Gå til innhold

Koronavaksine! Kanskje ikke den tråden du tror det er?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 17.8.2020 den 12.25, AnonymBruker skrev:

Angående vaksiner mot "koronaviruset" så har jeg noen tanker... Og ønsker å åpne for diskusjon... Hva mener du? Hva tror du?  

Mitt forord vil være: Jeg er normalt sett ikke motstander av vaksiner. Men! Jeg kjenner jeg er motstander av koronavaksina. Her er hvorfor: 

1. det brukes ofte fostre i vaksiner. Det vil si døde babyer. Jeg er imot abort og imot å drepe babyer så det sier seg selv at jeg ikke vil støtte slikt.
2. det er ofte allergener i vaksiner, eggehviteproteiner, eller peanøtter f.eks. Tålerikke.
3. vaksinen vil utvikles for fort til at den kan være trygg (med mindre noen hadde den i bakhånd før viruset kom på markedet!?). 
4. hele opplegget er mistenkelig. Jeg lukter muffens. Jeg er ingen typisk konspirasjonsteoretiker, eller hyperskeptiker for den saks skyld, tror verken jorda er flat eller at det finnes øglemenn og chemtrails, men akkurat dette med viruset synes jeg har en bismak. Det er ikke naturlig, det sier forskere seg også enig i, og jeg tror neppe at det kom ut i verdensbefolkningen ved en tilfeldighet...  
5. Norge har mulighet til å tvinge folk til å vaksinere seg; det vil si, de som ikke ønsker vaksinen av forskjellige årsaker kan bli nektet å handle i matbutikken, nektet å gå på jobb, i skole og barnehage og nektet å ta toget. Sykt, ikke sant? (Hva med de som er allergiske mot vaksinen liksom). Det vil si at de blir utstøtt av samfunnet og må greie seg selv, eller eventuelt få panikk og la seg tvangsvaksineres.
6. Bill Gates har hatt en finger med i spillet og har investert i alle bedriftene som forsøker å utvikle en koronavaksine. Han har også sittet, foran kamera, og ledd av folk som er syke og har mistet jobben. Mistenkelig much? 
 

Tror du Norge kommer med et vaksinasjonspåbud? 

Anonymkode: 92a17...f4b

Har du hørt om kildekritikk og dokumentering av påståander?

Anonymkode: 3fe06...c98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 17.8.2020 den 12.25, AnonymBruker skrev:

Angående vaksiner mot "koronaviruset" så har jeg noen tanker... Og ønsker å åpne for diskusjon... Hva mener du? Hva tror du?  

Mitt forord vil være: Jeg er normalt sett ikke motstander av vaksiner. Men! Jeg kjenner jeg er motstander av koronavaksina. Her er hvorfor: 

1. det brukes ofte fostre i vaksiner. Det vil si døde babyer. Jeg er imot abort og imot å drepe babyer så det sier seg selv at jeg ikke vil støtte slikt.
2. det er ofte allergener i vaksiner, eggehviteproteiner, eller peanøtter f.eks. Tålerikke.
3. vaksinen vil utvikles for fort til at den kan være trygg (med mindre noen hadde den i bakhånd før viruset kom på markedet!?). 
4. hele opplegget er mistenkelig. Jeg lukter muffens. Jeg er ingen typisk konspirasjonsteoretiker, eller hyperskeptiker for den saks skyld, tror verken jorda er flat eller at det finnes øglemenn og chemtrails, men akkurat dette med viruset synes jeg har en bismak. Det er ikke naturlig, det sier forskere seg også enig i, og jeg tror neppe at det kom ut i verdensbefolkningen ved en tilfeldighet...  
5. Norge har mulighet til å tvinge folk til å vaksinere seg; det vil si, de som ikke ønsker vaksinen av forskjellige årsaker kan bli nektet å handle i matbutikken, nektet å gå på jobb, i skole og barnehage og nektet å ta toget. Sykt, ikke sant? (Hva med de som er allergiske mot vaksinen liksom). Det vil si at de blir utstøtt av samfunnet og må greie seg selv, eller eventuelt få panikk og la seg tvangsvaksineres.
6. Bill Gates har hatt en finger med i spillet og har investert i alle bedriftene som forsøker å utvikle en koronavaksine. Han har også sittet, foran kamera, og ledd av folk som er syke og har mistet jobben. Mistenkelig much? 
 

