Gå til innhold

Kåte damer i 40 og 50 årene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det at din kamerat sier at kvinner i 40 -50 års er de verste og kåtere enn ungdommen er jo en påstand . Er kvinner i den alderen virkelig det største problemet på utesteder? Om det skulle finnes noen få som i fylla dummer seg ut så gir du nå et litt negativt bilde av kvinner i den alderen generelt. Kan det være at i utgangspunktet er en kvinnens verdi i vårt samfunn synkende med alder? Kvinner skal være unge og attraktive , så derfor er det ekstra ekkelt at litt « eldre « kvinner er kåte? Om jeg skulle møte en klåfingret full mann i 40-50 åra så vet jeg jo likevel at de fleste menn i den alderen ikke er slik. Og menn i den alderen har ikke mistet sin verdi på samme måter som kvinner. Veldig ofte i media og filmer er det jo unge kvinner og modne menn som gjelder. 

Anonymkode: db103...fa5

Du kan jo ha rett i det at verdien på en måte synker med årene. 

Anonymkode: 327e5...9c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I alle dager... Det var ikke et traume, og meg bekjent lider jeg ikke psykisk på noen måte. Har derfor ikke psykolog. 

Anonymkode: 327e5...9c1

Dette var jo tydeligvis traumatisk for deg siden du måtte skrive om det på DOL. Dette er noe kvinner opplever hver gang de er ute. Morsomt at du konkluderer med at kvinner i 40-50 års alder er overkåte ut fra den ene gangen du opplevde det og fordi kompisen din sier det. Tror det er nok til en psykologtime for å få bearbeidet "traumet" og fordommene dine.

Anonymkode: 283e1...e6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette var jo tydeligvis traumatisk for deg siden du måtte skrive om det på DOL. Dette er noe kvinner opplever hver gang de er ute. Morsomt at du konkluderer med at kvinner i 40-50 års alder er overkåte ut fra den ene gangen du opplevde det og fordi kompisen din sier det. Tror det er nok til en psykologtime for å få bearbeidet "traumet" og fordommene dine.

Anonymkode: 283e1...e6b

Er du alltid like blid?

Anonymkode: ef468...d20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir helt gåen faktisk😆Første gang noen har prøvd seg og han måtte proklamere det på DOL. Har vel brukt hele dage på å ta seg inn😂

Anonymkode: 283e1...e6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg anmelder selvsagt ikke. 

Til ditt andre avsnitt vil jeg bare beklage på vegne av oss menn. Helt uakseptabelt å oppleve ting som det. 

Anonymkode: 327e5...9c1

Det er ikke noe å beklage. Noen klarer bare ikke oppføre seg når de drikker. Og noen typer oppførsel er uakseptabel uansett kjønn. Jeg ville bare dele mine erfaringer for å påpeke at menn kan være ille de også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette var jo tydeligvis traumatisk for deg siden du måtte skrive om det på DOL. Dette er noe kvinner opplever hver gang de er ute. Morsomt at du konkluderer med at kvinner i 40-50 års alder er overkåte ut fra den ene gangen du opplevde det og fordi kompisen din sier det. Tror det er nok til en psykologtime for å få bearbeidet "traumet" og fordommene dine.

Anonymkode: 283e1...e6b

Kommer nok ikke til å bli vurdert for behandling gang når du alene opptar alle ledige plasser og timer. 

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Blir helt gåen faktisk😆Første gang noen har prøvd seg og han måtte proklamere det på DOL. Har vel brukt hele dage på å ta seg inn😂

Anonymkode: 283e1...e6b

Var det et for vanskelig uttrykk for deg det her. Bli helt matt betyr det samme. Men hva mener du med DOL? Hvis du mener dette nettstedet så er det helt tilfeldig at jeg skriver her. Søkeordene mine i google ledet meg hit. Var det da noe mer? Jo, jeg har god erfaring med yngre damer forresten. Tipper du tilhører gruppen kåte damer i 40 og 50 årene siden du ble så fornærmet på disses vegne 😂

Anonymkode: 327e5...9c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommer nok ikke til å bli vurdert for behandling gang når du alene opptar alle ledige plasser og timer. 

