Gå til innhold

Kåte damer i 40 og 50 årene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blir helt gåen, jeg. Var ute på byen i går for å ta en øl med et par kompiser. Så kommer det tre stk damer bort til oss og håper vel på å få napp. De ser ut til å være i 40 årene. Vi var ikke ute etter å få oss noe, så oppførselen demmes var rett og slett ekkel. Hun ene setter seg på fanget mitt og etterhvert plasserer hun rompa oppå skrittet mitt. En annen av dem trykker brystene sine opp i ansiktet på han ene kompisen min. Hva f...? Jeg ba henne pent om å gå og kompisen min viste heller ingen interesse for puppe-stuntet til hun andre damen. Da gikk de alle tre vekk og prøvde seg hos noen andre. Hva feiler det sånne damer? Så sier han ene kompisen min at damer i 40-50 årene er de verste. De er kåtere enn ungdommen. Noen andre som har det inntrykket? Og hvorfor??? Ikke noe en meters regel heller der på de. 

Anonymkode: 327e5...9c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir helt gåen, jeg. Var ute på byen i går for å ta en øl med et par kompiser. Så kommer det tre stk damer bort til oss og håper vel på å få napp. De ser ut til å være i 40 årene. Vi var ikke ute etter å få oss noe, så oppførselen demmes var rett og slett ekkel. Hun ene setter seg på fanget mitt og etterhvert plasserer hun rompa oppå skrittet mitt. En annen av dem trykker brystene sine opp i ansiktet på han ene kompisen min. Hva f...? Jeg ba henne pent om å gå og kompisen min viste heller ingen interesse for puppe-stuntet til hun andre damen. Da gikk de alle tre vekk og prøvde seg hos noen andre. Hva feiler det sånne damer? Så sier han ene kompisen min at damer i 40-50 årene er de verste. De er kåtere enn ungdommen. Noen andre som har det inntrykket? Og hvorfor??? Ikke noe en meters regel heller der på de. 

Anonymkode: 327e5...9c1

Hvor gamle er dere?

Anonymkode: ef468...d20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat som det finnes mannsgriser så finnes kvinnegriser. Men de blir kalt Cougars. Dette fordi alt ved kvinnens seksualitet er vakkert og skjørt i motsetning til mannsgriser. Tykke kvinner er "formfulle" og "bootylicious" menn er feite griser.

 

:)

Ps, dette var skrevet med glimt i ø

Anonymkode: 19a49...49f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns nå at kvinnegriser bør slås ned på like hardt som mannsgriser. Noen kvinnegriser drar det litt lenger også enn det menn ville ha gjort på et sånt sted. Ingen menn hadde gjort det som disse damene gjorde mot oss. Det skulle tatt seg ut. Hadde nok endt med anmeldelse det. Hvorfor er det sånn at damer slipper lettere unna?

Anonymkode: 327e5...9c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns nå at kvinnegriser bør slås ned på like hardt som mannsgriser. Noen kvinnegriser drar det litt lenger også enn det menn ville ha gjort på et sånt sted. Ingen menn hadde gjort det som disse damene gjorde mot oss. Det skulle tatt seg ut. Hadde nok endt med anmeldelse det. Hvorfor er det sånn at damer slipper lettere unna?

Anonymkode: 327e5...9c1

Jeg tror det er fordi de fleste menn ikke synes det gjør så mye. Ikke verre enn at man håndterer det selv i alle fall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Grendel skrev:

Jeg tror det er fordi de fleste menn ikke synes det gjør så mye. Ikke verre enn at man håndterer det selv i alle fall. 

I likestillingens navn, slik bør kvinner også håndtere det.

Anonymkode: ef468...d20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

I likestillingens navn, slik bør kvinner også håndtere det.

Anonymkode: ef468...d20

Ja, du mener det? Tror det finnes en del hissige damer der ute som fint kunne ha klart å sette innpåslitne menn på plass ja. Disse tre jeg snakker om ville sikkert klart det om det var omvendt, for de var jo ikke akkurat beskjedne av seg. Men alkohol spiller vel inn. Men de trenger jo ikke å agere dust fordi om de har drukket. Det hele virket planlagt fra demmes side.

