Gå til innhold

Hjernen min er altfor tung

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du velger jo selv hvilke medisiner du vil ta. 

Anonymkode: b0b10...683

Det er ikke så lett når man er under enormt press. Dessuten visste jeg vel faen ikke at medisinene skulle ødelegge hjernen min. Nå er det for sent

Endret av Marye

Annonse

19 minutter siden, Marye skrev:

Til helvete med alle

bare slett meg fra denne websiden 

orker faen ikke et minutt til!

Det er ikke brukerne her inne som er skyld i at du ikke har det bra! Så slutt med den utageringa di! Minner meg om noen med en spesiell diagnose det ikke er noe populært å nevne....

Anonymkode: 83440...dfd

Worrisome Plenty

Du har jo slitt lenge nå med psykoser og manier. Og bivirkninger. Jeg skjønner du blir frustrert. Du har ett ille tilfelle. 

Hadde du restless legs på zyprexa? Den er neppe mer fetende enn leponex uansettt. Og hørte du om den medisinen du ble anbefalt i går, den som var for restless legs? Kanskje den er noe?

3 minutter siden, Worrisome Plenty skrev:

Du har jo slitt lenge nå med psykoser og manier. Og bivirkninger. Jeg skjønner du blir frustrert. Du har ett ille tilfelle. 

Hadde du restless legs på zyprexa? Den er neppe mer fetende enn leponex uansettt. Og hørte du om den medisinen du ble anbefalt i går, den som var for restless legs? Kanskje den er noe?

Får like mye restless legs på zyprexa!!! Er ikke håp for meg. 

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke brukerne her inne som er skyld i at du ikke har det bra! Så slutt med den utageringa di! Minner meg om noen med en spesiell diagnose det ikke er noe populært å nevne....

U think I Fucking CARE????

44 minutter siden, Marye skrev:

Da jeg lå beltelagt og fikk sprøyte i hofta, tror du jeg fikk velge selv???

Nei og det er nok derfor de presser deg ekstra, du har jo vært under tvang. Jeg føler virkelig med deg og alt du sliter med, de bør jo kunne finne en løsning som fungerer for deg. Og om det er å gå på abilify i høye doser bør du få det. 

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Nei og det er nok derfor de presser deg ekstra, du har jo vært under tvang. Jeg føler virkelig med deg og alt du sliter med, de bør jo kunne finne en løsning som fungerer for deg. Og om det er å gå på abilify i høye doser bør du få det. 

Alt jeg kan gjøre er å dø

5 minutter siden, Marye skrev:

U think I Fucking CARE????

Du virker ikke å være en trivelig og sympatisk dame akkurat .. Syns du bør logge av når du er i sånt dritthumør og la være å la det gå utover andre her. 

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Må du være så frekk?

Anonymkode: 2068a...4cb

Er vel ikke noe frekt i den setningen? De aller fleste som blir beltelagt i psykiatrien blir det fordi de har selvskadet seg eller har gjenstander de nekter å gi fra seg. 

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er vel ikke noe frekt i den setningen? De aller fleste som blir beltelagt i psykiatrien blir det fordi de har selvskadet seg eller har gjenstander de nekter å gi fra seg. 

Du har vært atal i hele denne tråden.

Anonymkode: 2068a...4cb

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...