Tror du Norge kommer med et vaksinasjonspåbud? 

Anonymkode: 92a17...f4b

Er dette også trolling? Mater jeg herved er et troll?? Ikke lett å vite alltid. Noe virker rimelig, noe anna noe anna nerkelug. Jajja

Man tar vel ikke livet av  fostre med det formål å lage diagnoser? De fostre som likevel ikke får leve, hvorfor kan ikke brukes de til noe meningsfullt,, etter samtykke til foreldre?

Trur ikke Norge vil tvinge, men heller komme med sterke anbefalinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Ja, det stemmer for enkelte vaksiner. Virus kan ikke dyrkes på samme måte som bakterier. De må ha celler fra mennesker eller dyr for å formere seg. Noen dyrker virus i celler som stammer fra et foster som ble abortert for mange år siden. Noe i den duren. Jeg hørte det fra noen som driver med sånt.

2. Det med allergener har de kontroll på. Hvis noen er hyperallergiske bør de kanskje droppe vaksinen. Det holder at flertallet er vaksinert

3. Jeg stoler ikke på at vaksinen fra Russland er tilstrekkelig testet, men ellers ser det ut til at vaksinen går gjennom alle testene som trengs. Folk skynder seg bare litt mer siden det er såpass kritisk.

4. Hva er muffens? Det har kommet epidemier med jevne mellomrom siden oldtiden. Alle virus er unike, men covid-19 viruset er bare en fjern slektning av forkjølelse som vårt immunforsvar bruker litt for lang tid på å gjenkjenne. Komplikasjonene ved covid-19 er heller ikke så unike som man får inntrykk av. Influensa kan også gi skader på hjertet blant annet. Covid-19 er noen hakk verre.

Når det er sagt skal ikke jeg avvise kategorisk det er menneskeskapt. Det har skjedd før og er en norsk forsker som mener å kjenne igjen modifikasjoner som ofte blir gjort for å gjøre det enklere å forske på virus, men dette ble ikke publisert. Det er allikevel langt derfra til å si at det er sluppet ut med vilje. HVIS det er menneskeskapt (hvilket jeg anser som svært usannsynlig) er det heller noen som har forsket på virus for å utvikle medisiner.

5. Vaksinen blir frivillig.

6. Det er bra at Bill Gates støtter utvikling av koronavaksine. Han engasjerer seg sterkt i å bekjempe sykdom og hjelper fattige land og har gitt bort mesteparten av formuen til et fond. Han er en fantastisk person. Korona har vært en katastrofe for økonomien med rundt 10% fall i BNP i mange land.

Endret av Grendel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.8.2020 den 12.25, AnonymBruker skrev:

5. Norge har mulighet til å tvinge folk til å vaksinere seg; det vil si, de som ikke ønsker vaksinen av forskjellige årsaker kan bli nektet å handle i matbutikken, nektet å gå på jobb, i skole og barnehage og nektet å ta toget. Sykt, ikke sant?

Det er dette som nok vil bli en realitet over hele verden, men kanskje ikke helt enda. 

Antikrist vil komme på banen og kreve at alle må ha et "merke" (chip?) på hånd eller hode for å kunne få gjøre de tingene du nevner her, pluss mye annet. Dette merket vil bli knyttet opp til en ny verdensorden med en sterk og etterhvert eneveldig hersker (Antikrist). Vi blir advart mot å ta dette merket, for det står at de som tar det ender opp i fortapelse. Kanskje er det fordi man ved å ta det frivillig knytter seg selv til Antikrist, og Antikrist er som kjent motsatsen til Kristus. Tar du merket er du naturligvis Guds verste fiende, og kan derfor ikke forvente noen plass i himmelen.