Anonymkode: 327e5...9c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, du mener det? Tror det finnes en del hissige damer der ute som fint kunne ha klart å sette innpåslitne menn på plass ja. Disse tre jeg snakker om ville sikkert klart det om det var omvendt, for de var jo ikke akkurat beskjedne av seg. Men alkohol spiller vel inn. Men de trenger jo ikke å agere dust fordi om de har drukket. Det hele virket planlagt fra demmes side.

Anonymkode: 327e5...9c1

Når alkoholen går inn går vettet ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, stjernestøv skrev:

Når alkoholen går inn går vettet ut...

Derfor drikker man ikke.

Anonymkode: ef468...d20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Derfor drikker man ikke.

Anonymkode: ef468...d20

Nei det er ikke så lurt å drikke hvis man ikke klarer å styre seg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns nå at kvinnegriser bør slås ned på like hardt som mannsgriser. Noen kvinnegriser drar det litt lenger også enn det menn ville ha gjort på et sånt sted. Ingen menn hadde gjort det som disse damene gjorde mot oss. Det skulle tatt seg ut. Hadde nok endt med anmeldelse det. Hvorfor er det sånn at damer slipper lettere unna?

Anonymkode: 327e5...9c1

Hvis du vil anmelde er det bare å gjøre det hvis du synes det var så fryktelig. Men jeg vil nå ikke påstå at det de gjorde var så mye verre enn det noen menn gjør. 

Jeg har opplevd at menn har stikki en hånd langt oppunder kjolen min, kommet bort og bare begynt å ta meg på puppene, stått bak meg å åpna bh en min, kommet bort å kyssa meg, kommet bakfra og begynte å jokke på meg osv, og hvem har vel ikke fått et dic pick...? og  Jeg er langt fra den eneste som har opplevd slike ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns nå at kvinnegriser bør slås ned på like hardt som mannsgriser. Noen kvinnegriser drar det litt lenger også enn det menn ville ha gjort på et sånt sted. Ingen menn hadde gjort det som disse damene gjorde mot oss. Det skulle tatt seg ut. Hadde nok endt med anmeldelse det. Hvorfor er det sånn at damer slipper lettere unna?

Anonymkode: 327e5...9c1

Ja, men det må være en viss terskel før man slår ned på ting. Jeg har ikke lyst til å leve i et Taliban-samfunn hvor en dame blir tiltalt bare for å sette seg i fanget til en mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 30.8.2020 den 19.33, AnonymBruker skrev:

Blir helt gåen, jeg. Var ute på byen i går for å ta en øl med et par kompiser. Så kommer det tre stk damer bort til oss og håper vel på å få napp. De ser ut til å være i 40 årene. Vi var ikke ute etter å få oss noe, så oppførselen demmes var rett og slett ekkel. Hun ene setter seg på fanget mitt og etterhvert plasserer hun rompa oppå skrittet mitt. En annen av dem trykker brystene sine opp i ansiktet på han ene kompisen min. Hva f...? Jeg ba henne pent om å gå og kompisen min viste heller ingen interesse for puppe-stuntet til hun andre damen. Da gikk de alle tre vekk og prøvde seg hos noen andre. Hva feiler det sånne damer? Så sier han ene kompisen min at damer i 40-50 årene er de verste. De er kåtere enn ungdommen. Noen andre som har det inntrykket? Og hvorfor??? Ikke noe en meters regel heller der på de. 

Anonymkode: 327e5...9c1

Det at din kamerat sier at kvinner i 40 -50 års er de verste og kåtere enn ungdommen er jo en påstand . Er kvinner i den alderen virkelig det største problemet på utesteder? Om det skulle finnes noen få som i fylla dummer seg ut så gir du nå et litt negativt bilde av kvinner i den alderen generelt. Kan det være at i utgangspunktet er en kvinnens verdi i vårt samfunn synkende med alder? Kvinner skal være unge og attraktive , så derfor er det ekstra ekkelt at litt « eldre « kvinner er kåte? Om jeg skulle møte en klåfingret full mann i 40-50 åra så vet jeg jo likevel at de fleste menn i den alderen ikke er slik. Og menn i den alderen har ikke mistet sin verdi på samme måter som kvinner. Veldig ofte i media og filmer er det jo unge kvinner og modne menn som gjelder. 