 

Var det et for vanskelig uttrykk for deg det her. Bli helt matt betyr det samme. Men hva mener du med DOL? Hvis du mener dette nettstedet så er det helt tilfeldig at jeg skriver her. Søkeordene mine i google ledet meg hit. Var det da noe mer? Jo, jeg har god erfaring med yngre damer forresten. Tipper du tilhører gruppen kåte damer i 40 og 50 årene siden du ble så fornærmet på disses vegne 😂

Anonymkode: 327e5...9c1

Oi, dette måtte du tenke lenge på! Men jeg forstår, du er jo fremdeles helt matt etter at noen fulle kvinnfolk prøvde seg på deg..Og nei, jeg tilhører ikke den gruppe du😂syns bare det var ganske patetisk å skrive om på DOL (doktoronline der altså) .Du får prøve Kvinneguiden neste gang noen kåte damer prøver seg på deg og skrive ut "traumet" ditt der så slipper du å google fritt😂🤣 Du har god erfaring med damer sier du? Tror ikke det når du er i sjokk over noen fulle klåfingret damer😆 Klåfingrede damer finnes i alle aldre, akkurat som menn. Så selv om du for første gang opplevde å bli sjekket opp, og de tilfeldigvis var i 40-50 årene, så betyr ikke det at alle damer i den alderen er sånn altså. Skriv det opp i boka di.

Anonymkode: 283e1...e6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oi, dette måtte du tenke lenge på! Men jeg forstår, du er jo fremdeles helt matt etter at noen fulle kvinnfolk prøvde seg på deg..Og nei, jeg tilhører ikke den gruppe du😂syns bare det var ganske patetisk å skrive om på DOL (doktoronline der altså) .Du får prøve Kvinneguiden neste gang noen kåte damer prøver seg på deg og skrive ut "traumet" ditt der så slipper du å google fritt😂🤣 Du har god erfaring med damer sier du? Tror ikke det når du er i sjokk over noen fulle klåfingret damer😆 Klåfingrede damer finnes i alle aldre, akkurat som menn. Så selv om du for første gang opplevde å bli sjekket opp, og de tilfeldigvis var i 40-50 årene, så betyr ikke det at alle damer i den alderen er sånn altså. Skriv det opp i boka di.

Anonymkode: 283e1...e6b

Er enig i at ts generaliserer og prøver å sette kvinner i 40-50 årene i dårlig lys. Men du drar det så langt andre veien at jeg nesten må forsvare ts litt. Det kan absolutt være ubehagelig for menn også å bli utsatt for seksuelle tilnærmelser. Det virker heller som han har litt forakt for kvinner som er eldre enn han. At det for denne aldersgruppen er ekstra upassende ?Hadde reaksjonen vært den samme om ei lekker ungjente i tyveårene hadde vist interesse? 

Anonymkode: db103...fa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er enig i at ts generaliserer og prøver å sette kvinner i 40-50 årene i dårlig lys. Men du drar det så langt andre veien at jeg nesten må forsvare ts litt. Det kan absolutt være ubehagelig for menn også å bli utsatt for seksuelle tilnærmelser. Det virker heller som han har litt forakt for kvinner som er eldre enn han. At det for denne aldersgruppen er ekstra upassende ?Hadde reaksjonen vært den samme om ei lekker ungjente i tyveårene hadde vist interesse? 

Anonymkode: db103...fa5

Veldig spesielt å bli så matt og sjokkert at han måtte dele det på doktoronline av alle steder. En lekker ungjente i tyveårene ser nok på han som alt for gammel, men tviler på at han hadde hatt behov for å skrive om akkurat det og blitt helt utmattet av det.

Anonymkode: 283e1...e6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det virker heller som han har litt forakt for kvinner som er eldre enn han. At det for denne aldersgruppen er ekstra upassende ?Hadde reaksjonen vært den samme om ei lekker ungjente i tyveårene hadde vist interesse?

