b

Lag deg en hatt også.

Anonymkode: ab245...042

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.8.2020 den 13.24, AnonymBruker skrev:

Tror ikke på noen av konspirasjonsteoriene dine, ut over nr 5. potensielt, men jeg personlig er noe mer redd for å ta denne vaksinen enn andre vaksiner. Andre vaksiner bare tar jeg uten å tenke over det engang, men noen av disse ledende corona vaksinene bruker helt ny teknologi som ikke har blitt brukt i vaksiner før, og alle vaksinene vil vi mange informasjon om langtidsvirkninger før de deles ut til alle grunnet at det er litt hast, derfor vil jeg si det er logisk å være litt mer bekymret/skeptisk til denne vaksinen, men vi bør nok ta den uansett ;) 

Vanligvis, for noen måneder siden ville jeg sagt nei aldri. Men, når selv USA begynner å gnåle om påbud (for unger om de skal på skolen ihvertfall), da tror jeg ikke vi kan se helt bort ifra det her i landet også, enten for grupper eller alle.

Det vil være en meget trist utvikling i så fall, og et tegn på at samfunnet er på vei i dass, som jeg forøvrig tror det er ;) 

 

Men vi får se hva som skjer. Vi får se

Anonymkode: cae86...81f

Jeg er ENIG med deg i dette - ja, det er (nok et?) tegn på at samfunnet holder på å gå i dass. Fornuftig skrevet.

Men har det ikke slått deg at det ikke nødvendigvis er tilfeldig at den vaksinen vil inneholde "ny teknologi"? Det har også vært snakk om elektronisk ID. Og at vaksiner kan brukes til så mangt, med tanke på at forskere har sagt at dette viruset er skapt av mennesker, OG at det "tilfeldigvis" dukket opp i Sveits omtrent samtidig som det dukket opp i Kina (sluppet ut flere steder), så kjenner jeg at jeg blir svært skeptisk. 

Bill Gates hater jo mennesker. Og så skal HAN ha en finger med i spillet i alle vaksinene? I enkelte andre land hater de ham, fordi han har prakket på dem ting som har drept familien deres.

Anonymkode: 92a17...f4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lag deg en hatt også.

Anonymkode: ab245...042

Hjelper jo ikke det. Sånt biter ikke på meg😅

Anonymkode: 92a17...f4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og angående tvangsvaksinasjon, så vil vi da ende opp med å da sørge for at veldig mange barn ikke får gått på skolen. Nettopp fordi foreldrene ikke tør å vaksinere dem med denne uutprøvede, nye, antakeligvis skumle vaksinen. 

Smart? Ikke veldig.

Anonymkode: 92a17...f4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hjelper jo ikke det. Sånt biter ikke på meg😅

Anonymkode: 92a17...f4b

En fjong sølvfolie-hatt ville nok gjort seg.

Anonymkode: ab245...042

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Og angående tvangsvaksinasjon, så vil vi da ende opp med å da sørge for at veldig mange barn ikke får gått på skolen. Nettopp fordi foreldrene ikke tør å vaksinere dem med denne uutprøvede, nye, antakeligvis skumle vaksinen. 

Smart? Ikke veldig.

Anonymkode: 92a17...f4b

Det blir ikke noen tvangsvaksinasjon.

Anonymkode: ab245...042

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ENIG med deg i dette - ja, det er (nok et?) tegn på at samfunnet holder på å gå i dass. Fornuftig skrevet.

Men har det ikke slått deg at det ikke nødvendigvis er tilfeldig at den vaksinen vil inneholde "ny teknologi"? Det har også vært snakk om elektronisk ID. Og at vaksiner kan brukes til så mangt, med tanke på at forskere har sagt at dette viruset er skapt av mennesker, OG at det "tilfeldigvis" dukket opp i Sveits omtrent samtidig som det dukket opp i Kina (sluppet ut flere steder), så kjenner jeg at jeg blir svært skeptisk. 

Bill Gates hater jo mennesker. Og så skal HAN ha en finger med i spillet i alle vaksinene? I enkelte andre land hater de ham, fordi han har prakket på dem ting som har drept familien deres.

Anonymkode: 92a17...f4b

Har du glemt å ta medisinene dine nå. Det var leit.

Anonymkode: ab245...042

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En fjong sølvfolie-hatt ville nok gjort seg.

Anonymkode: ab245...042

🙉

Anonymkode: 92a17...f4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du glemt å ta medisinene dine nå. Det var leit.

Anonymkode: ab245...042

Er du så dum at du ikke engang greide å svare på det jeg skrev? haha!

Anonymkode: 92a17...f4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du så dum at du ikke engang greide å svare på det jeg skrev? haha!

Anonymkode: 92a17...f4b

Det er leit du ikke er frisk.

Anonymkode: ab245...042

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er leit du ikke er frisk.

Anonymkode: ab245...042

Jada, du er så morsom så.

Anonymkode: 92a17...f4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jada, du er så morsom så.

Anonymkode: 92a17...f4b

De gale har det godt. 😎

Anonymkode: ab245...042

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...