Gå til innhold

plutselig trøtt av kvetiapin

Anbefalte innlegg

Trur jeg, nå etter en uke på 50 mg ekstra quetiapin depot, har begynt å bli trøtt på morgenen av den. Er vel i regelen omvendt, at bivirkningen blir mildere etter en tids bruk. Kanskje hjernen er roligere av seg selv, får  man mer hangover da?

Som med Imovane, hvis jeg er veldig urolig eller hva jeg skal si, hjelper den mindre enn om jeg er litt roligere? Eller andre jeg gir medisin, venter en for lenge, biter medisinen dårligere?

Sovet greit i natt. Sovna likevel på sofaen etter stod opp. Var så trøtt at sjekka i dosetten om jeg hadde tatt kveldsmedisin i stedet for morgenmed. Trøttere de siste morgenene før også.  

Men er en bagatell.Verre å sove dårlig

Endret av Villanda
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/456656-plutselig-tr%C3%B8tt-av-kvetiapin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Villanda skrev:

Trur jeg, nå etter en uke på 50 mg ekstra quetiapin depot, har begynt å bli trøtt på morgenen av den. Er vel i regelen omvendt, at bivirkningen blir mildere etter en tids bruk. Kanskje hjernen er roligere av seg selv, får  man mer hangover da?

Som med Imovane, hvis jeg er veldig urolig eller hva jeg skal si, hjelper den mindre enn om jeg er litt roligere? Eller andre jeg gir medisin, venter en for lenge, biter medisinen dårligere?

Sovet greit i natt. Sovna likevel på sofaen etter stod opp. Var så trøtt at sjekka i dosetten om jeg hadde tatt kveldsmedisin i stedet for morgenmed. Trøttere de siste morgenene før også.  

Men er en bagatell.Verre å sove dårlig

Når tar du den? Jeg ble også super trøtt av det, måtte ta de ved sju tiden på kvelden for i det hele tatt fungere om morningen. 

1 time siden, RamonaK skrev:

Når tar du den? Jeg ble også super trøtt av det, måtte ta de ved sju tiden på kvelden for i det hele tatt fungere om morningen. 

Ca 1 time før jeg skal sove, sammen med vanlig Quetiapin. Hvis jeg skulle ta kl 19 kunne jeg sikkert like godt bytta 50 mg av det tilbake til vanlig. Bytta deler av vanlig ut med depot mot tidlig morgenoppvåkning. 

Endret av Villanda

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...