Så er det jo noen som spør seg: Er denne vaksinen et sånt merke? Vil det i vaksinen ligge en liten kapsel som vil registrere alt du gjør? Jeg synes ikke det virker utrolig, det er bare å se til Kina hvor de får flere og flere muligheter til å overvåke egen befolkning. Og chip i hånden er det allerede mange som har. Veldig kjekk løsning f. eks som betalingsmetode og identifisering. Bare å bippe hånden din når du er på flyplassen eller har handlet noe. I slike chipper kan det bli lagret alt om deg, og lagringskapasiteten er uendelig. Absolutt all informasjon om deg kan bli lagret i en og samme chip, fra når du blir født og til alt du foretar deg i livet. Vaksinasjoner dine, ja alt. Bankkort og pass blir overflødig. Apropos bankkort/kredittkort, så registreres allerede alt hva du kjøper og bruker pengene dine på. Det kan du se når du går inn i nettbanken.

Jeg synes ikke at det høres usannsynlig ut at det i alle fall vil bli opprettet verdensomspennende databaser med informasjon om hvem som har tatt vaksinen, og hvem som ikke har tatt den. De som ikke har tatt den vil bli nektet det du nevner i punkt 5, pluss mer. Om det skulle være så galt at denne vaksinen har en direkte link til Satan/Antikrist, så kan i alle fall ikke kristne ta den. Da ender de kristne opp som fattige, sultne, uten husly, osv., og vil raskt gå dukken. Men heller det enn en framtid i helvete. 

Det gjenstår jo å se om dette vil bli knyttet opp mot en eneveldig hersker eller en annen mektig person med makt og myndighet til å bestemme over oss, eller en organisasjon. WHO f.eks? Hvem vet, det gjenstår å se. Og nå er dere advart. 

Anonymkode: 6094c...163

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er dette som nok vil bli en realitet over hele verden, men kanskje ikke helt enda. 

Antikrist vil komme på banen og kreve at alle må ha et "merke" (chip?) på hånd eller hode for å kunne få gjøre de tingene du nevner her, pluss mye annet. Dette merket vil bli knyttet opp til en ny verdensorden med en sterk og etterhvert eneveldig hersker (Antikrist). Vi blir advart mot å ta dette merket, for det står at de som tar det ender opp i fortapelse. Kanskje er det fordi man ved å ta det frivillig knytter seg selv til Antikrist, og Antikrist er som kjent motsatsen til Kristus. Tar du merket er du naturligvis Guds verste fiende, og kan derfor ikke forvente noen plass i himmelen.

Så er det jo noen som spør seg: Er denne vaksinen et sånt merke? Vil det i vaksinen ligge en liten kapsel som vil registrere alt du gjør? Jeg synes ikke det virker utrolig, det er bare å se til Kina hvor de får flere og flere muligheter til å overvåke egen befolkning. Og chip i hånden er det allerede mange som har. Veldig kjekk løsning f. eks som betalingsmetode og identifisering. Bare å bippe hånden din når du er på flyplassen eller har handlet noe. I slike chipper kan det bli lagret alt om deg, og lagringskapasiteten er uendelig. Absolutt all informasjon om deg kan bli lagret i en og samme chip, fra når du blir født og til alt du foretar deg i livet. Vaksinasjoner dine, ja alt. Bankkort og pass blir overflødig. Apropos bankkort/kredittkort, så registreres allerede alt hva du kjøper og bruker pengene dine på. Det kan du se når du går inn i nettbanken.

Jeg synes ikke at det høres usannsynlig ut at det i alle fall vil bli opprettet verdensomspennende databaser med informasjon om hvem som har tatt vaksinen, og hvem som ikke har tatt den. De som ikke har tatt den vil bli nektet det du nevner i punkt 5, pluss mer. Om det skulle være så galt at denne vaksinen har en direkte link til Satan/Antikrist, så kan i alle fall ikke kristne ta den. Da ender de kristne opp som fattige, sultne, uten husly, osv., og vil raskt gå dukken. Men heller det enn en framtid i helvete. 

Det gjenstår jo å se om dette vil bli knyttet opp mot en eneveldig hersker eller en annen mektig person med makt og myndighet til å bestemme over oss, eller en organisasjon. WHO f.eks? Hvem vet, det gjenstår å se. Og nå er dere advart. 

Anonymkode: 6094c...163

12774-TinFoilHat-May-Move02_800x.gif?v=1 

Anonymkode: ab245...042

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...