Gå til innhold

Avslutte alt og drite i psykiatrien

Anbefalte innlegg

Hvordan klare å drite i psykiatrien? De har ødelagt så mye for meg og mitt liv så nå vil jeg ikke ha noe kontakt med de lenger og vil ha de ut av både livet mitt og hodet mitt. Hvordan få de ut av hodet når man fremdeles egentlig er syk og trenger hjelp ? 

Anonymkode: 3b5f2...ba7

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/456619-avslutte-alt-og-drite-i-psykiatrien/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bryter du med de, så vil du sikkert angre, det kan være en lang tidkrevende prosess  å få innpass igjen. Jeg var flere år uten i psykotisk tilstand. Jeg levde alene så det var ingen som kunne ta affære, da jeg skydde folk. Egentlig led jeg overlast.

Anonymkode: 1bc0b...142

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan klare å drite i psykiatrien? De har ødelagt så mye for meg og mitt liv så nå vil jeg ikke ha noe kontakt med de lenger og vil ha de ut av både livet mitt og hodet mitt. Hvordan få de ut av hodet når man fremdeles egentlig er syk og trenger hjelp ? 

Det er forskjell på å kutte ut alt og å trekke seg noe tilbake.  Prøv å se på alternative løsninger samtidig som du fortsetter.  Hva kan du selv gjøre for å få det bedre?  Kan du  ha samtaler med noen utenom psykiatrien?  Kan du melde deg inn i grupper som hjelper hverandre?

Anonymkode: b1a81...84d

27 minutter siden, Marye skrev:

Jeg er i akkurat samme situasjon. Må bryte med psykiatrien for den gjør meg så vondt. Men så er hjernen min ødelagt og greier ikke lenger fungere uten medisinene som ødelegger meg og gir enorme smerter. Damned it you do, damned if you don’t

Er vel kun i begynnelsen at du får seponerongsbivirkninher. Gi det 1mnds tid så er du helt normal igjen. Og ja fuck psykiatrien ihvertfall dps. 

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er vel kun i begynnelsen at du får seponerongsbivirkninher. Gi det 1mnds tid så er du helt normal igjen. Og ja fuck psykiatrien ihvertfall dps. 

Nope jeg blir innlagt med en svær psykose om jeg slutter på meds

1 minutt siden, Marye skrev:

Nope jeg blir innlagt med en svær psykose om jeg slutter på meds

Hvorfor sier du da at det er medisinene som ødelegger hjernen din? Da er det jo medisinene som redder deg fra å ødelegges.. 

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor sier du da at det er medisinene som ødelegger hjernen din? Da er det jo medisinene som redder deg fra å ødelegges.. 

Fordi jeg hadde ikke fått disse ødeleggelsene om jeg ikke hadde startet meds til å begynne med

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...