Anonymkode: db103...fa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det at din kamerat sier at kvinner i 40 -50 års er de verste og kåtere enn ungdommen er jo en påstand . Er kvinner i den alderen virkelig det største problemet på utesteder? Om det skulle finnes noen få som i fylla dummer seg ut så gir du nå et litt negativt bilde av kvinner i den alderen generelt. Kan det være at i utgangspunktet er en kvinnens verdi i vårt samfunn synkende med alder? Kvinner skal være unge og attraktive , så derfor er det ekstra ekkelt at litt « eldre « kvinner er kåte? Om jeg skulle møte en klåfingret full mann i 40-50 åra så vet jeg jo likevel at de fleste menn i den alderen ikke er slik. Og menn i den alderen har ikke mistet sin verdi på samme måter som kvinner. Veldig ofte i media og filmer er det jo unge kvinner og modne menn som gjelder. 

Anonymkode: db103...fa5

Jeg tror ikke at det strengt tatt er sant. Jeg tror at både menn og kvinner har litt mer hormoner i ungdommen, men forskjellen er kanskje ikke så stor som mange innbiller seg.

Det er bra at kvinner i 40-50 åra er kåte. Jeg blir glad hver gang jeg leser overskriften i denne tråden, men alle bør oppføre seg og ikke presse seg på folk som ikke vil, uansett alder og kjønn. Mulig det blir slått hardere ned på at middelaldrende menn prøver seg, men jeg synes ikke det er noe mål for oss menn å gå inn i en offer-rolle for småting bare for at det skal bli rettferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Grendel skrev:

Jeg tror ikke at det strengt tatt er sant. Jeg tror at både menn og kvinner har litt mer hormoner i ungdommen, men forskjellen er kanskje ikke så stor som mange innbiller seg.

Det er bra at kvinner i 40-50 åra er kåte. Jeg blir glad hver gang jeg leser overskriften i denne tråden, men alle bør oppføre seg og ikke presse seg på folk som ikke vil, uansett alder og kjønn. Mulig det blir slått hardere ned på at middelaldrende menn prøver seg, men jeg synes ikke det er noe mål for oss menn å gå inn i en offer-rolle for småting bare for at det skal bli rettferdig.

Ok Gargamel. Så da mener du at denne kompisen hadde rett. 

Anonymkode: db103...fa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du får ta deg en time hos psykologen din og få bearbeidet dette traumet. 

Anonymkode: 283e1...e6b

I alle dager... Det var ikke et traume, og meg bekjent lider jeg ikke psykisk på noen måte. Har derfor ikke psykolog. 

Anonymkode: 327e5...9c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Grendel skrev:

men alle bør oppføre seg og ikke presse seg på folk som ikke vil, uansett alder og kjønn.

Det er det meningen min er også. 

Anonymkode: 327e5...9c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, RamonaK skrev:

Hvis du vil anmelde er det bare å gjøre det hvis du synes det var så fryktelig. Men jeg vil nå ikke påstå at det de gjorde var så mye verre enn det noen menn gjør. 

Jeg har opplevd at menn har stikki en hånd langt oppunder kjolen min, kommet bort og bare begynt å ta meg på puppene, stått bak meg å åpna bh en min, kommet bort å kyssa meg, kommet bakfra og begynte å jokke på meg osv, og hvem har vel ikke fått et dic pick...? og  Jeg er langt fra den eneste som har opplevd slike ting.

Jeg anmelder selvsagt ikke. 

Til ditt andre avsnitt vil jeg bare beklage på vegne av oss menn. Helt uakseptabelt å oppleve ting som det. 

Anonymkode: 327e5...9c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...