Gå til innhold

Er det nødvendig?

Anbefalte innlegg

Å ta en dusj i dag når jeg skal til legen i morgen? Det er så tidlig at det blir tøft å stå opp og får ikke tid til å dusje, så lurer på om det er nødvendig å ta en dusj i dag. Det er et tiltak. Føler meg så ekkel og fordi jeg er overvektig, og jeg liker ikke å gå til leger. 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/456703-er-det-n%C3%B8dvendig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Å ta en dusj i dag når jeg skal til legen i morgen? Det er så tidlig at det blir tøft å stå opp og får ikke tid til å dusje, så lurer på om det er nødvendig å ta en dusj i dag. Det er et tiltak. Føler meg så ekkel og fordi jeg er overvektig, og jeg liker ikke å gå til leger. 

Du bør ha en egeninteresse i å ivareta din personlige hygiene, uansett om du skal til legen eller ikke. 

Akkurat nå, Janus30 skrev:

Du bør ha en egeninteresse i å ivareta din personlige hygiene, uansett om du skal til legen eller ikke. 

Som sagt så er det et tiltak, men får heller ta meg en dusj i dag da. Kan vel ikke komme med fett hår til legen heller. 

Annonse

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men skal prøve på annenhver dag fra nå av :) 

Synes du ikke det er noe særlig å dusje? Jeg elsker den rene følelsen man får, også hvis man har nyvasket sengetøy i tillegg er det jo heaven. Får ikke sove hvis jeg ikke dusjer, da blir jeg liggende å tenke på alle bakteriene. Hmm, men det er kanskje ikke helt sunt det heller. 

3 minutter siden, RamonaK skrev:

Synes du ikke det er noe særlig å dusje? Jeg elsker den rene følelsen man får, også hvis man har nyvasket sengetøy i tillegg er det jo heaven. Får ikke sove hvis jeg ikke dusjer, da blir jeg liggende å tenke på alle bakteriene. Hmm, men det er kanskje ikke helt sunt det heller. 

Liker ikke kroppen min, men liker følelsen etterpå av å være ren. Men jeg tenker jeg svetter jo ikke så mye, sitter jo i sofaen hele dagen for det meste. Jeg har så lyst å få noe mer ut av livet mitt. Bytter ikke sengetøy så ofte heller, burde skjemmes så lang tid går det. Men fikk lyst å gjøre det nå, det er godt å legge seg nydusjet i rent sengetøy. Må bare vaske de fra sist først, de ligger i kjelleren...uff. Har lagt der lenge nå. Nei i morgen må jeg sette på klær så da kan jeg ikke vaske det, men dagen etter kanskje. 

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Liker ikke kroppen min, men liker følelsen etterpå av å være ren. Men jeg tenker jeg svetter jo ikke så mye, sitter jo i sofaen hele dagen for det meste. Jeg har så lyst å få noe mer ut av livet mitt. Bytter ikke sengetøy så ofte heller, burde skjemmes så lang tid går det. Men fikk lyst å gjøre det nå, det er godt å legge seg nydusjet i rent sengetøy. Må bare vaske de fra sist først, de ligger i kjelleren...uff. Har lagt der lenge nå. Nei i morgen må jeg sette på klær så da kan jeg ikke vaske det, men dagen etter kanskje. 

Kan gå et par måneder mellom hver gang jeg skifter.

Anonymkode: b1c99...ec1

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja her og, når ungene var små skiftet jeg en gang i uken. Nå er det ikke så nøye med noe lenger. 

Det blir fort sånn når man blir dårlig. Lenge siden jeg har skifta også, men jeg sover på sofaen da, senga er full av klær. 

13 minutter siden, stjernestøv skrev:

Må bare vaske de fra sist først, de ligger i kjelleren...uff. Har lagt der lenge nå. Nei i morgen må jeg sette på klær så da kan jeg ikke vaske det, men dagen etter kanskje. 

Gå og sett på klær nå, du rekker å vaske og henge opp to maskiner før det er natt.

Annonse

5 minutter siden, RamonaK skrev:

Det blir fort sånn når man blir dårlig. Lenge siden jeg har skifta også, men jeg sover på sofaen da, senga er full av klær. 

Okay. På tide å legge sammen klær da :) Men husker de haugene før i tiden her og. 

8 minutter siden, stjernestøv skrev:

Okay. På tide å legge sammen klær da :) Men husker de haugene før i tiden her og. 

Ja... Kanskje du kan gjøre det for meg 😉 fikk endelig bukt med Haugen forrige uke, men har jo måttet vaske så nå er det haug igjen

Akkurat nå, RamonaK skrev:

Ja... Kanskje du kan gjøre det for meg 😉 fikk endelig bukt med Haugen forrige uke, men har jo måttet vaske så nå er det haug igjen

Ja det samler seg opp. Kunne ha tatt det om jeg var i bedre form :) Vasket leiligheten til ei jeg da jeg var bedre, og la sammen klær som fløt i hele leiligheten. Og ryddet på plass leker og andre ting, hun hadde aldri hatt det så rent og ryddig sa hun. 

4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det samler seg opp. Kunne ha tatt det om jeg var i bedre form :) Vasket leiligheten til ei jeg da jeg var bedre, og la sammen klær som fløt i hele leiligheten. Og ryddet på plass leker og andre ting, hun hadde aldri hatt det så rent og ryddig sa hun. 

Så snilt gjort av deg 😄 skulle ønske jeg hadde en sånn venn

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...