Gå til innhold

Lønn under fødselspermisjon/Irene

Anbefalte innlegg

Gjest patrick

Hei

Jeg går ut i fødselspermisjon og lurer på følgende;

Før jul jobba jeg i ei 60 % stilling(vikariat) + at jeg jobba i ei 40 % stilling som jeg har vært ansatt i siden mai 2001. Ble sykemeldt like før jul etter at vikariatet var ferdig, men fortastte i 40 % stillinga.

Etter jul skiftet bedriften eier og i og med at jeg var 50 % sykemeldt ble jeg satt ned i timeantall. Da jeg i i slutten av januar ble fult sykemeldt ble jeg ytterlig skrevet ned i timeantall. Da ender jeg opp med veldig lite når pengene skal beregnes.

Fikk beskjed fra trygdekontoret at det er kun de siste 4 ukene før permisjon som gjelder. Er det ikke slik at man regner på de 6 beste av de 10 siste mnd?

Håper dette er forståelig

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...