Gå til innhold

Hjernen min er altfor tung

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 minutter siden, Marye skrev:

Hvordan skal jeg holde imot helga!!! Psykiatri teamet får jeg ikke fatt i før mandag!!! Jeg klarer ikke dette

Hvorfor er du så desperat akkurat nå? Er det mulig for deg å avlede deg litt med tv eller musikk - eller blir alt for mye akkurat nå?

5 minutter siden, frosken skrev:

Hvorfor er du så desperat akkurat nå? Er det mulig for deg å avlede deg litt med tv eller musikk - eller blir alt for mye akkurat nå?

Jeg greier ikke se TV en gang, for hjernen er altfor tung. Men hører musikk. Men da jeg ikke en gang greie se TV, blir jeg desperat 

Akkurat nå, Marye skrev:

Jeg greier ikke se TV en gang, for hjernen er altfor tung. Men hører musikk. Men da jeg ikke en gang greie se TV, blir jeg desperat 

Nå er det kvelden og det hadde vært fint om du kunne få sovet gjennom natten. Muligens vil du være i noe bedre form i morgen. Er det noe du kan gjøre for å få sove eller vil beina dine plage deg så mye at du ikke får sove?

Annonse

19 timer siden, frosken skrev:

Nå er det kvelden og det hadde vært fint om du kunne få sovet gjennom natten. Muligens vil du være i noe bedre form i morgen. Er det noe du kan gjøre for å få sove eller vil beina dine plage deg så mye at du ikke får sove?

Jeg sovnet etter 4 magnesium som hjalp meg, i tillegg kutt av cola zero kanskje hjelper pga koffein. Føler meg litt bedre akkurat når jeg våknet kl 13.40.

men iløpet av dagen blir det ille igjen, greier knapt se på TV fordi hjernen min er ødelagt og kjennes som den er i ferd med å knuses i tusen biter. Må bare holde ut til mandag. Gråt i hele går kveld til jeg sovnet 

5 minutter siden, RamonaK skrev:

Håper det går litt bedre med deg nå. Jeg føler med deg. Håper inderlig du kan få ordnet dette med medisinene dine , og bli kvitt restless legs, har hatt det selv og det gjør jo så vondt.

Takk for gode tanker

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...