Gå til innhold

Hjernen min er altfor tung

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, Marye skrev:

Så jeg er nærmest sengeliggende pga tung hjerne. Kjenner jeg ikke orker stort mer. Kan det skyldes en bitteliten reduksjon av leponex? Hvordan skal jeg da klare skifte fra lepoenx til abilify? Vil skifte pga restless legs (and arms)

hjernen min er helt for jævlig tung.

Huff, får vondt av deg. Tror jeg skjønner litt hva du mener, selv om jeg selvsagt ikke vet akkurat hvordan du har det. Det å ha ... hva skal jeg kalle det ... fornemmelser i hjernen er liksom en av tingene "ingen forstår", men som kan være en pine for den som opplever det. Ønsker deg god bedring💕

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun er ikke frisk, og har det jævli.

Anonymkode: 2068a...4cb

Og så? Får man automatisk et frikort til å være stygg i kjeften mot andre bare fordi en selv har det jævlig? Hun ber oss alle om å dra til helvete og sier samtidig at denne websiden er noe dritt. Da lurer jeg på hvorfor hun i det hele tatt skriver her. 

Anonymkode: 83440...dfd

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og så? Får man automatisk et frikort til å være stygg i kjeften mot andre bare fordi en selv har det jævlig? Hun ber oss alle om å dra til helvete og sier samtidig at denne websiden er noe dritt. Da lurer jeg på hvorfor hun i det hele tatt skriver her. 

Stakkars lille deg!!! Ble du såret???? Uffi 

20 minutter siden, girlinyellow skrev:

Huff, får vondt av deg. Tror jeg skjønner litt hva du mener, selv om jeg selvsagt ikke vet akkurat hvordan du har det. Det å ha ... hva skal jeg kalle det ... fornemmelser i hjernen er liksom en av tingene "ingen forstår", men som kan være en pine for den som opplever det. Ønsker deg god bedring💕

Det er vel bare å dø. 

Annonse

10 minutter siden, Marye skrev:

Stakkars lille deg!!! Ble du såret???? Uffi 

Nei. Jeg har borderline pf og flere andre diagnoser. Har det helt jævlig jeg også, men jeg avstår fra å utagere. Jeg er snill mot andre selv når jeg har det grusomt. 

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Jeg har borderline pf og flere andre diagnoser. Har det helt jævlig jeg også, men jeg avstår fra å utagere. Jeg er snill mot andre selv når jeg har det grusomt. 

Så fint for deg at du er et bedre menneske enn meg!:) *beundre*

Worrisome Plenty
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hun er syk. Du viser lite empati i dine svar. Marye er ikke i balanse nå, det er du, så da burde du klare å se det.

3 timer siden, Marye skrev:

Så jeg er nærmest sengeliggende pga tung hjerne. Kjenner jeg ikke orker stort mer. Kan det skyldes en bitteliten reduksjon av leponex? Hvordan skal jeg da klare skifte fra lepoenx til abilify? Vil skifte pga restless legs (and arms)

hjernen min er helt for jævlig tung.

Hei:-)

Har forstått at du er veldig plaget med restless legs. Er legene sikker på at det kommer av medisiner? Det finnes jo folk som er ekstremt plaget med restless legs uten at de bruker AP. 

Jeg synes det er lett å forstå at du blir oppgitt og lei. Du har vært mye plaget opp gjennom årene og har en kjip sykdom. Heldigvis forteller du også i perioder om at du har det ok, så jeg håper ting snart blir bedre for deg. 

Annonse

Du virker ikke å være en trivelig og sympatisk dame akkurat .. Syns du bør logge av når du er i sånt dritthumør og la være å la det gå utover andre her. 

Kan hende at du like gjerne bør logge av? Kan ikke se at du har bidratt spesielt positivt i denne tråden.

15 minutter siden, frosken skrev:

Kan hende at du like gjerne bør logge av? Kan ikke se at du har bidratt spesielt positivt i denne tråden.

Jeg har blitt kalt dols politi her inne før, og ser bare til at folk oppfører deg skikkelig! Det må da kunne være lov, ihvertfall hvis man er 👮

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har blitt kalt dols politi her inne før, og ser bare til at folk oppfører deg skikkelig! Det må da kunne være lov, ihvertfall hvis man er 👮

Det er noe med å først feie for egen dør...

2 minutter siden, frosken skrev:

Det er noe med å først feie for egen dør...

Rent og pent på dørmatta mi skal jeg si deg. Har feiet skikkelig i flere år nå. Jeg syns bare at alle skal være snille mot hverandre og at diagnoser ikke unnskylder dårlig oppførsel. Som jeg sa så har jeg mange diagnoser, men oppfører meg fint. 

Du fremstår ikke snill nå.

Anonymkode: 2068a...4cb

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...