Der ligger nok kjernen til det hele. Det er faktisk alderen jeg reagerer så sterkt på. Syns virkelig det er upassende å oppføre seg sånn i den alderen. Ungjenter hadde helt klart vært bedre, men de oppfører seg sjeldent eller aldri på den måten er mitt inntrykk. Jeg foretrekker helt klart litt beskjedenhet fremfor frekkhet. Det er noe vulgært over det hele som jeg ikke liker.

Anonymkode: 327e5...9c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig spesielt å bli så matt og sjokkert at han måtte dele det på doktoronline av alle steder. En lekker ungjente i tyveårene ser nok på han som alt for gammel, men tviler på at han hadde hatt behov for å skrive om akkurat det og blitt helt utmattet av det.

Anonymkode: 283e1...e6b

Veldig spesielt at Ts./denne hendelsen engasjerer deg så voldsomt, også? 

Anonymkode: c9ea1...298

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Veldig spesielt at Ts./denne hendelsen engasjerer deg så voldsomt, også? 

Anonymkode: c9ea1...298

Tror du er like engasjert som har lest gjennom alt😂

Anonymkode: 283e1...e6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Der ligger nok kjernen til det hele. Det er faktisk alderen jeg reagerer så sterkt på. Syns virkelig det er upassende å oppføre seg sånn i den alderen. Ungjenter hadde helt klart vært bedre, men de oppfører seg sjeldent eller aldri på den måten er mitt inntrykk. Jeg foretrekker helt klart litt beskjedenhet fremfor frekkhet. Det er noe vulgært over det hele som jeg ikke liker.

Anonymkode: 327e5...9c1

Enda en generaliserende og nedverdigende kommentarer om en hel gruppe kvinner. For første gang i denne tråen mister jeg helt respekten for deg. 

Anonymkode: db103...fa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enda en generaliserende og nedverdigende kommentarer om en hel gruppe kvinner. For første gang i denne tråen mister jeg helt respekten for deg. 

Anonymkode: db103...fa5

Litt spesielt når han er på samme alder som disse damene.

Anonymkode: 283e1...e6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enda en generaliserende og nedverdigende kommentarer om en hel gruppe kvinner. For første gang i denne tråen mister jeg helt respekten for deg. 

Anonymkode: db103...fa5

Kvinner på generelt grunnlag har jeg ikke uttalt meg om. Jeg har derimot uttalt meg om kåte damer i 40 og 50 årene som agerer dust og får ufin oppførsel når de drikker. Det finnes menn som også gjør det samme, og det er ikke noe bedre. 

Anonymkode: 327e5...9c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Litt spesielt når han er på samme alder som disse damene.

Anonymkode: 283e1...e6b

Kanskje derfor jeg reagerer. Jeg og kompisene mine er ikke sånn, og ikke våre felles kvinnelige venner heller. I vår alder tenker jeg at vi sjekker opp andre på en mer sivilisert måte enn dette. Det blir noe vulgært over det hele, og det gjelder for begge kjønn som holder på sånn. 

Anonymkode: 327e5...9c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje derfor jeg reagerer. Jeg og kompisene mine er ikke sånn, og ikke våre felles kvinnelige venner heller. I vår alder tenker jeg at vi sjekker opp andre på en mer sivilisert måte enn dette. Det blir noe vulgært over det hele, og det gjelder for begge kjønn som holder på sånn. 

Anonymkode: 327e5...9c1

Tror de fleste er enige i at man kan forvente moden oppførsel av voksne folk. Og jeg bifaller ikke oppførselen til disse kvinnene egentlig. Problemet i denne tråen er at det oppleves som du har en litt nedlatende holdning til 40-50 årige kvinner sånn generelt. Det er ikke lenge til du og dine jevnaldrende selv er i 40-50 årene. Kanskje du forandrer mening da. 😊. Livet går veldig fort og den vi er som person følger ikke alltid tritt med kroppen og årene. 😀

Anonymkode: db103...fa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.9.2020 den 12.56, AnonymBruker skrev:

Ok Grendel. Så da mener du at denne kompisen hadde rett. 

Anonymkode: db103...fa5

Nei, da må du ha lest feil. Jeg sier det heller det motsatte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...