Gå til innhold

Alternativ til seroquel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg tatt 200 mg seroquel igjen om kvelden, men jeg får hjertebank og høy puls av det. Det er så ubehagelig! Noen som vet om alternativer? Ikke truxal, det virker inn på metoprolol, men noe annet? Har brukt seroquel siden 2009 nå og har lyst å prøve noe annet. Sykepleieren skulle ta det opp med psykiater, men er det noen som har tips her? Så kan jeg gi tips? Det er for søvn, men står at det er mot psykose og det stemmer ikke. Det er for at jeg skal sove. 

Videoannonse
Annonse
  • Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• stjernestøv

23

• RamonaK

8

• AnonymBruker

7

• Lillemus

2

Skrevet
12 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nå har jeg tatt 200 mg seroquel igjen om kvelden, men jeg får hjertebank og høy puls av det. Det er så ubehagelig! Noen som vet om alternativer? Ikke truxal, det virker inn på metoprolol, men noe annet? Har brukt seroquel siden 2009 nå og har lyst å prøve noe annet. Sykepleieren skulle ta det opp med psykiater, men er det noen som har tips her? Så kan jeg gi tips? Det er for søvn, men står at det er mot psykose og det stemmer ikke. Det er for at jeg skal sove. 

Tolvon.

Anonymkode: 0e2b2...189

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tolvon.

Det har jeg fått før men husker ikke hvordan det virker, er vel verdt å prøve da. 

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tolvon.

Men det har jo vektøkning som bivirkning det. 

Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Men det har jo vektøkning som bivirkning det. 

De fleste ap har det som mulig bivirkning. Vanskelig å komme unna. 

Skrevet

Men hvis det kun er for å sove hadde det kanskje vært lurt å prøve noe som vallargan eller noe i den duren? 

Skrevet
Akkurat nå, RamonaK skrev:

Trenger ikke være ap heller. Lurer litt på phenergan igjen, husker jeg tok det en periode. Men det var vel en grunn til at jeg byttet. Vallergan har jeg også tatt, da tisset jeg på meg så det er utelukket. 

Skrevet
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Trenger ikke være ap heller. Lurer litt på phenergan igjen, husker jeg tok det en periode. Men det var vel en grunn til at jeg byttet. Vallergan har jeg også tatt, da tisset jeg på meg så det er utelukket. 

Zonat? 

Skrevet
1 minutt siden, RamonaK skrev:

Men hvis det kun er for å sove hadde det kanskje vært lurt å prøve noe som vallargan eller noe i den duren? 

Tenkte på phenergan som jeg har tatt før. 

Skrevet

Zonat? 

Ja det tror jeg ikke jeg har hatt før, kunne jo prøvd det. 

Skrevet

Ja det tror jeg ikke jeg har hatt før, kunne jo prøvd det. 

Ja, det er jo mulig det funker😄

Skrevet

Ja, det er jo mulig det funker😄

Har det funket på deg? 

Skrevet

Har det funket på deg? 

Nei, ingen av de gamle anti histaminene har noen effekt på meg. Har prøvd phenergan, zonat og vallargan uten noen effekt.

Skrevet
11 minutter siden, RamonaK skrev:

Tolvon er at ad.

Skrevet
1 minutt siden, RamonaK skrev:

Nei, ingen av de gamle anti histaminene har noen effekt på meg. Har prøvd phenergan, zonat og vallargan uten noen effekt.

Okay, ja var vel en grunn til at jeg byttet også, bare husker det ikke. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tolvon er at ad.

Ja, jeg blanda der...

Skrevet
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Okay, ja var vel en grunn til at jeg byttet også, bare husker det ikke. 

Er ikke alltid like lett å holde styr på, ihvertfall ikke når man har prøvd en del

Skrevet

Er ikke alltid like lett å holde styr på, ihvertfall ikke når man har prøvd en del

Nei det er ikke lett å holde styr på, det er sikkert. Får høre hva psykiateren sier da. 

Skrevet

Nei det er ikke lett å holde styr på, det er sikkert. Får høre hva psykiateren sier da. 

Ja, er nok lurt det😄 

Skrevet (endret)

Psykiateren skulle se på det, det betyr at det kan ta sin tid. Da må jeg jo ta 100 mg seroquel og en vival pr natt. Det er jo ikke bra det heller? Er det farlig med hjertebank så jeg hopper i sengen? Kan jeg ta 200 mg uten at hjertet stopper? @ISW? 

Det haster litt men det forstår jo ikke han!!! 

Endret av stjernestøv

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...