Gå til innhold

Kupton- spm om lamictal

Anbefalte innlegg

Avtalespesialisten jeg har samtaler med mener jeg bør starte med lamictal snarest mulig da jeg har vært i en hypomanilignende tilstand i 7 uker. Er nå på vei ned igjen. Sist jeg forsøkte lamictal var jeg mye nedfor og blodprøve viste at jeg lå under anbefalt nivå. Tror jeg brukte 100 mg da fastlegen mente jeg burde slutte med den siden den mente jeg ble ustabil (?). Var dosen egentlig for lav? Det mener avtalespesialisten, men den er ikke lege. Burde jeg prøve igjen? Vil helst unngå å prøve noe om det ikke har noen hensikt. 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/456611-kupton-spm-om-lamictal/
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, kupton skrev:

Sannsynligvis var du nedfor pga en depresjon, og Lamictal var for lavt dosert til å gi deg antidepressiv effekt.

Takk for et svar jeg virkelig trengte. Da tar jeg det opp med fastlegen. Men jeg kan bruke stemetil mot angst som jeg nå egentlig ikke sliter med lenger. Kan den være nyttig for å redusere paranoia? 

Endret av aa-k-j

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...